Skocz do zawartości

Polecane posty

Masterek24    0

Odkad kupilem swojego mf 6180 ciagle pykał mi rozrusznik znaczy przekrece kluczyk on pyknie i nic i dopiero za 5-10 razem zapali zdarza sie tez ze za 1. Dzisiaj jednak stało się coś innego gdy go odpalalem to pyknął rozrusznik przekrecilem jeszcze raz i poszedł dymek z tej szczeliny kolo kierownicy. I teraz juz rozrusznik w ogole nie pyka a jak włączam zapłon to kontrolki się zapalają i jak przekrece zeby odpalic to wszystko gasnie, puszcze i kontrolki znowu się palą i tak w kolko. pomocy panowie bo zniwa tuz tuz

tak to wygląda na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=SYW6bXoXb98&feature=youtu.be

Edytowano przez Masterek24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF3065    3

pod sprzegłem masz czujnik wymontuj go w spryskaj wd 40 bo jak ten czujnik nie załacza to nie odpalisz to jest  zabezpieczenie a jak nie pomoże do to najprawdopodobniej czyjnik sie zj***ł  http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.sklepdlarolnika.pl/image/2221/B/m__047_A13.jpg&imgrefurl=http://www.sklepdlarolnika.pl/czujnik-biegu-jalowego-mf-3-cyl-4-cyl/2221/produkt.htm&h=341&w=512&tbnid=sHvk2zYLR5IkOM:&zoom=1&docid=_bUHnuOYcmhq2M&ei=s2ehVf68DejOygOJ84voCw&tbm=isch&ved=0CB8QMygAMABqFQoTCL7i2cTh08YCFWincgodifkCvQ to taki czujnik tam jest

 

Edytowano przez MF3065

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Masterek24    0

akumulatory stare klemy w pożądku. Wszystko bylo ok to dzisiaj. Po prostu rozrusznik przestał juz kompletnie pykac, a przy odpalaniu gasną kontrolki i sie zapalają i nic.

Edytowano przez Masterek24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

a na krótko działa? jeżeli tak to właśnie włącznik pod sprzęgłem albo stacyjka do sprawdzenia.... heh tyle lat i nie było czasu tego zrobić ? przecież to szkoda nerwów na takie błachostki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

taaaa od spalonej świecy żarowej cyka a właściwie przestał cykać rozrusznik... weź sie synku nie kompromituj takimi postami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    921

Na krótko nie pali, przy probie odpalenia gasną kontrolki - zwara na rozruszniku albo trafiony elektromagnes.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek24    0

Na krótko nie pali, przy probie odpalenia gasną kontrolki - zwara na rozruszniku albo trafiony elektromagnes.

 

A ten dymek kolo kierownicy od czego poszedł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

może warto rozkręcić plastiki i sprawdzić ? szklanej kuli nikt nie ma...

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    367

Jeśli masz miernik, to zmierz napięcie na akumulatorze, chociaż może to nie wskazać przyczyny, jeśli któryś mostek między celami nie łączy w aku. Najlepiej podłączyć inny aku i spróbować odpalić silnik.

Co do dymku to może być jakieś zwarcie w obwodzie rozruchu, ale wtedy powinien bezpiecznik się spalić. Może prędzej nie łączy dobrze przewód przy stacyjce - poluzował się lub opalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek24    0

Panowie problem tkwił w stacyjce. Jeden kabel był luźny na wtyczce i troszke przyjarany . To nie jest wina rozrusznika bo jak docisne ten kabel to pali jak igła i nic nie tyka. Pozostaje kupić nową stacyjkę i po problemie. Z takiej pierdoły awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

Panowie sprawdziłem i na krótko nie pali. Więc gdzie leży przyczyna ?

 

To ciekawe jak to sprawdzałeś.... na krótko to bez stacyjki odpali byle dopływ paliwa był.. zapewne nie wiesz jak się na krótko odpala :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    114

No to jak ci dymek poszedł to wiadomo że się coś przyjarało i to najprawdopodobniej właśnie kabel od zaplonu. Gasnięcie kontrolek podczas przekręcania kluczykiem żeby odpalic to prawidłowa reakcja ponieważ w tej poz. odcina prad od wszystkiego i kieruje go na rozrusznik :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek24    0

Czyli od samego początku ten kabelek od zapłonu nie stykał dobrze i dlatego nie palił od kopa tylko rozrusznik tykał, a ja myślałem, że to wina rozrusznika a tu wyszła stacyjka :)

Jest to możliwe, że jak dobrze nie stykało to rozrusznik tykał i nie palił od kopa ???

Edytowano przez Masterek24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    114

Nie raczej nie. Jeśli tykał to raczej winna stacyjka, miałem taki problem ale w aucie. Co któryś raz łapał rozrusznik 2 razy rozbierany i sprawdzany dopiero potem doszliśmy ze to winna stacyjka była a dokładnie taka końcówka co się ją podpina na samym końcu. Kupiło się nową i gitarka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.