Skocz do zawartości
adam77tc

PROBLEM ZE SKRETEM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adam77tc    4

Witam wszystkich,

sluchajcie ma problem, zregenerowalem orbitrol w bizonie bo ciekl, teraz go zalozylem i okazalo sie ze nie ma skretu kierownica kombajn, przewody sie grzeja i kierownica nie moge ruszyc,przewody sa zalozone dobrze, co moze byc przyczyna, prosze o porade.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

No zapewne źle poskładałeś ten orbitrol... w końcu skręcał przed Twoim grzebaniem w orbitrolu... któraś kulka nie wypadła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    552

pewno że może... nie pamiętam jaki był patent na jego sprawdzenie ale chyba starczy po prostu odkręcić wyjście z niego na orbitrol i zmierzyć ile oleju wypłynie.. pewny nie jestem ale chyba z 10litrów/min powinno....

A dźwignij tył kombajnu i spróbuj przekręcić kierownicą... jeśli orbitrol sprawny i olej jest w układzie to powinien skręcić bez odpalania silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

regulator przeplywu wymieniony na nowy, dalej nie ma skretu, czyzby zle zregenerowany orbitrol?? czymoze cos innego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

a przed regeneracją orbitrola był skręt? po kiego tu szukać cokolwiek jak tylko z orbitrolem było grzebane... chyba że przy podłączaniu gdzieś jakiś syf wpadł do niego i pozamiatane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

przywiozlem orbitrol, firma sprawdzila go przy mnie i jest dobry cisnienie ok, poradzcie prosze czemu nie ma skretu??????/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

odkręć węże od siłownika i testuj... dławik zdaje się był na przelewie z orbitrola... masz go tam? pewny tego nie jestem ale sprawdź w katalogu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9151    0

A czy ktoś wie jaki powinien być dławik założony na orbitrolu? Tzn. z jaką dużą dziurą ten najmniejszy czy ten co na hederze z większą? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gryzon
      Witam, mam pytania co do Bizona od roku posiadam Bizonka i jak na chwilę obecną wykosiłem min aby 2h na równym polu. Mam też pagórkowate i pochyłe pole na które nie wjechałem. Ponieważ poobrywały mi się łańcuchy na hederze i z racji, że musiałem natychmiast zrobić omłot nająłem inny kombajn. No ale do rzeczy, jak wiadomo Z056 ma bardzo słabe półosie. Czy jak będe kosił na pochyłym polu to czy one się nie poukręcają? Inni kombajniści jak kosili to ich lekko ściągało (kombajny to John Deere oraz Fiat Laverda) . Posiada może ktoś instrukcje napraw tego kombajnu w formie pdf? Przepraszam jeżeli taki temat już był.        
    • Przez benyk123
      witam wszystkich  Mam  pytanie odnośnie silnika do Bizona Z056.W te zniwa padł nam silnik. Potrzebuje dobrej rady od was.
      Czy robic samemu remont czy oddac do mechanika  Chodzi mi o kapitalny remont zeby to chodzilo
      Moze znacie dobrego mechanika z woj.lubelskiego ktory da gwarancje i porządnie zrobi nam silnik lub jakis namiar na wymiane na po remoncie tez z gwarancją. Z gory dziekuje
      Pozdrawiam licze na wasza pomoc.
    • Przez matakombajn
      Witam, tworzę model (miniaturkę) kombajnu Bizon Z056 i chciałbym spytać czy może ktoś podać mi wymiary kombajnu ? 
      Zależy mi na długości samego kombajnu od przenośnika pochyłego do końca maszyny. Za wszelką pomoc będę wdzięczny
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Rafii
      Witam, Panowie jak można uporać się w Bizonie Zo56 z problemem gubienia ziarna . Było już chyba wszystko regulowane. Wiatr, szybkość jazdy, ustawienia sit, a i tak po robocie zostają ślady pokosu. Głównie problem dotyczy jęczmienia jarego.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.