Polecane posty

Simmi    103

Witam. Ostatnimi czasy rozglądam się za wymianą mojej sieczkarni na troszkę bardziej wydajną. 

Chcę, abyście mi doradzili jaką sieczkarnię wybrać, aby dobrze sprawowała się w koszeniu 4 rzędowym hederem lub kemperem 3000.

Na oku mam:

- Claas Jaguar 685SL,

- New Holland 1905 lub 2205,

- John Deere 5830,

- Mengele SF5600.

Która z tych sieczkarni Waszym zdaniem najlepiej wypada pod względem bezawaryjności, spalania oraz dostępu i ceny części zamiennych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    74

jaguar nie koniecznie 685.. Juz lepiej 690 szukaj badz mengele SF6000.. John deere tez ladnie sieka lecz silnik tylko 6+turbo i to jest za malo troszke, znajomy kosil to w kukurydzy 3,5m płakała i jechala 2km/h wiec jesli nie spieszy sie Ci z koszeniem i na spokojnie to JD bedzie pasowalo (znajomy 15ha tnie) a jak wolisz cos wydajniejszego to Mengele badz Claas, A ja jestem za Mengele :)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

muminek2202    0

Witam ja mam na sprzedaż john deere 5830 z najwiekszą jednostką napędową która była montowana w tej sieczkarni. Jest to ostatni silnik john deere po nim już tylko były montowane w sieczkarniach silniki Cuminsa. dobra maszyna ciągnie kemper champion 4500 4x4 a i 15ha to dziennie robi roboty !!! :P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    103

W sieczkarniach John'a serii 58xx najbardziej odstrasza mnie troszkę archaiczny wygląd no i wnętrze kabiny. 

Podobają mi się sieczkarnia Mengele ale troszeczkę popytałem w okolicy i może być kłopot z szybkim dostępem do części.

Wybór padnie raczej na Jaguara SL, teraz tylko poszukać odpowiedni model :) Lepiej brać V6 czy V8 silnik? 695SL pociągnie bez problemu w przyszłości kempera 4500?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    74

Powinien, znajomy kosi takim u nas z 4 rzdowym hederem to predkosc jest w granicach 8-10km/h bo ma lekko wiec jakis kemperek wiekszy by nie zaszkodzil ;)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muminek2202    0

W sieczkarniach John'a serii 58xx najbardziej odstrasza mnie troszkę archaiczny wygląd no i wnętrze kabiny. 

Podobają mi się sieczkarnia Mengele ale troszeczkę popytałem w okolicy i może być kłopot z szybkim dostępem do części.

Wybór padnie raczej na Jaguara SL, teraz tylko poszukać odpowiedni model :) Lepiej brać V6 czy V8 silnik? 695SL pociągnie bez problemu w przyszłości kempera 4500?

Panie kolego a ty widziałeś mengele z bliska ??? jakie ma przekładnie wielkie skomplikowane? kolego jeśli ty patrzysz na wygląd maszyny a nie na budowę  i prostotę budowy to nie wiem co ci doradzić... a co ci sie niepodoba w JD5830 w kabinie? owszem 5820 nie zachwyca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    103

Panowie jaka jest różnica pomiędzy Jaguarami SL, SL Mega a Mega? Mam na oku dwie 695 Mega i nie wiem czy jest tam bęben z układem noży V i nowszy typ gniotowników? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurde5    7

Według mnie Jaguar, nie posiadam takiego sprzętu ale robili u mnie różnymi sieczkarniami i Jaguar robił najlepiej robotę, qq wszystko ładnie pocięte, ziarnka wszystkie zmiażdżone. I właściciel nie narzekał na Claasa a w innych np. Mengele czy JD to tak różnie bywało i zachwyceni nie byli a robotę to też gorzej robiły niż Claas. Do Claasa części na pewno dostaniesz, a z Mengele to może być większy problem bo już tego nie produkują 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam kolego mialem jd 5730 sprzecik ok mocy nie brakowalo sprzedalem padlo sprzeglo glowne droga naprawa kupujac jd trzeba liczyc sie z ta awaria tym bardziej ze to dopiero wychodzi w koszeniu ogolnie dobre maszyny a sprzegla sa tez w nowszych.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez bulwa
      witam. panowie mam pytanie jak zdemontować Gniotowniki w mamucie? już po sezonie i chciałbym je zregenerować tylko nie za bardzo mam pojecie z której strony mam sie do nich dobrać najprościej. i jeszcze jedno pytanie jak mam mała kukurydzę to układa mi sie na kemperze i nie wciagnie jej w sieczkarnie. co mogę zrobić żeby znikna ten problem? pozdrawiam.
    • Przez BumBleBeeee
      Witam 
      Jest ktoś kto posiada New Hollanda z serii TVT ?
      Chciałbym poznać opinie na jego temat. Wady, zalety itp.
    • Przez DawidBaran
      Witam przymierzam się do kupna ciągnika w przedziale mocy 70-95. Ciągnik chce kupić nowy używany nie wchodzi w grę. W gospodarstwie pracuje ursus 3512 Zetor forterra 115 i MTZ(który został sprzedany i szukam coś na jego miejsce). Podzielcie się swoimi opiniami na temat ciągników w tym przedziale mocy. Posiadacie takie?
    • Przez szwagier84
      Sprzedam: https://www.olx.pl/oferta/claas-jaguar-685sl-CID757-IDvzWXY.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.