Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Czy w waszych też cieknie spod pompeczki podającej paliwo, podobnoi w wysłużonych egzęplażach nie do naprawienai t aprzypadłość

Olej spod pompki nie cieknie, uszczelka + hermetyk i musi trzymać. Jeśli sama pompka puszcza ropę to trzeba poświęcić 47 zł i mieć spokój na następne 15 lat.

Opublikowano
mój to jest cały zarzygany, ale tylko silnik 85r. i 12 tys mth

 

 

 

mój jest też zalany cały ale podwiązuje drutami bański plastkikowe i później wylewam z nich olej do silnika bo mi bierze i musze 15 litrów dziennie dolewać

Opublikowano

witam odgrzeje nieco temat. Zauważyłem w 255 że czasem, szczególnie gdy traktor stoi z górki i silnik ma duże obroty, kapie jakaś niezidentyfikowana ciecz z rurki odpowietrzajacej silnik. kolor szary więc niby olej z wodą ale ani wody w oleju nie widać ani odwrotnie. Dodam że pozatym silnik jest w dobrym stanie, nie ma przedmuchów.

Opublikowano

kupic nowa uszczelke pod pokrywe zaworow. kupic dobry silikon i po problemie. u mnie nie cieknie bo jak cos sie robi to sie zawsze nowa uszczelke kupuje .moj ma 11 tys mtg rocznik 87

Opublikowano

ja go jeszcze nie rozbierałem, niewiem czy sie rozumiemy bo mi chodzi o tą rurkę która jest wyprowadzona z pokrywy klawiatury w okolicy koła pasowego wału korbowego. Z samej pokrywy nigdzie do okoła nie ma żadnych wycieków. Tylko z tej rurki czasem kapie

Opublikowano (edytowane)

To jest odma do odpowietrzania pokrywy zaworów - jeśli dużo kapie to głowica do regeneracji - uszczelniacze zaworowe plus gniazda do wymiany i po problemie - puszcza kompresję w górę. Jeśli mało to przedłuż wężykiem poniżej silnika i jeździj.

Sory doczytałem że jakaś dziwna ciecz - siwa może olej z wodą ( płynem) - taka sytuacja możliwa tylko gdy jest pęknięcie lub uszkodzona uszczelka pod głowicą. Szary dymek to przedmuchy tak jak wyżej opisałem i wtedy to olej kapie. Sprawdź poziom płynu w chłodnicy.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano (edytowane)

Witam, mam pytanie. Moj MF 255 wyrzuca olej przez bagnet kontrolny oleju. Co moze byc tego powodem? Wygladac wyglada wszystko normalnie, a jednak gdzies wyruca. z gory dzieki :)

Połączone. +1 punkt ostrzeżeń za dublowanie tematu.

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

No wlasnie raczej wiecznie za malo go,a nie za duzo :P

 

Zapomnialem dodac ze po dluzszej jezdzie zaczyna migac, pozniej juz nie gasnie kontrolka od cisnienia oleju. Im dluzej jezdze tym bardziej sie swieci. Co ciekawe, ciagnik mial idealna temperature, o co tu moze chodzic?

Opublikowano

Macie chyba racje chlopaki. Sprawdzalem, olej nie najlepszej jakosci, plyny chlodniczego tez ubywa.

 

Cisnienie sprawdzalem i niby 3 atmosfery sa. Czyli uszczelka tak?

Opublikowano

Panowie pomóżcie . w moim mf jest cały czas wyciek pomiędzy łączeniem silnika z budą od dołu  a przy włączonym wom to już leci ciurkiem . Trzy razy zmieniany simering i dalej cieknie . proszę o pomoc co zrobić

mutex/ocfipreoqyfb/mutex

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v