Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. co odpowiada za zmiane kontrolek dynashiftu? nie swieci mi A a teraz tez B. nie raz B sie zaswieci ale rzadko. C i D swieca normalnie.  to idzie przez komputer czy jakis czujnik jest odpowiedzialny za to? polbiegi dzialaja normalnie tylko te kontrolki nie swieca. wiem ze to czesta przypadlosc w serii 6100 6200 itp ale nigdzie nie ma informacji czemu tak sie dzieje i co za to odpowiada. nie piszcie sprawdz zarowki albo czy kostki nie zasniedziale.  bo tyle to sam potrafie zrobic bez szukania po forum.

Opublikowano

pewnie nie pomogę ale w tych ciągnikach komputer jest dość skąplikowany i wszystko możliwe że z komputera jęśli sprawdzałeś kostki to raczej wiesz czy sterowanie podchodzi z kąputera czy z innego miejsca tam komputer jest raczej pod podłogą i właśnie często potrafi coś niełączyć ale trzeba przesledzić kable dokąd jdą . tak na marginesie kolega mi mówił że ruscy jak w kosmos lecieli to komputer nie był tak zaawansowany jak właśnie w tych ciągnikach .

Opublikowano

Kolego sygnały na kontrolki idą z komputera pod podłogą z prawej strony, jeżeli czasem się zaświeci i sprawdziłeś kostki przy kompie i żarówki w licznikach to prawdopodobnie masz zimne luty na płycie głównej na komputerze, musisz wyjąć kompa i w miejscu nad kostkami wyciąć okienka w metalowej obudowie i wydłubać tą czarną zalewę, tylko delikatnie żeby nie uszkodzić ścieżek i przylutować piny od kostek. mam właśnie taki sterownik w naprawie z tą samą przypadłością, zrobisz to beż problemy w domu sam. Dla ułatwienia dodam że grubość aluminiowej blachy to ok 2mm i z 3mm czarnej zalewy.

Opublikowano

Kolego sygnały na kontrolki idą z komputera pod podłogą z prawej strony, jeżeli czasem się zaświeci i sprawdziłeś kostki przy kompie i żarówki w licznikach to prawdopodobnie masz zimne luty na płycie głównej na komputerze, musisz wyjąć kompa i w miejscu nad kostkami wyciąć okienka w metalowej obudowie i wydłubać tą czarną zalewę, tylko delikatnie żeby nie uszkodzić ścieżek i przylutować piny od kostek. mam właśnie taki sterownik w naprawie z tą samą przypadłością, zrobisz to beż problemy w domu sam. Dla ułatwienia dodam że grubość aluminiowej blachy to ok 2mm i z 3mm czarnej zalewy.

 dzieki za info, wkoncu jakas konkretna informacja na ten temat.. jak bedzie chwila to wyciagne go i sprawdze. dam znac  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v