Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

ostatnio kupilem sobie tandem do mf 8120, podnoszenie jest na silownik jednostronny (opada wlasnym ciezarem) czyli mamy 1 przewod, podnosi ladnie, a gdy daje dzwignie na opuszczanie to wlacza mi sie rozdzielacz i tak jakby pchal olej drugim wejsciem (tym nie podlaczonym, az lekko silnik przygasa) i nie jestem pewien czy tak powinno byc :P aa i dodam ze jak podlacze przwod pod drugie wejscie to tez wykipruje przyczepe, tylko ze wajche trzeba bedzie popchnac w odwrotna strone, czyli na obu wejsciach jest cisninie

Edytowane przez kravter
Opublikowano

Jeśli dobrze zrozumiałem to masz poprostu sekcje dwustronnego działania. Ta funkcja jest przydatna np przy dużych agregatach podczas ich rozkładania i składania. I w wielu innych maszynach.

Opublikowano

ewentualnie zgaś silnik przy opuszczaniu i po problemie. W 3060 przy gniazdach jednej sekcji jest właśnie taki motylek. teraz nie wiem czy ma być wkręcony czy wykręcony ale można dzięki temu obsługiwać siłowniki jednostronnego działania

Opublikowano

Ma być wykręcony, a wąż wpięty w dolną sekcję. Tak jest w serii 6100.  Nie ma bata żeby nie było takiej funkcji, kombinuj. Może przełączanie jest w kabinie dźwignią.

Opublikowano

Tak jak nie którzy wyżej piszą wąż w dolna sekcję na wysuw siłownika. Śrubka, motylek pod spodem sekcji wkręcona dla siłowników jednostronnego działania, wykręcona dla siłowników dwustronnych. Na kabinie powinna być naklejka informująca o tym. Przynajmniej u mnie jest.

Opublikowano (edytowane)

tak mam takie pokretla nad rozdzielaczem, chyba jest ich 3, czyli jak mam silownik jednostronny to mam to wkrecic? :D a sekcje mam ustawione w poziomie, nie pionie, czyli jedna obok drugiej.

 

Edit,
sprawdzilem te pokretla,to jest chyba jakies cisnienie na sekcje :D a to opuszczanie dzieje sie inaczej :D wajche do wywrotu trzeba pchac w strone okna, jest 1 zatrzask i on trzyma ze podnosi, potem trzeba popchnac troche mocniej aby przelamac drugi i wtedy idzie w dol :D

Edytowane przez kravter
Opublikowano

U mnie motylki/pokrętła są pod spodem. Sekcje mam też jedną obok drugiej dwie po prawej jedna po lewej. W mf ach inaczej nie ma niż w poziomie. Motylki czy tam śrubki o których mowa są pod spodem sekcji. Te pokrętła na górze pod plastikowymi pokrywkami szczerze mówiąc nie wiem do czego są. Nigdy się tym nie bawiłem. Czy siłownik jednostronny powinien opadać na wkręconym czy wykręconym to już sam nie wiem popróbuj sobie. Dopiero w poniedziałek będę miał dostęp do ciągnika. To mogę napisać jak mam sekcję na której jest tuz.

Opublikowano

mam podobne pytanie panowie. mam mf 6180 i teraz powiedzmy podłączam siłownik jednostronny np przyczepe. ciągne wajche do siebie i przyczepa idzie do góry. a jak opuszczam czyli wajche daje w drugą strone to slychac jakby olej pchał na drugie wyjscie ale przyczepa opada. i tak samo znaczniki od siewnika. mam podlaczone pod jedną sekcje i teraz jak daje wajche w jedna strone to jeden znacznik skoczy do góry a zanim ten drugi opadnie to slychac jak w tamten caly czas olej pcha. mam rozdzielacz 3 sekcyjny, czyli 6 wyjść, pionowo. jest pokrętło do regulacji przepływu oleju i nad dwoma sekcjami są takie własnie motylki. nad jedną sekcją tego nie ma. prosze o odpowiedz na jakiej zasadzie to wszystko funkcjonuje... :/

Opublikowano

Wpinasz do tej sekcji z motylkami, w dolne wyjście i kręć motylkami aż przestanie pchać oleju przy opuszczaniu. Zresztą wyżej jest opisane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v