Skocz do zawartości

Polecane posty

Masterek24    0

Odkad kupilem swojego mf 6180 ciagle pykał mi rozrusznik znaczy przekrece kluczyk on pyknie i nic i dopiero za 5-10 razem zapali zdarza sie tez ze za 1. Dzisiaj jednak stało się coś innego gdy go odpalalem to pyknął rozrusznik przekrecilem jeszcze raz i poszedł dymek z tej szczeliny kolo kierownicy. I teraz juz rozrusznik w ogole nie pyka a jak włączam zapłon to kontrolki się zapalają i jak przekrece zeby odpalic to wszystko gasnie, puszcze i kontrolki znowu się palą i tak w kolko. pomocy panowie bo zniwa tuz tuz

tak to wygląda na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=SYW6bXoXb98&feature=youtu.be

Edytowano przez Masterek24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF3065    3

pod sprzegłem masz czujnik wymontuj go w spryskaj wd 40 bo jak ten czujnik nie załacza to nie odpalisz to jest  zabezpieczenie a jak nie pomoże do to najprawdopodobniej czyjnik sie zj***ł  http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.sklepdlarolnika.pl/image/2221/B/m__047_A13.jpg&imgrefurl=http://www.sklepdlarolnika.pl/czujnik-biegu-jalowego-mf-3-cyl-4-cyl/2221/produkt.htm&h=341&w=512&tbnid=sHvk2zYLR5IkOM:&zoom=1&docid=_bUHnuOYcmhq2M&ei=s2ehVf68DejOygOJ84voCw&tbm=isch&ved=0CB8QMygAMABqFQoTCL7i2cTh08YCFWincgodifkCvQ to taki czujnik tam jest

 

Edytowano przez MF3065

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Masterek24    0

akumulatory stare klemy w pożądku. Wszystko bylo ok to dzisiaj. Po prostu rozrusznik przestał juz kompletnie pykac, a przy odpalaniu gasną kontrolki i sie zapalają i nic.

Edytowano przez Masterek24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    414

a na krótko działa? jeżeli tak to właśnie włącznik pod sprzęgłem albo stacyjka do sprawdzenia.... heh tyle lat i nie było czasu tego zrobić ? przecież to szkoda nerwów na takie błachostki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

taaaa od spalonej świecy żarowej cyka a właściwie przestał cykać rozrusznik... weź sie synku nie kompromituj takimi postami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    283

Na krótko nie pali, przy probie odpalenia gasną kontrolki - zwara na rozruszniku albo trafiony elektromagnes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek24    0

Na krótko nie pali, przy probie odpalenia gasną kontrolki - zwara na rozruszniku albo trafiony elektromagnes.

 

A ten dymek kolo kierownicy od czego poszedł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    72

może warto rozkręcić plastiki i sprawdzić ? szklanej kuli nikt nie ma...

Edytowano przez andrewk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Jeśli masz miernik, to zmierz napięcie na akumulatorze, chociaż może to nie wskazać przyczyny, jeśli któryś mostek między celami nie łączy w aku. Najlepiej podłączyć inny aku i spróbować odpalić silnik.

Co do dymku to może być jakieś zwarcie w obwodzie rozruchu, ale wtedy powinien bezpiecznik się spalić. Może prędzej nie łączy dobrze przewód przy stacyjce - poluzował się lub opalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek24    0

Panowie problem tkwił w stacyjce. Jeden kabel był luźny na wtyczce i troszke przyjarany . To nie jest wina rozrusznika bo jak docisne ten kabel to pali jak igła i nic nie tyka. Pozostaje kupić nową stacyjkę i po problemie. Z takiej pierdoły awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    414

Panowie sprawdziłem i na krótko nie pali. Więc gdzie leży przyczyna ?

 

To ciekawe jak to sprawdzałeś.... na krótko to bez stacyjki odpali byle dopływ paliwa był.. zapewne nie wiesz jak się na krótko odpala :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    111

No to jak ci dymek poszedł to wiadomo że się coś przyjarało i to najprawdopodobniej właśnie kabel od zaplonu. Gasnięcie kontrolek podczas przekręcania kluczykiem żeby odpalic to prawidłowa reakcja ponieważ w tej poz. odcina prad od wszystkiego i kieruje go na rozrusznik :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek24    0

Czyli od samego początku ten kabelek od zapłonu nie stykał dobrze i dlatego nie palił od kopa tylko rozrusznik tykał, a ja myślałem, że to wina rozrusznika a tu wyszła stacyjka :)

Jest to możliwe, że jak dobrze nie stykało to rozrusznik tykał i nie palił od kopa ???

Edytowano przez Masterek24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    111

Nie raczej nie. Jeśli tykał to raczej winna stacyjka, miałem taki problem ale w aucie. Co któryś raz łapał rozrusznik 2 razy rozbierany i sprawdzany dopiero potem doszliśmy ze to winna stacyjka była a dokładnie taka końcówka co się ją podpina na samym końcu. Kupiło się nową i gitarka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×