Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Przyczepy
kravter    36
Napisano (edytowany)

witam

ostatnio kupilem sobie tandem do mf 8120, podnoszenie jest na silownik jednostronny (opada wlasnym ciezarem) czyli mamy 1 przewod, podnosi ladnie, a gdy daje dzwignie na opuszczanie to wlacza mi sie rozdzielacz i tak jakby pchal olej drugim wejsciem (tym nie podlaczonym, az lekko silnik przygasa) i nie jestem pewien czy tak powinno byc :P aa i dodam ze jak podlacze przwod pod drugie wejscie to tez wykipruje przyczepe, tylko ze wajche trzeba bedzie popchnac w odwrotna strone, czyli na obu wejsciach jest cisninie

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszPrzyby    20

Jeśli dobrze zrozumiałem to masz poprostu sekcje dwustronnego działania. Ta funkcja jest przydatna np przy dużych agregatach podczas ich rozkładania i składania. I w wielu innych maszynach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

 gdzie bym nie podlaczyl przewodu to tam jest cisnienie :P tylko ze przy opuszczaniu przyczepy troche to denerwuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

121    2

musisz w odpowiedniej pozycji ustawić dzwignie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Można też dać na pływającą, wtedy nie ma ciśnienia w żadnym gnieździe jak i nie trzeba trzymać dźwigni gdyż powinna być blokada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Nie masz tam czasem w rozdzielaczu takich śrubek (na motylek) nad sekcjami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

ewentualnie zgaś silnik przy opuszczaniu i po problemie. W 3060 przy gniazdach jednej sekcji jest właśnie taki motylek. teraz nie wiem czy ma być wkręcony czy wykręcony ale można dzięki temu obsługiwać siłowniki jednostronnego działania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Ma być wykręcony, a wąż wpięty w dolną sekcję. Tak jest w serii 6100.  Nie ma bata żeby nie było takiej funkcji, kombinuj. Może przełączanie jest w kabinie dźwignią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    22

a w mfach wszystkie wyjscia sa podwójne, moze jest jakies przystosowane specjalnie do tego typu pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Tak jak nie którzy wyżej piszą wąż w dolna sekcję na wysuw siłownika. Śrubka, motylek pod spodem sekcji wkręcona dla siłowników jednostronnego działania, wykręcona dla siłowników dwustronnych. Na kabinie powinna być naklejka informująca o tym. Przynajmniej u mnie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

A w 3080 wykrecona. odziwo lewy gwint jest u mnie na tym motylku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36
Napisano (edytowany)

tak mam takie pokretla nad rozdzielaczem, chyba jest ich 3, czyli jak mam silownik jednostronny to mam to wkrecic? :D a sekcje mam ustawione w poziomie, nie pionie, czyli jedna obok drugiej.

 

Edit,
sprawdzilem te pokretla,to jest chyba jakies cisnienie na sekcje :D a to opuszczanie dzieje sie inaczej :D wajche do wywrotu trzeba pchac w strone okna, jest 1 zatrzask i on trzyma ze podnosi, potem trzeba popchnac troche mocniej aby przelamac drugi i wtedy idzie w dol :D

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

U mnie motylki/pokrętła są pod spodem. Sekcje mam też jedną obok drugiej dwie po prawej jedna po lewej. W mf ach inaczej nie ma niż w poziomie. Motylki czy tam śrubki o których mowa są pod spodem sekcji. Te pokrętła na górze pod plastikowymi pokrywkami szczerze mówiąc nie wiem do czego są. Nigdy się tym nie bawiłem. Czy siłownik jednostronny powinien opadać na wkręconym czy wykręconym to już sam nie wiem popróbuj sobie. Dopiero w poniedziałek będę miał dostęp do ciągnika. To mogę napisać jak mam sekcję na której jest tuz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

motylki widze ze mam w 3630 a w tym nie widac, pewnie wystarczy popchnac mocniej dzwignie tak jak pisalem wyzej, pozniej podepne przyczepe i zobacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Te pokrętła to będzie regulacja wielkości przepływu. Masz inny lepszy rozdzielacz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

mam podobne pytanie panowie. mam mf 6180 i teraz powiedzmy podłączam siłownik jednostronny np przyczepe. ciągne wajche do siebie i przyczepa idzie do góry. a jak opuszczam czyli wajche daje w drugą strone to slychac jakby olej pchał na drugie wyjscie ale przyczepa opada. i tak samo znaczniki od siewnika. mam podlaczone pod jedną sekcje i teraz jak daje wajche w jedna strone to jeden znacznik skoczy do góry a zanim ten drugi opadnie to slychac jak w tamten caly czas olej pcha. mam rozdzielacz 3 sekcyjny, czyli 6 wyjść, pionowo. jest pokrętło do regulacji przepływu oleju i nad dwoma sekcjami są takie własnie motylki. nad jedną sekcją tego nie ma. prosze o odpowiedz na jakiej zasadzie to wszystko funkcjonuje... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Wpinasz do tej sekcji z motylkami, w dolne wyjście i kręć motylkami aż przestanie pchać oleju przy opuszczaniu. Zresztą wyżej jest opisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

tak ciężko to sprawdzić ? gdzie kiedy leci olej i co jak się wkręci, wykręci motylek ? ręce opadają jak kolejny raz się to samo pytają. gimbaza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×