Skocz do zawartości

WYŚWIETLACZ - PULPIT SAME RUBIN, DEUTZ , LAMBORGHINI CHAMPION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów, którzy są w temacie być może znajdę u was Pomoc, chodzi właściwie o pulpit do w.w modeli , zaciagając opinii dowiedziałem się , że awarii ulegają właśnie pulpity i faktycznie przekonałem się na włąsnej skórze, że tak jest. Przebieg mojego modelu to 4800mth zaczęło się od wyświetlacza, który wymieniłem, ale po roku podał komlpletnie cały pulpit. Serwis powiedzał, że w układach tych najprowdopodobniej są zapisane godziny pracy i po osiągnięciu określonej wartości ustalonej przez producenta po prostu licznik przestaje działać. Nie wiem ile w tym prawdy ale ceny w serwisie zaczynają się od 6tyś do 10tyś netto co uważam za kompletnie chore, nie wiem czym są spowodowane takie rozbieżności u autoryzowanych serwisów ? czy to zwykła zachłanność ? W każdym bądź razie zmuszony jestem do jeżdzenia na ślepo, zero informacji o paliwie czy załączonym przednim napędzie, trzeba będzię zaopatrzyć się w tradycyjny patyk i sprawdzać poziom paliwa, żeby w drodzę nie zgasł....  Prośba ... być może ktoś zna jakiegoś dobrego szpeca co potrafi wskrzesić taki licznik z góry dziękuje pozdrawiam w załączeniu zdjęcia

Opublikowano

Witaj kolego ,  mam taki sam problem z wyświetlaczem który pokazuje tylko poziome kreski , czy mógł byś mi dać namiar na tego gościa co ci to naprawił .

 

pozdrawiam Jacek

Opublikowano

Było gdzieś wcześniej tu na forum pokazane na fotce, że można zmienić wyświetlacz na kolor niebieski z białymi literami. U nas też padł cały licznik wcześniej był robiony w Będzinie i znów tam pojedzie tylko czekamy na koniec sezonu, bo jeszcze QQ stoi na baczność. Mamy zamiar zmienić przy tej operacji wyświetlacz z zielonego na niebieski powinno być lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v