Skocz do zawartości

Reno 90-34 czujnik stopu od czego pasuje?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam nie działa czujnik może wiecie od czego pasuje lub gdzie mozna kupic w dobrej cenie.

Jestem w posiadaniu renówki 90-34 w niskiej kabinie 1989rok  od nie dawna -co mam sprawdzic zrobić bo do tej pory zmieniłem filtry oleju paliwa i olej? cieknie mi przewód co jest wkrecony z boku siłownika od podnosika od dołu nakretka a u góry jak sie go odkręca?

Prosze o jakies porady sugestie od kogoś kto ma już doświadczenie z takim ciagnikiem.Oto fotki tego przewodu coraz bardziej kapie olej -a jak otkręce z dołu to pewnie bdzie ciekł a i co z tą górą jakąś żabko?Tak co raz mi się coś przypomina szukam takich plastikowych tylnich błotniczków może ktoś ma.

post-153509-0-66500000-1435320000_thumb.jpg

post-153509-0-08866100-1435422666_thumb.jpg

post-153509-0-97416800-1435422691_thumb.jpg

Edytowane przez fan41
Opublikowano

W zasadzie można tam wsadzić każdy czujnik, gdyż jest to urządzenie działające na zasadzie wyłącznika krańcowego rozłącznego, tzn naciskając pedał hamulca rozłączasz obwód przekaźnika, który wysterowuje załączenie świateł STOP. Podaj nr OE, powinien być na tym urządzeniu, coś Ci dobiorę. Może wystarczy wyjąc i sprawdzić czy działa, takie rzeczy najczęściej po prostu śniedzieją, czasami pomaga "psiknięcie" uniwersalnym WD-40 lub innym sprayem dedykowanym do elektroniki.

Opublikowano

po dorobieniu odpowiedniej redukcji każdy założysz

 

siłownik wpspomagający podnośnik, poprostu wysuwasz tłoczysko, nie ma tam zabezpiczeń

 

sprawdz sobie łożyska na zwrotnicach, szczególnie dół dostaje przy ładowaczu i oczywiście tuleje

Opublikowano

Tak, jak kolega wyżej pisze, czujnik z audi powinien być ok, w zasadzie to włącznik świateł STOP a nie czujnik. Te od audi/VW są wkręcane, mają gwint na plastiku, przez co wkręcając płyciej/głębiej można je wyregulować. Pamiętaj o zabezpieczeniu połączeń jakimś towotem czy wazeliną techniczną. Sprawdź też, aby konektory ciasno wchodziły, aby łuk się nie wytwarzał, bo zniszczy nowy włącznik.

 

Opublikowano (edytowane)

Dziekuje kolegom za cenne informacje i proszę o inne porady i ciekawostki .Filtra powietrza jeszcze nie ruszałem tam jest podobno taki jak w c-360 tylko czyscimy i olej zmieniamy?Sprawa nastepna co mi sie przypomina to nawiewy dzialają ale hałas niesamowity robił to ktoś i jak?.a do Izydora pytanie odnosnie tego przewodu do siłownika (nie siłownika)-od dołu nakretka a u gory na koncu przwodu 30cmm takie coś jak by recznie odkrecac -zamawiac nowy czy tez znajde jakiś zamiennik ?

Edytowane przez fan41
Opublikowano

tak filtr mokry

dobierz się do dmuchawy, może tylko wirnik czepia gdzieś, może wystarczy smarowanie, ciężko wyczuć

co do siłownika rzuć jakimś zdjęciem, bo ostatnio jakoś nie ogarniam  :unsure:

Opublikowano

Do mojego założyłem czujnik STOP od Poloneza , dodałem drugą nakrętkę , ponieważ był taki w pobliskim sklepie. Błotniki plastikowe kupiłem od większych modeli są szersze , dlatego zakładając przesunąłem je do środka, tak żeby nie wystawały na zewnątrz . Były w kolorze żółtym...

 

Opublikowano

ten przewód jest zakuty na rurce i dalej powinien być normalnie przykręcony w trójnik lub rozdzielacz

 

błotnik krótki bez problemu idzie dostać, widziałem nawet białe

osobiście bym nie zakładał

 

http://allegro.pl/nakladka-blotnika-l-r-renault-z-kabina-tx-tz-ta-i5099197170.html

http://allegro.pl/blotnik-lewy-blotniki-renault-tx-80-103-120-14-54-i5034119181.html

http://allegro.pl/blotnik-renault-tylny-blotniki-103-54-155-54-itd-i5475529961.html

 

rada na psrzyszłość, pisz nowe posty, będzie czytelniej niż edytowanie tematu  ;)

Opublikowano

Bardzo dobrze do stopu  pasuje  czujnik  od mazdy 323  można kupić na szrocie  za kilka złotych  ,a w ogóle  oryginalny czujnik można rozebrać i łatwo naprawić  ,tam jest taki plastikowy trzpień i sprężynka , awaria czujnika polega na tym że ten trzpień wysunie się z takiej małej blaszki która go mocuje do styków  czujnika ,można go rozebrać włożyć trzpień w tą blaszkę  i przygrzać lutownicą  i po naprawie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v