Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

założyłem ten temat bo jeszcze nie widziałem mf-a 255 który nie miał by wycieków oleju z silnika, na przykład z pod pokrywy zaworów i pod silnikiem, jak jest z waszymi ferdkami, też macie wycieki ?

Opublikowano

mój miał wyciek przy lince od obrotomierza (podobno częsta przypadłośc) o dawna nie mam obortomierza a to miejsce jest zaślepione więc nie cieknie.

spod pokrywy zaworów nie cieknie jak uszczelke założyłem na silikon

 

problem jest przy pompce podającej, bo podobno po durzym przebiegu wyrabia się bolczyk popychający tą pompeczke i po nim starsznie goni olejem i jest to praktycznie już nienaprawialne.

 

ps. jak obejrzałem nowy nabytek znajomego 3512 z 96r to mój mf 10 lat starszy jest przy tym suchutki i ładniej silnik pracuje w moim

Opublikowano

U mnie wyciek jest tylko przy lince a poza tym to silnik suchutki.

Największy wyciek mam z przekładni kierowniczej-ale to chyba od nowości :angry:

I jeszcze się poci uszczelka pod pokrywą pompy chydraulicznej(pod siedzeniem)

Opublikowano

U mnie jedynie z miski olejowej ;) jest male pekniecie,z reszta bylo od nowosci, zakleilem to miejsce, jednak co jakis czas trzeba poprawiac. Jak kiedys zdejme miske olejowa to zakleje od srodka i bedzie spokoj(chyba) :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak robiłem remont to składałem wszystko na Hermetyk, także jest dosyć dobrze. Trochę leci z pod pokrywy zaworów( prawdopodobnie jest lekko zgięta), był też problem ze sprężarka bo olej leciał po wale, ale po wielu próbach dało się to uszczelnić.

Opublikowano

taki sobie jeden wyciek doprowadził tarczę 2 stopnia do spalenia i dlatego 3512 jest teraz w trakcie składania... Wycieków było sporo, np. z końcówki WOM, z koła pasowego na wale(nie zlikwidowany) z rozrządu(nie zlikwidowany) i z pod sprzęgła (częściowo zlikwidowany)...

 

PS. Piszę o 3512 bo to prawie to samo co MF 255

Opublikowano

no dziwne ze nikt nie ma takiego problemu jak ja bo mi cieknie ale mało z pod pokrywy zaworów a z pod silnika gdzie wystaje taka jakby zawleczka to nawet dużo kapie i ojciec mówi ze ma tak od nowości bo robili to mu kilka razy na gwarancji ale i tak ciekło i mówi ze to chyba wada wyłącznie tej sztuki co my mamy a innych problemów to my z nim nie mamy tylko te cholerne wycieki oleju z silnika :angry: :angry: :angry:

Opublikowano

Ja mam mf z 88roku i silnik jak i cały mf jest suchutki żadnych przecieków nie miałem i nie mam do tej pory a robi bardzo dużo w moim gospodarstwie wiec widzę ze wam sie jakieś trefne egzemplarze trafiły

Opublikowano

W moim mf-fie przecieki silnika kompletnie nie występują, jedynie irytuje mnie wyciek z układu paliwowego tandetne przewody plus wypracowana pompka dają znać o sobie, sąsiad posiadający mfa również nie może narzekać na silnik jedyne miejsce gdzie wydostaje się olej to oś sprężarki i to by było na tyle ;)

Opublikowano

Ja nie dawno kupiłem MF-255 jest trochę poobijany i ma pogięty lewy błotnik, brakuje mu paru szyb, ma spory luz na kolumnie, a wygląda na suchy poz wyciekiem z rurki która doprowadza olej do sprężarki.

Opublikowano

U mnie w ferdku, 4 wycieki oleju, z prawej zwolnicy, mocowanie pompki paliwa (być może to ja źle uczczelniłem) minimalny wyciek powierzchowny , już minął rok po kapitalce i olej mi powoli cieknie z uszczelniacza końcowego wału korbowego (przy kole zamachowym) musze troszke dolewać po cięższych pracach polowych i rurka z prawej strony silnika co idzie do sprężarki to też wyciek powierzchowny.

Opublikowano

ja jak miałem ferdka to pociła się uszczelka pod pokrywą pompy hydraulicznej i z pokrywy skrzyni ,a ze zwolnicy lewej ciekł olej ,a silnik po remoncie nie ciekł a czy przed to nie pamiętam

Opublikowano
uszczelniał ktoś może wyciek przy lince od obrotomierza ? co tam wymienić żeby się nie lało :P

 

 

Odkręcasz dekielek który trzyma się na 3 śrubach, jest tam w środku symering który musisz wymienic. Jak jest delikatny rowek na wałku rozrządu to możesz skrócic troszkę sprężynkę w symeringu. Dekielek na sylikon, dokręcasz i ma nic nie cieknąc.

Ja po remoncie silnika tak zrobiłem i na razie jest suchutko (ok. 100 mth).

 

 

Ferdek07 u mnie nigdy nie ciekło z pod tej pompki. Obczyśc dobrze płaszczyzny styku, wystukaj sobie uszczelke z cienkiej tekturki i silikon i będzie ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v