Skocz do zawartości
damianzb9613

Renault 103-14 ustawienie luzu zaworowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sadek9    26

z turbo to chyba powinno byc po 0,50 na ssacym i wydechowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

johenek    3

Luz zaworowy w silniku MWM TD226-4 powinien wynosić:

Zawory ssące 0,20mm

Zawory wydechowe 0,30

Ja tak mam ustawione w swojej reni 103.54 i silnik pracuje jak pszczółka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nietoperz    6

witam podepnę się z pytaniami ,Renault 103-14 turbo ,jakim momentem dokręcamy głowice i czy na jeden raz czy w kilku etapach (jesli w kilku etapach to jakie momenty ) czy śruby dociągamy na krzyż czy w innej kolejności,jakie jest ciśnienie wtrysku , czy są jakieś znaczniki do ustawiania zaworów czy ustawiamy na paliwo w pierwszym przewodzie wtryskiwacza ,czy kolejność regulacji zaworów to te numery na bloku silnika , być może powtarzam się z pytaniami ale przeglądając forum z problemami w renówkach nie znalazłem na nie odpowiedzi lub są one nie spójne lub wzajemnie się wykluczają np .luzy zaworowe podawane wyżej pozdrawiam i dziekuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Kolego dokrecanie głowicy robimy na tzw krzyz. Nie wiem jakim momentem trzeba je dokrecic ale na poczatku łapiesz sruby sama reka nastepnie dokrecasz na krzyz 1/4 wartosci momentu obrotowego potem 1/2 wartosci nastepnie 3/4 i dochodzisz do konca czyli tyle ile podaje ksiazka. chyba jasno napisałem

Co do luzu jesli głowice sa orginalnie nie ruszane mozna je skrecic na mniejszy luz ale jesli ktos w nich grzebał albo sa po regeneracji to lepiej ustawic troszke wiekszy luz niz podaje ksiazka mowie trzoszke wiekszy a nie za w ksiazce pisze 0,4 a ty ustawisz 0.6

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianW1990    0

witam, chciałbym zapytać jaki powinien byc luz zaworowy w Renault ceres 85x, jest na silniku John deera... z góry dziękuje za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M26    0

Co może być przyczyną jeśli silnik przy Renówce 103-14 nie wchodzi dynamicznie na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    6

Zapchane filtry, niedrożne przewody , uszkodzony regulator przyśpieszenia wtrysku , zły kąt wtrysku , nawet zużyty cały silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×