News
Gość letack

WYŚWIETLACZ - PULPIT SAME RUBIN, DEUTZ , LAMBORGHINI CHAMPION

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość letack   
Gość letack

Witam forumowiczów, którzy są w temacie być może znajdę u was Pomoc, chodzi właściwie o pulpit do w.w modeli , zaciagając opinii dowiedziałem się , że awarii ulegają właśnie pulpity i faktycznie przekonałem się na włąsnej skórze, że tak jest. Przebieg mojego modelu to 4800mth zaczęło się od wyświetlacza, który wymieniłem, ale po roku podał komlpletnie cały pulpit. Serwis powiedzał, że w układach tych najprowdopodobniej są zapisane godziny pracy i po osiągnięciu określonej wartości ustalonej przez producenta po prostu licznik przestaje działać. Nie wiem ile w tym prawdy ale ceny w serwisie zaczynają się od 6tyś do 10tyś netto co uważam za kompletnie chore, nie wiem czym są spowodowane takie rozbieżności u autoryzowanych serwisów ? czy to zwykła zachłanność ? W każdym bądź razie zmuszony jestem do jeżdzenia na ślepo, zero informacji o paliwie czy załączonym przednim napędzie, trzeba będzię zaopatrzyć się w tradycyjny patyk i sprawdzać poziom paliwa, żeby w drodzę nie zgasł....  Prośba ... być może ktoś zna jakiegoś dobrego szpeca co potrafi wskrzesić taki licznik z góry dziękuje pozdrawiam w załączeniu zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość letack   
Gość letack

A TAK TO CUDO WYGLADA PO ROZKĘCENIU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość letack   
Gość letack

dzięki za informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jak kolego naprawiłeś licznik? Myślę że mógłbym Ci pomóc. Odezwij się na pw.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość letack   
Gość letack

Licznik naprawiony polecam kolegę z Będzina w pulpicie został wymieniony procesor wraz z oprogramowianiem i problem ustąpił

http://www.proserwisbedzin.pl/home.html

Edytowano przez letack

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolstar    0

Witaj kolego ,  mam taki sam problem z wyświetlaczem który pokazuje tylko poziome kreski , czy mógł byś mi dać namiar na tego gościa co ci to naprawił .

 

pozdrawiam Jacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    46

koledzy a co jak nie mam podświetlenia na całym pulpicie - przy pracy nocą i wieczorem nic nie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo ci popaliły się żarówki albo bezpiecznik


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    46

bezpieczniki wszystkie dobre dwa razy sprawdzałem .. a jak się dobrać do żarówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zanim odpowiem napisz najpierw który pulpit datamonitor po prawej stronie czy deska?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to wyciągnij licznik i sprawdź czy żarówki masz sprawne od tyłu są


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    61

Było gdzieś wcześniej tu na forum pokazane na fotce, że można zmienić wyświetlacz na kolor niebieski z białymi literami. U nas też padł cały licznik wcześniej był robiony w Będzinie i znów tam pojedzie tylko czekamy na koniec sezonu, bo jeszcze QQ stoi na baczność. Mamy zamiar zmienić przy tej operacji wyświetlacz z zielonego na niebieski powinno być lepiej.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bez problemu można taki kupić


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak najbardziej koszt niewielki


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odczytaj symbol ze starego i kup identyczny bo mogą się adresami różnic i wyprowadzeniem


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Xeon
      Witam,
      Wymieniałem w DX6.30 łożyska oporowe oraz łożysko na wałku sprzęgłowym. Miałem tak genialnego mechanika, że rozebrał sprzęgło niepotrzebnie (najlepsze jest to, że już składałem wszystko sam, bo się więcej nie pojawił) - wcześniej działało prawidłowo.
      Wydaje mi się, że sprzęgło złożyłem dobrze - tarcze odwracałem tak, żeby pasowały do powierzchni ciernej (widać takie rowki od zużycia). 3 śruby regulacyjne od łapek jazdy nie były ruszane. Natomiast 3 nakrętki od łapek wom były odkręcone (nie wiem ile były wcześniej wkręcone). Obecnie wkręciłem je tak, aby całe wraz z kołnierzem wchodziły na szpilki.
      Efekt był taki, że sprzęgło pracowało bardzo ciężko (zwłaszcza przy wyłączonym wom). Poza ty, po naciśnięciu sprzęgła przy próbie włączenia biegu czuć, że sprzęgło nadal trochę ciągnie. 
      Wiedząc, że jedyne co zmieniło się w regulacji sprzęgła, to łapki od wom. Wykręciłem więc 3 nakrętki regulacyjne tak że ich kołnierz przestaje za śruby. Zmieniło się tyle, że sprzęgło pracuje już lżej, ale nadal (co prawda trochę mniej) po wysprzęgleniu skrzynia ciągnie. Poza tym nie mogę wyłączyć wom - nie da się już skrócić cięgna od regulacji wom.
      Przed remontem nakrętka regulacyjna na cięgnie od womu była mniej-więcej w połowie.
       
      Pomóżcie proszę jak się z tym uporać. Czy coś nie tak z regulacją, a może coś w sprzęgle jest do wymiany?
    • Przez Matix_96
      Dziś kupiłem same laser 90 z 1991roku i chciałbym prosić o jakiś opis kontrolek i o opis układ biegów oraz dźwigni zmiany biegow.
      Gdzie sprawdza się poziom oleju w tylnym moscie? 
       
    • Przez Givera
      Witam
       
      Ostatnio czyściłem upierdliwie umieszczoną chłodnicę od nawiewów
      Jeden problem że wyleciał freon a później ni z tego ni z owego przestały działać 3 biegi nawiewu 1,2,3.
       
      szukałem w instrukcji ale nie mogłem znaleźć żadnego bezpiecznika odpowiedzialnego za te biegi od 4 jest oddzielny.
      Rozebrałem całe pokrętło od zmiany biegów i w planie miałem przeczyścić potencjometr, niestety jest zalany i nie ma dostępu.
       
      Jeżeli jest ktoś w stanie mi w tym pomóc byłbym wdzięczny. W razie pytań chętnie pomogę w miarę możliwości.
       
      Pozdrawiam
    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.