Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam 2 reno jedna 145.14 w której robiłem rewers i w maju kupiłem 2 103.14 wszystko było ok az do chwili prasowania otóż olej hydrauliczny zaczął tryskać z koła zamachowego oraz podniósł się poziom oleju w silniku co może być przyczyną o ile wiem to mogą być uszczelniacze ale proszę o porady co zrobić i jak dłuży będzie koszt a i jak polecacie klej do bloku był spawany ale się poci chciał bym to zredukoawać ale nie wiem jaki będzie najlepszy klej proszę o odpowiedź pozdrawiam 

Opublikowano

Uszczelniacze w pompie hydraulicznej.

Puściły na wałku pompy i pcha olej w silnik.

Zrobisz pompę powinien uspokoić się podniesiony poziom oleju w misce silnika jak i wyciek na wale silnika od strony koła zamachowego.

Pompa Bosch-Rexroth. Jak sama pompa nieuszkodzona to nowy simmering na wałek oryginalny Bosch jakieś 120zł.

Z Corteco 30zł.

Prawdopodobnie simmering Duo czyli z dwoma wargami ze sprężynkami.

Piszę, że prawdopodobnie bo nie znam dokładnego modelu pompy, ale robiłem podobne tandemy z Bosch-a.

 

Opublikowano

Dzięki kolego własnie teraz ledwo udało mi się traktor z pola ściągnąć to jutro ci podam dokładny typ tej pompy myśle ze pomożesz mi w znalezieniu tych uszczelek z góry dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

Mam jeszcze jeden problem otóż reno dlugo stało i puściły tez uszczelniacze koł tylnich olej się leje tutaj jak koła i pytanie dotyczy czy musze całe pół osie wykręcać i tam uszczelniacz jest czy od jest na końcu przy piaście ?

Opublikowano

Jak długo stał to może smar z piast teraz wycieka. ja jak pierwszy raz napchałem za dużo smaru to przez tydzień wychodził. Teraz raz za czas parę razy machnę cmaru i tyle. Ale jeśli cieknie ci olej to musisz ściągnąć całą półośkę bo uszczelniacz jest od strony mechanizmu rużnicowego.

Opublikowano

No właśnie bede to rozbierał i trzeba będzie całe pół osie odkręcać , to na pewno olej hydrauliczny bo sprawdzałem nie smar . Dzięki za odpowiedzi ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v