Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z ursusem c-360. Problem polega na tym, iż osad ze starego oleju zatyka smok od pompy hydrauliki. Czym usunąć to dziadostwo? Zrobił się z tego taki kit, że szpachelką ciężko skrobać. Myślałem nad jakąś chemią aktywną i karcherem wymyć. Czy możę najpierw jakiś dodatek do oleju wlać żeby to rozpuścił???

Opublikowano

Zapytaj tego co Ci sprzedał taki cudowny olej. Ten osad nie pochodzi z dobrego oleju tylko z jakiegoś syfu który można kupić na targu. Ludzi nea tym poniszczyli silniki i skrzynie czym to umyć nie wiadomo zależy z czego miałeś zrobiony olej pytaj sprzedawcy oleju. Dimer i myjka zamienia to coś w osad twardniejący po osuszeniu. Podobno jest jakiś rozpuszczalnik który to bierze jednak sprawdzisz to tylko próbując wszystkie dostępne nie na każdy "olej" działa  

Opublikowano

Najtaniej benzyną, rozpuści i wtedy myjką. Dimerem 1do 2 z wodą. Prawdziwa soda kaustyczna  najlepsza, ale gdzie kupić, może ostateczność to jeszcze płyn do udrożniania rur kanalizacyjnych.

Opublikowano

Jak jest to ten syf co umnie w skrzyni biegów niczym tego nie ruszy ani dysza rotacyjna ani woda gorąca ani żadna chemia. To coś jest odporne na wszystko nawet ogień tego nie rusza bo po tym jak się przestanie żarzyć zostaje dalej na powierzchni tylko w postaci przypieczonego węgla.  

Opublikowano
Dnia 8.05.2015 o 22:00, leszekd napisał:

Jak jest to ten syf co umnie w skrzyni biegów niczym tego nie ruszy ani dysza rotacyjna ani woda gorąca ani żadna chemia. To coś jest odporne na wszystko nawet ogień tego nie rusza bo po tym jak się przestanie żarzyć zostaje dalej na powierzchni tylko w postaci przypieczonego węgla.  

leszekd czy poradziłeś sobie z tym fatalnym osadem w skrzyni biegów? Ja mam niestety taki sam problem w c330. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez Facundoo
      Witam. Panowie potrzebuje porady. Zrobiłem remont kapitalny skrzyni biegów w swoim 3P. Remont robiłem sam, wymienione zostały wszystkie koła zębate,wałek głowny i pośredni oraz oba wałki sprzęgłowe i wszystkie łożyska. Części pochodziły z czasów PRL. Po złożeniu wszystkiego pojawił się problem stuków na biegu jałowym. Obstawiałem,ze problem był w kole podwójnym od wstecznego biegu, rozjechałem ciągnik,wymieniłem to koło ale problem pozostał. Pytanie do was, miał ktoś może podobny problem i jak go rozwiązał? Tylko nie piszczcie, że łożyska sie rozleciały,albo igiełki na wałku sprzegłowym itd bo nie w tym jest rzecz. NA biegu jałowym oprócz wałka sprzęgłowego 1 stopnia pracują jeszcze koło stałego zazębienia, oraz dolna 2 z kołem podwójnym od wstecznego biegu. Koło podwójne wykluczam bo wymieniłem i nic to nie dało. Zostaja 2 koła i wałek. Ktoś miał podobnie ?
    • Przez kacperdw
      Witajcie,
      Mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku ursus c360. 
      Początkowo myślałem że to wina łożysk ale gdy wymieniłem wszystkie łożyska w skrzyni to pojawiło się głośnie grzechotanie. Wszystkie łożyska wydawały się być w niezłym stanie, z wyjątkiem łożysk na trybach biegu wstecznego. Myśle że grzechotanie pojawiło się w momencie wyeliminowania luzów między trybami (po wymianie łożysk). 
      Następnie, aby nie rozbierać skrzyni w nieskończości, postanowiłem wymienić wszystkie wałki i tryby w skrzyni. Zgrzytanie zostało. Pojawia się ono na biegu jałowym a ustaje w momencie wciśnięcia sprzęgła. Po uruchomieniu skrzyni da się wyczuć (przykładając rękę do obudowy), że drgania pojawiają sie w okolicach trybów biegu wstecznego.
      Wszystkie części są nowe i oryginalne firmy ursus.
      Proszę o nakierowanie na ewentualną przyczynę hałasu, szczególnie tych którzy uporali się z podanym problemem.  
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v