Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Luz zaworowy w silniku MWM TD226-4 powinien wynosić:

Zawory ssące 0,20mm

Zawory wydechowe 0,30

Ja tak mam ustawione w swojej reni 103.54 i silnik pracuje jak pszczółka :)

Opublikowano

witam podepnę się z pytaniami ,Renault 103-14 turbo ,jakim momentem dokręcamy głowice i czy na jeden raz czy w kilku etapach (jesli w kilku etapach to jakie momenty ) czy śruby dociągamy na krzyż czy w innej kolejności,jakie jest ciśnienie wtrysku , czy są jakieś znaczniki do ustawiania zaworów czy ustawiamy na paliwo w pierwszym przewodzie wtryskiwacza ,czy kolejność regulacji zaworów to te numery na bloku silnika , być może powtarzam się z pytaniami ale przeglądając forum z problemami w renówkach nie znalazłem na nie odpowiedzi lub są one nie spójne lub wzajemnie się wykluczają np .luzy zaworowe podawane wyżej pozdrawiam i dziekuję 

Opublikowano

Kolego dokrecanie głowicy robimy na tzw krzyz. Nie wiem jakim momentem trzeba je dokrecic ale na poczatku łapiesz sruby sama reka nastepnie dokrecasz na krzyz 1/4 wartosci momentu obrotowego potem 1/2 wartosci nastepnie 3/4 i dochodzisz do konca czyli tyle ile podaje ksiazka. chyba jasno napisałem

Co do luzu jesli głowice sa orginalnie nie ruszane mozna je skrecic na mniejszy luz ale jesli ktos w nich grzebał albo sa po regeneracji to lepiej ustawic troszke wiekszy luz niz podaje ksiazka mowie trzoszke wiekszy a nie za w ksiazce pisze 0,4 a ty ustawisz 0.6

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v