Skocz do zawartości
sebq11

Strautmann 1250 Verti Mix

Polecane posty

sebq11    0

Witam. Poszukuję przekładni redukcyjnej do paszowozu Strautman 12m3 1 ślimak pionowy, najlepiej nowej lecz i używana wchodzi w grę dodam iż w temacie jestem kompletnie zielony( mam na myśli przełożenia) oryginał zdecydowanie odpada 15 tyś zł brutto. Paszowóz współpracuje z Ursusem 912.Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc to byłbym bardzo wdzięczny.

Jeżeli to nie ten dział prosze moderatora o przeniesienie.

sebq11    0

Wszystko jak najbardziej jest w porządku tylko Ursus ma ciężko i chciałbym zamontować dodatkową przekładnie redukcyjna aby zmniejszyć obroty ślimaka i co za tym idzie traktorek będzie sobie radził.

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Rogeryk
      Odkryłem dzisiaj w naszym paszowozie z Pronaru, że na przekładni pod naklejką firmy włoskiej jest druga plakietka metalowa a na niej napis.... zgadnijcie jaki
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam do sprzedania wóz paszowy Trioliet solomix 10 m3 , stan b,dobry. posiada wagę elektroniczną , wysyp na dwie strony ,
      ​ 
      Cena do negocjacji ,  23 500 ... zainteresowani PriV .

• Przez dawid141413
      Witam, interesuje się zakupem wozu paszowego sgariboldi monofeeder st 14 i mam kilka pytań do użytkowników. Jakim ciagnikiem mieszacie? Ile kg? Jak z awaryjnoscia?
    • Przez kamil5421