Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, zakupiłem niedawno zetora 6748, czyszczę go do malowania, więc go rozkręciłem i tu mam zagwozdkę: Jak to jest z filtrem powietrza w nim? Powinien mieć olej , czy nie.? Po otworzeniu ścianki były wilgotne od oleju, ale w misce nic nie było, oprócz dużej ilości brudu. A druga sprawa: w przednim napedzie krzyżaki są całe w smarze (jak na załączonym obrazku) , wyczyszczę je, ale później nie wiem, czy mają mieć jakieś smarowniczki,żadnej nie widzę, czy trzeba im dać smaru tak z zewnątrz. Proszę o pomoc.post-145916-0-64466100-1431871906_thumb.jpg

Opublikowano

@tomrolnik dziur po kalamitkach nie widzę , drugie krzyżaki są już prawie czyste( rozpuszczony kret do rur czyni cuda ) i nie widzę na nich żadnych dziur. muszę jeszcze poszukać. A co do oleju to coś tam było, w sensie wytłoczen, tylko zastanawiam się jeszcze, bo ten filtr wygląda jak cyklonowy w bizonie, dużo tych siatek jest i to mnie zbija z tropu.

Opublikowano (edytowane)

Element widoczny w środku, to jest właśnie środek krzyżaka, to nie jest krzyżak jak w wałku WOM i przez to nie wiem gdzie jest ,tudzież gdzie  ma znajdować sie smarowniczka.


@romek6340, mam inny filtr powietrza, są w nim siatki, czy jak to nazwać, na pierwszy rzut oka pomyślałem: o kurde filtr z bizona.post-145916-0-61292800-1431875223_thumb.jpg
To jest taki filtr i niem wiem, czy ma mieć olej czy nie.

 

Edytowane przez RolnikNockowa
Opublikowano

Po pierwsze , ten filtr jest podobny jak w 360 , jesli miałeś taki ciągnik to powinieneś wiedzieć jak go obsługiwać...  ja nie miałem to nie bedę mówił co i jak, ale według mnie to powinno być trochę oleju 100-200ml...

 

odnośnie krzyżaków, to jak jest w smarze, to na 100% masz walnięte uszczelniacze na przedniej zwolnicy... ;) a odnośnie kalamitek to nie sa w tych czerwonych kółeczkach( może w nowszych wersjach) ale na samych krzyżakach  tak jak w przekaźnikach  WOM.   ;)

Opublikowano

kolega FINN ma rację w tych miejscach gdzie zaznaczone było na czerwono na pewno nie ma tam kalamitek są w krzyżakach przynajmniej ja tak mam musisz zrobić pół obrotu kołem i wówczas powinieneś zobaczyć

Opublikowano

Z filtrem doszedłem do porozumienia :), krzyżaki też coś tam znalazłem, że są oznaki smarowniczek, tylko mam kolejny zasadniczy dylemat odnośnie lakieru tudzież farby do zetora, interesuje mnie odcień czarna zieleń ( coś takiego miały te nowsze modele,chyba) a na allegro mogę znaleźć tylko odcień ciemny zielony:LAKIER FARBA ZETOR CIEMNY ZIELONY 750ml GRANIT (5035581448) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. |  I tu mam pytanie, czy ktoś nie wie może , czy to jest to samo, a jak już nie, to jaki to daje faktyczny odcień kolorystyczny.Ta sprawa jest dla mnie pilna, bo muszę jak najszybciej pomalować cały kadłub ciągnika, ze względu na inne prace związane z jego remontem przed pełnym rozkręceniem się sezonu sianokosów( teraz deszcz)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v