Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, zakupiłem niedawno zetora 6748, czyszczę go do malowania, więc go rozkręciłem i tu mam zagwozdkę: Jak to jest z filtrem powietrza w nim? Powinien mieć olej , czy nie.? Po otworzeniu ścianki były wilgotne od oleju, ale w misce nic nie było, oprócz dużej ilości brudu. A druga sprawa: w przednim napedzie krzyżaki są całe w smarze (jak na załączonym obrazku) , wyczyszczę je, ale później nie wiem, czy mają mieć jakieś smarowniczki,żadnej nie widzę, czy trzeba im dać smaru tak z zewnątrz. Proszę o pomoc.post-145916-0-64466100-1431871906_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    111

powinny być kalamitki oczyść dokładnie może dziurki są zalepione brudem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Jak olej w filtrze nie zmieniany to syf się zrobił zamiast oleju. Na 99% olej powinien być. Zobacz czy nie masz jakiegoś przetłoczenia na misce co by wskazywało poziom oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

@tomrolnik dziur po kalamitkach nie widzę , drugie krzyżaki są już prawie czyste( rozpuszczony kret do rur czyni cuda ) i nie widzę na nich żadnych dziur. muszę jeszcze poszukać. A co do oleju to coś tam było, w sensie wytłoczen, tylko zastanawiam się jeszcze, bo ten filtr wygląda jak cyklonowy w bizonie, dużo tych siatek jest i to mnie zbija z tropu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Element widoczny w środku, to jest właśnie środek krzyżaka, to nie jest krzyżak jak w wałku WOM i przez to nie wiem gdzie jest ,tudzież gdzie  ma znajdować sie smarowniczka.


@romek6340, mam inny filtr powietrza, są w nim siatki, czy jak to nazwać, na pierwszy rzut oka pomyślałem: o kurde filtr z bizona.post-145916-0-61292800-1431875223_thumb.jpg
To jest taki filtr i niem wiem, czy ma mieć olej czy nie.

 

Edytowano przez RolnikNockowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekNHts    14

kalamitki muszą być w tych miejscach gdzie jest zaznaczone czerwonym kółkiem musisz kręcić kołem i poszperać gwoździem z różnych stron krzyżaka  a na pewno znajdziesz 

post-44704-0-30164500-1431878399.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    111

dokładnie w tych miejscach powinny być , to nie jd żeby było po zamykane  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    111

raczej suchy powinien być bo nawet nie widać żeby była jakaś dolna pokrywa . a żeby wymienić olej demontować cały filtr ? troche kijowato . moim zdaniem suchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    992

Po pierwsze , ten filtr jest podobny jak w 360 , jesli miałeś taki ciągnik to powinieneś wiedzieć jak go obsługiwać...  ja nie miałem to nie bedę mówił co i jak, ale według mnie to powinno być trochę oleju 100-200ml...

 

odnośnie krzyżaków, to jak jest w smarze, to na 100% masz walnięte uszczelniacze na przedniej zwolnicy... ;) a odnośnie kalamitek to nie sa w tych czerwonych kółeczkach( może w nowszych wersjach) ale na samych krzyżakach  tak jak w przekaźnikach  WOM.   ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    111

zgadza się filtr jest mokry. potwierdzone przez użytkownika. pomyliłem się :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

kolega FINN ma rację w tych miejscach gdzie zaznaczone było na czerwono na pewno nie ma tam kalamitek są w krzyżakach przynajmniej ja tak mam musisz zrobić pół obrotu kołem i wówczas powinieneś zobaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z filtrem doszedłem do porozumienia :), krzyżaki też coś tam znalazłem, że są oznaki smarowniczek, tylko mam kolejny zasadniczy dylemat odnośnie lakieru tudzież farby do zetora, interesuje mnie odcień czarna zieleń ( coś takiego miały te nowsze modele,chyba) a na allegro mogę znaleźć tylko odcień ciemny zielony:LAKIER FARBA ZETOR CIEMNY ZIELONY 750ml GRANIT (5035581448) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. |  I tu mam pytanie, czy ktoś nie wie może , czy to jest to samo, a jak już nie, to jaki to daje faktyczny odcień kolorystyczny.Ta sprawa jest dla mnie pilna, bo muszę jak najszybciej pomalować cały kadłub ciągnika, ze względu na inne prace związane z jego remontem przed pełnym rozkręceniem się sezonu sianokosów( teraz deszcz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez prizmo24
      Witam
      Tak jak w temacie, mam zamiar powiększyć areał ziemniaków, a co za tym idzie rozglądam się za kombajnem. Jedyne ograniczenie to ciągnik. Niestety w c330 nie ma hydrauliki i zostaje tylko zetor 7711. Problem w szerokości opon, które nie będą się mieściły pomiędzy rzadkami. Myślałem nad Bolkiem. Bardzo prosiłbym o poradę odnośnie wyboru kombajnu.
    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
×