Skocz do zawartości

Bujające sie przednie koła.


dren

Rekomendowane odpowiedzi

zgadzam się z kolegami w 100% u mnie jeszcze luz był na tej łapie która wychodzi z serwo i do niej przykręcone są drązki, dokręciłem tą dużą śrubę, pokasowałem luzy na drążkach i narazie jest spokój ale fakt że trzeba robić dosyć często ten zabieg. najlepszy orbitrol ale to dopiero zimą może sie do tego zabiore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak koledzy wyżej piszą, orbitrol najlepsze wyjście. Ja u siebie mam założony na kolumnie serwo i jest o 1000% lepiej (stabilniej na drodze, ewentualne luzy tylko na dwóch końcówkach, kręci się jednym palcem). U znajomego jak robiliśmy remont kolumny to wierciliśmy otwór i tą nakrętkę właśnie w taki sposób zabezpieczyliśmy przed odkręceniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ghastrider90
      Poszukuję tylnej zabudowy kabiny niskiej do jumz 6am. Chodzi mi o blachę od ramki szyby w dół oraz dolną zabudowę z klapą pod zbiornik paliwa. Wiem że to święty gral poszukiwany przez wielu. Może jednak ktoś posiada takowy a ja chętnie odkupię bo.... wieje mi po plecach 😆

    • Przez ghastrider90
      Witam forumowiczów. Podpowiedzcie mi proszę jakie opony y założyć na standardową felgę ciagnika jumz 6am - przerobiony z koparki. Obecnie siedzą 15.5 r38 przydały by się nieco szersze do transportu. Dodaje zdjęcie poglądowe.

    • Przez jankes1991
      Witam 
      Mam pytanie 
      Zaczęło mi się pocić z regulatora siłowego od strony sprzęgła 
      Wiem że są tam same oringi 
      Ale żeby wymienić te oringi trzeba zdejmować koło bak itd 
      Ta klapką na 4 surbki 6 po odkręceniu powinna zejść bez problemu ale nie wiem 
      I też pytanie trzeba ciągać koło bak czy nie 
      Dziękuję za odp i pozdrawiam 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Czołem, zamierzam przerobić układ pneumatyczny w moimi 1025 na dwuprzewodowy. Już miałem zamawiać zawór HZS-4, którego schematy z podłączeniami i filmy można znaleźć w internecie, kiedy to Pan z Mizara mi odradził to to rozwiązanie i przekonuje do założenia zaworu typu "kapusta". Wysłał mi nawet jakiś schemat, ale według mnie takie podłączenie nie będzie działać w przypadku ciągnika. Jednoprzewodowym układem. No to jak to jest z tą przeróbką?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...