Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim belarusem, jakiś czas temu spalił się bezpiecznik 20A ten z przodu ciągnika w tym przekaźniku, wymieniłem i ok. Teraz mi się znowu spalił i pali się kontrolka ładowania, ale po wymianie odrazu go spala, wkładałem większy nawet kawałek druta i iskrzy, przy wyłączonym silniku, jak masę wyłącze to wtedy nie pali. Jaka może być przyczyna? Lewy akumulator jest bardziej rozładowany. Dzięki za pomoc

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Było już wielokrotnie: uszkodzona przetwornica ładowania. A z drugiej strony kto normalny odłącza masę przy pracującym silniku?

Opublikowano

tak to jest przetwornica z 12v na 24v . służy tylko do ładowania akumulatora rozruchowego . moja rada to odkręć kabel ten przy którym pisze 24v i zobacz czy nadal przepala bezpiecznik bo może masz kabel przetarty

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przecież odpisałem już dawno, że to jest ta przetwornica, ciekawe gdzie wcięło mój post.

Opublikowano

Siemka tak jak w tytule mam problem z bezpiecznikiem który znajduje się z przodu maski (on idzie do takiej czarnej kostki)Od pewnego czasu cały czas się przepala wymieniam a on dosłownie po chwili się psuje,nie ma wtedy ładowania pali się kontrolka od amperomierza :/

Prosze o szybką odp :)  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v