Vectra16v

Members
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Vectra16v

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. mój z 1984 silnik nie ruszany ciśnienie na zimnym 3 a na rozgrzanym 2,5
  2. u mnie właśnie to duża nakrętka sie luzuje jak ją dokręce to wytrzyma góra tydzień i na nowo koła chlapią na boki
  3. witam posiadam mtz 82 na serwo-mechanizmni podczas jazdy na 6 w wyższym biegu koła zaczynają sie bujać na boki do tego stopnia że niemożna nimi ukierować trzeba sie zatrzymać i ponownie ruszyć. Jaka tego jest przyczyna
  4. w powiecie aleksandrowskim może ze 4 razy tej wiosny padało
  5. wajchy do womu używasz częściej niż wajchy od włączania pompy więc jest bardziej wyrobiona
  6. w mtz 82 z roku 86 z małą kabiną. przed kabiną jest taka kostka czarna do której przychodzi dość dużo kabli, czy tam też są bezpieczniki. Nigdy tego nie rozbierałem i niewiem
  7. a wie ktoś czy w tych starszych mtz z małą kabiną jest jakiś bezpiecznik w tych przekaźnikach
  8. chyba nie piszemy o tym samym ciągniku ja mam jeden akumlator i rozróch na 12v ja mam mtz z 86r
  9. czy spalony bezpiecznik w tym przekaźniku może być przyczyną niegaśnięcia kontrolki od ładowania
  10. moim zdaniem z tucholi są najlepsze
  11. w szkole do której chodziłem jest zetor 5340 też dźwignia od wywrotu przywiązana była sznurkiem i tur chodził dobrze
  12. to dobrze i którą gałką wywracasz i w jakiej pozycji ona jest
  13. w moim mtz dźwignia od wywrotu to ta sirotkowa i trzeba ją delikatnie do przodu popchnąć to wtedy wywraca a to z boku siedzenia do końco do tyłu musi być przesunięte
  14. ogrzewania nie mam w kabinie bo ugniło a mtz jest w małej kabinie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj