adam77tc

PROBLEM ZE SKRETEM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adam77tc    4

Witam wszystkich,

sluchajcie ma problem, zregenerowalem orbitrol w bizonie bo ciekl, teraz go zalozylem i okazalo sie ze nie ma skretu kierownica kombajn, przewody sie grzeja i kierownica nie moge ruszyc,przewody sa zalozone dobrze, co moze byc przyczyna, prosze o porade.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    748

No zapewne źle poskładałeś ten orbitrol... w końcu skręcał przed Twoim grzebaniem w orbitrolu... któraś kulka nie wypadła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    748

pewno że może... nie pamiętam jaki był patent na jego sprawdzenie ale chyba starczy po prostu odkręcić wyjście z niego na orbitrol i zmierzyć ile oleju wypłynie.. pewny nie jestem ale chyba z 10litrów/min powinno....

A dźwignij tył kombajnu i spróbuj przekręcić kierownicą... jeśli orbitrol sprawny i olej jest w układzie to powinien skręcić bez odpalania silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

regulator przeplywu wymieniony na nowy, dalej nie ma skretu, czyzby zle zregenerowany orbitrol?? czymoze cos innego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    748

a przed regeneracją orbitrola był skręt? po kiego tu szukać cokolwiek jak tylko z orbitrolem było grzebane... chyba że przy podłączaniu gdzieś jakiś syf wpadł do niego i pozamiatane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

przywiozlem orbitrol, firma sprawdzila go przy mnie i jest dobry cisnienie ok, poradzcie prosze czemu nie ma skretu??????/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    748

odkręć węże od siłownika i testuj... dławik zdaje się był na przelewie z orbitrola... masz go tam? pewny tego nie jestem ale sprawdź w katalogu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

ok juz dziala, niewiem podlaczylem jeszczew raz od poczatku i jest skret :) dzieki za porade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

A czy ktoś wie jaki powinien być dławik założony na orbitrolu? Tzn. z jaką dużą dziurą ten najmniejszy czy ten co na hederze z większą? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolniczek95
      Z wujkiem zastanawiamy się czy dało by się przerobić instalacje elektryczną w bizonie z 24v na 12v, co sądzicie, czy gra jest warta świeczki ?
    • Przez damiandg
      Witam czy dużo przeróbek jest żeby przełożyć cały przód od rekorda do Supra? Mam do załatwienia cały przód w dobrych pieniądzach i chodzi mi o to czy jest możliwość przeróbki?
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Junkers
      Witam, mój problem polega na tym, że nagarniacz za szybko się obraca. Przy tęgim życie nie mogę sobie dać rady, bo nagarniacz narzuca masę przed podajnik ślimakowo-palcowy (sznekę) i robi się ściana ze słomy przed nim, a następnie pójdzie wszystko na bęben aż silnik kucnie, albo owinie się na nagarniaczu albo całkowicie stanie nagarniacz. Sprawdzałem średnice kół pasowych nagarniacza gdyż pomyślałem że może zmienione i są wedle katalogu takie same tzn. średnice te same jakie mają w Agromie, zębatki też te same. Przekładnia bezstopniowa prędkości nag. chodzi dobrze tzn. od skrajnego położenia do skrajnego tylko pasek wpada na te śruby na dolnym kole jak chcę ustawić jak najwolniej i nie wiem za co? ale to nie jest przyczyną
      Bizon rok 88 (napęd hederu na pasek podwójny, napinacz jednorolkowy) Dodam że dopiero zacząłem przygodę z bizonem, ok 10 godzin dopiero ale już mam wszystko opanowane tylko ten nagarniacz. Na żyto wymyśliłem sposób że nagarniacz do dołu prawie samego, wsunięty do końca a powinno być wysunięty, podniesiony i pchać żyto do przodu delikatnie. Jak wiecie to pomóżcie, co mam zrobić żeby nagarniacz wolniej się obracał niż prędkość jazdy??, bez tego nie ma mowy o normalnym młóceniu
    • Przez slawus
      Czeka mnie remont silnika w Bizonie, czy ktoś ma namiary na dobrego i sprawdzonego fachowca z woj. mazowieckiego, no i może zna ktoś orientacyjną cenę tego "zabiegu" bo może lepiej kupić drugi silnik np. po remoncie. Z góry wielkie dzięki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.