Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

@lukaszc5 odpowiedź masz w cytowanym poście, te silniki są dobre i wytrzymałe, ale pracuje w bizonie przy 2200obr u niektórych nawet na 2.5tys obr dużo powyżej maksymalnego momentu obrotowego na za wysokich obrotach, dostaje po d*pie, w tym silniku w bizonie ważne by cylindry były zdrowe i głowica, reszta ma być dobra nie bardzo dobra i z silnikiem problemów nie będzie.

Opublikowano

Prawdopodobnie czujnik ciśnienia do wymiany, w całym zakresie ciśnienia czy tylko w zakresie normalnej pracy ?

 

Zdejmij przewód z czujnika i dotknij do masy jeżeli zegar nie będzie "lata" to wymień czujnik i po problemie.

Opublikowano

Przy zegarze mechanicznym to pewnie bezwładność zaworu pokazuje tzn, zawór się otwiera i zamyka przy tym ciśnieniu i stąd te drgania jak ciśnienie większe na zaworze to zawór otwarty cały czas jakiś tam % i jest ok.

Opublikowano

Własnie też mi tak sie wydaje. Wcześniej jak był stary zegar to pokazywał ciśnienie ok ale sie zacinał, po wymianie na nowy właśnie zauważyłem te drgania. Wcześniej pisałem że mam zamiar wymienić olej na fuscha i dziś skosiłem 20 godzinę na tym właśnie oleju i powiem ze jestem jak narazie zadowolony, oleju nic nie wzią i spadku ciśnienia też nie zauwayłem nawet jak olej podchodzi do 100. Przy superolu było różnie ale brać też nie brał

Opublikowano

Jak odkręcisz tę korek bo tak to można nazwać to będziesz miał tą sprężynę ale podkładki albo grosza wkładasz w korek

 

A jak go wykręcę to olej wycieknie? Jutro chcę się za to zabrać i zobaczyć czy pomoże

Opublikowano

Słuchaj tę sprężyne i podkładki do tego oryginalne dostaniesz tylko w specjalistycznych sklepach z częściami z górnej półki do silników, w życiu widziałem to w jednym sklepie w Mielcu, podłuż grosika lub podkładkę pod nakrętkę 8mm.

Opublikowano

Hej, podczas zeszłorocznych żniw w silniku coś stuknęło i gruchnęło - prawdopodobnie obróciło panewkę. Nie chcąc bawić się w remonty kupiliśmy nowy silnik. Raczej "nowy" - używany, wcześniej chodził w starze. Przekładanie części,przystawka itd, pompa od starego silnika, montaż i ok - nie ma problemu, odpala.

 

Jednak po wjechaniu na pole i i przejechaniu paru okrążeń silnik sie niemal ugotował. Temperatura skoczyła ponad 80. Wymieniliśmy wodę. Dwa kółka po polu - to samo. Wymienialiśmy po 5 L wody, poźniej całość = efekt jest taki że do 80 nagrzewa sie wolno, a potem momentalnie skacze wyżej. Ale oczywiście stop i wymiana wody.

 

Jasna sprawa, że może to być chłodnica, zagnięte węże itp. Termostat został już wcześniej wyciągnięty. Może to być jakaś pierdoła jak przytkana chłodnica, ale może o czymś zapomnieliśmy - ja myślałem że to może źle ustawiona pompa powoduje takie problemy. Może popełniliśmy jakiś kardynalny błąd - ale gdzie ?

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Witam mieliśmy w tym roku ten sam problem. kupiliśmy 56 od pewnego staruszka który od dwóch lat go nie używał. ,,DZIADEK PŁAKAŁ JAK SPRZEDAWAŁ" po przejechaniu kilku kółek na polu woda waliła jak głupia. Sprawdziliśmy pompę wody - igła, pompa paliwa ustawiona silnik cyka jak zegareczek, chłodnica przedmuchana, nowy termostat, ale okazało się że zapchane były kanały - nawet preparaty do czyszczenia nie dały sobie rady z kamieniem więc dzisiaj założyliśmy inna chłodnicę i nasza 56 przestała się gotować.

Rozmawiałem z kierowcami PK-s można powiedzieć że fachofcami z czasów Prl -u którzy na co dzień mieli doczynienia z Sw 400 i powiedzieli że wrto jest jeszcze przepłukać blok tzn odkręcasz kranik przy bloku walisz wodę bierzącą do chłodnicy i takie małe płukanko przy średnich obrotach około 0,5 h. A jak i to nie pomoże to na 100% uszczelka pod głowicą.

 

POWODZENIA

Edytowane przez ancymonek154
Opublikowano

Hej, podczas zeszłorocznych żniw w silniku coś stuknęło i gruchnęło - prawdopodobnie obróciło panewkę. Nie chcąc bawić się w remonty kupiliśmy nowy silnik. Raczej "nowy" - używany, wcześniej chodził w starze. Przekładanie części,przystawka itd, pompa od starego silnika, montaż i ok - nie ma problemu, odpala.

 

Jednak po wjechaniu na pole i i przejechaniu paru okrążeń silnik sie niemal ugotował. Temperatura skoczyła ponad 80. Wymieniliśmy wodę. Dwa kółka po polu - to samo. Wymienialiśmy po 5 L wody, poźniej całość = efekt jest taki że do 80 nagrzewa sie wolno, a potem momentalnie skacze wyżej. Ale oczywiście stop i wymiana wody.

 

Jasna sprawa, że może to być chłodnica, zagnięte węże itp. Termostat został już wcześniej wyciągnięty. Może to być jakaś pierdoła jak przytkana chłodnica, ale może o czymś zapomnieliśmy - ja myślałem że to może źle ustawiona pompa powoduje takie problemy. Może popełniliśmy jakiś kardynalny błąd - ale gdzie ?

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc.

a kto wam kazał termostat wyjmować.

Opublikowano

Bedzie mielil wode na obiegu pompa-chlodnica i bliskie cylindry, a co z dalszymi?? Glupota jest czujnik wody w obudowie termostatu. Powinien byc najdalej od chlodnicy.

Ja mam wyjety tylko sam srodek termostatu, przez co jest tak jakby termostat byl otwarty na max, co na te upaly bylo jak najbardziej ok.

 

Bedzie mielil wode na obiegu pompa-chlodnica i bliskie cylindry, a co z dalszymi?? Glupota jest czujnik wody w obudowie termostatu. Powinien byc najdalej od chlodnicy.

Ja mam wyjety tylko sam srodek termostatu, przez co jest tak jakby termostat byl otwarty na max, co na te upaly bylo jak najbardziej ok.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Termostat w SW400 musi być, może być jak już uszkodzony, ale musi być, to samo w C-330, w 360 może nie być jakiś czas. Jeżeli wszystko jest w porządku, to na to jest termostat ażeby trzymał temperaturę w granicach 80-ciu stopni i to nie jest żadne przegrzewanie silnika, temperatura oleju będzie oczywiście większa.

Opublikowano

Bedzie mielil wode na obiegu pompa-chlodnica i bliskie cylindry, a co z dalszymi?? Glupota jest czujnik wody w obudowie termostatu. Powinien byc najdalej od chlodnicy.

Ja mam wyjety tylko sam srodek termostatu, przez co jest tak jakby termostat byl otwarty na max, co na te upaly bylo jak najbardziej ok.

 

Bedzie mielil wode na obiegu pompa-chlodnica i bliskie cylindry, a co z dalszymi?? Glupota jest czujnik wody w obudowie termostatu. Powinien byc najdalej od chlodnicy.

Ja mam wyjety tylko sam srodek termostatu, przez co jest tak jakby termostat byl otwarty na max, co na te upaly bylo jak najbardziej ok.

choć ty zostawisz sam środek termostatu to i tak jak by go nie było.

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z silnikiem

Po odpaleniu słychać stukanie w silniku, stojąc za silnikiem to prawej jego strony, dodam że dymi na niebiesko, myślę że to panewka na wale, co sprawdzić poza tym?

Edytowane przez Sebek2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v