Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Na tym wielowskaźniku na pomoście kierowcy na środku powinieneś mieć zegar od ciśnienia oleju. Nie mniej jednak nie jest on zbyt dokładny. Najlepiej wkręcić zegar analogowy w miejsce któregoś z czujników, albo ciśnienia oleju, albo zaniku ciśnienia oleju. Już nie pamiętam którego. 

Opublikowano

Za kręć zegar i sprawdź.Ciśnienie rozgrzanym silniku nie powinno na wolnych schodzić poniżej 1 atmosfery a na pełnym gwizdku 5.Na jakich obrotach słychać to stukanie bo jak nie ma reguły to powiem zawory sprawdzić wtryski potem pompę wtryskową jak wszystko gra to albo panewka na wale albo tulejka korbowodu.

Opublikowano

Witam,
miałbym pytanie dotyczące pierścieni tłokowych w bizonie . Kupiłem firmy prima i tam jest napisane do zwykłego SW 400 + turbo . Po rozebraniu starego silnika te pierścienie wyglądają na inne (pierścień chromowy jest sfazowany na górze).
Nie wiem co mam robić, szukać innych ?
Orientuje się ktoś w tej sprawie ?
Pozdrawiam.

Opublikowano

Może zły dział itp. lecz mam takie dziwne pytanie otóż tylko do posiadaczy bizona i osób które znają odpowiedź na pytanie a mianowicie :)

Kombajn Bizon Z056 - Stosowane silniki Andoria Andrychów (SW400) i nie wiem czy to ten sam silnik czy inny Leyland SW400 (na którym kombajn może pracować cały dzień) i nie wiem który silnik wydaje taki "warkot przy wysokich obrotach" to jest zależne od silnika czy może tłumika ? Bo trochę się znam i chcę poszerzyć swoją wiedzę na temat silników Z056 :) Pozdrawiam!

Opublikowano

Silniki Leyland różnią się od Andori gwintami Leyland ma calowe ponadto te montowane w autobusach maja sprężarki i trochę inny układ chłodzenia. Andoria produkowała te silniki na licencji Leyland i poza paroma szczegółami są identyczne.

Opublikowano

silnik do kombajnu ma inny regulator obrotów, który utrzymuje zadane obroty bez względu na obciążenie, jest jeszcze kilka innych szczegółów, jak choćby brak sprężarki w kombajnie

Opublikowano

Witam Wszystkich mam mały problem ze swoim bizonem zo56 otóż na wolnych tylko obrotach coś w silniku mi pstryka co to może być ????dodam ze żniwa odbyły się bez awaryjnie a w silniku tego nie było słychać do końca. jak postał  około miesiąca czasu bez odpalania po tym czasie     odpaliłem go i cos zaczęło pstrykać w silniku dość głośno ale tylko na wolnych obrotach 550 obr/min  a powyżej tych obrotów tego nie słychać  nawet na pełnych obrotach nic nie słychać. pomocy koledzy

Opublikowano

 

Witam Wszystkich mam mały problem ze swoim bizonem zo56 otóż na wolnych tylko obrotach coś w silniku mi pstryka co to może być ????dodam ze żniwa odbyły się bez awaryjnie a w silniku tego nie było słychać do końca. jak postał  około miesiąca czasu bez odpalania po tym czasie     odpaliłem go i cos zaczęło pstrykać w silniku dość głośno ale tylko na wolnych obrotach 550 obr/min  a powyżej tych obrotów tego nie słychać  nawet na pełnych obrotach nic nie słychać. pomocy koledzy

 

 

Opublikowano

 

Witam Wszystkich mam mały problem ze swoim bizonem zo56 otóż na wolnych tylko obrotach coś w silniku mi pstryka co to może być ????dodam ze żniwa odbyły się bez awaryjnie a w silniku tego nie było słychać do końca. jak postał  około miesiąca czasu bez odpalania po tym czasie     odpaliłem go i cos zaczęło pstrykać w silniku dość głośno ale tylko na wolnych obrotach 550 obr/min  a powyżej tych obrotów tego nie słychać  nawet na pełnych obrotach nic nie słychać. pomocy koledzy

 

 

Opublikowano

A może tulejka na korbowodzie jak staniesz pod chłodnicą wody to skąd słychać od dołu czy na górze jak silnik pracuje u mnie też słychać tulejkę na wolnych obr  tak uznał fachowiec .A propo silnika poniżej 750 obr nie powinno się puszczać bo jest nie wyważony do takich obrotów 

Opublikowano

witam wszystkich w moim bizonie coś puka w górnej części silnika dodam za fakt ze przez całe żniwa nic się nie działo tylko jak postał z dwa miesiace po odpaleniu zaczęło coś stukać na wolnych obrotach co to możne być macie jakieś przypuszczania ??? 

Opublikowano

waldac. ja mógł sie sam przestawić zapłon? zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy tam jest wszystko wporzadku. możliwe że któryś zawór ma za duży luz lub wykręca się powoli śrubka od jego regulacji.

Opublikowano

Zapłon się przestawił - sam z siebie jak postał w garażu, nie no niezła teoria.

Idąc twoim tokiem myślenia - choć tu już z życia wzięte ( rodzinny przypadek ) - może gryzonie robiły sobie gniazdo w silniku:) Myślałem że to niemożliwe ale myszki przez tłumik zbierały materiały co w efekcie przy próbie uruchomienia dało znać o sobie. Żebyście widzieli miny właściciela, zarazem mechanika, jak głowicę zdemontowali:) Mały placek a raczej ekologiczny suchar:)

A tak poważniej to jak kolega wyżej - pokrywa do góry i pierwsze co do zawory do sprawdzenia.

A jak z odpalaniem, nie kopci itp?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v