Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem MTZ 82 z 94r. chce się was cos zapytać. Rzecz jasna szukałem po forum ale nie znalazłem jakoś jasnej jednoznacznej odpowiedzi. Powiedzcie mi czy w regulatorze siłowym można wymienic uszczelniacze? bo widze troche mokry jest regulator i na rozgrzanym oleju juzciężko podnosi (między innymi tez bede wymieniał uszczelniacze w silowniku bo delikatnie sączy na zenątrz obok pod tłoczyskiem. A jeszcze mam jedno pytanie czym różni się regualtor siłowy r80 a r50? dodam że mam 5- cio otworowy ale jaki czy r80 czy r50 to nie wiem

Opublikowano

Ilością otworów, R50 ma 5, a R80 3 otwory, i bodajże w R80 jest mniejszy docisk. Co do zestawu naprawczego to nie wiem czy będzie pasował, wymieniałem ostatnio uszczelnienia w regulatorze R80, i te dwa duże oringi z zestawu były za grube.

Opublikowano

Najlepiej kupić na sztuki, te ruskie oringi nie są zbyt dobrej jakości, mają po bokach nadlewy gumy itp.

Co do regulatora nie chce wprowadzą nikogo w błąd, bo na 100% pewny nie jestem jak to z tym jest, ale takie moje spostrzeżenie: na tej aukcji regulator 5 otworowy podpisany jako R80 http://allegro.pl/regulator-silowy-r80-oryginal-mtz-belarus-5otworow-i5278390055.html, zaś na tej akcji ten sam regulator bynajmniej z wyglądu podpisany jako R50 http://allegro.pl/regulator-silowy-mtz-r50-s-t-5-ot-i5252083310.html

Opublikowano

jeszcze raz mam pytanie wczoraj wyciągnąłem siłownik i gdy odkręciłem dwa przewod z regulatora do siłownika to olej się sączył i to dość długo i musiałem zaślepić te otwory. Powiedzcie mi czy muszę spuszczać olej z rozdzielacza tego z przodu gdy bede chciał wykręcić egulator?

Opublikowano

Witajcie

 

Panowie mam takie pytanko wyciągnąłem regulator siłowy i rozebrałem go oringi dzisiaj kupię ale powiedzcie mi tam jest taka miedziana "zębatka" , która wchodzi w cały korpus i widać ze jest trochę wyrobiona delikatny luz był zanim rozebrałem go. w czymś to będzie przeszkadzać? a i jeszcze jedno czy dostane tą plastikową tulejkę co jest w tym wsporniku od cięgna?

Opublikowano

stary nie stary ale wygląda jakby kiedyś był wymieniany bo wgl ma inny kolor od wspornika. Kupiłem dzisiaj oringi i jutro wymienie i bede składać i powiem co i jak

Opublikowano

Nie chcę zakładać nowego tematu ale powiedzcie mi założyłem zestaw naprawczy do siłownika podnośnika złożyłem (tłoczysko było wysunięte) i gdy złożyłem wszystko w razem zapalam ciągnik a tu nic nie wciąga tłoczyska o co kaman?

Opublikowano (edytowane)

powiem tak no regulator ruszałem wymieniałem oringi co moze być tam nie tak. Opuszczać opuszcza ale nie chce już podnosić mam na stole znowu regulator co może być nie tak?

 

 

Edytowane przez andrev1822
Opublikowano

Coś skopane. Są przekroje przeglądać i składać jeszcze raz. Przyczyna praktycznie nie do odgadnięcia na odległość jeśli regulator był rozbierany i nie ma pewności jak jest złożony.

Opublikowano

kulki wszystkie są wszystko było rozbierane na stole powoli i pokolei. nawet ruszają c tą dziwgnią siłowo/ pozycyjną to nic się nie dzieje. A mógłby ktoś wysłać dokładny przekrój itd?

Opublikowano (edytowane)

A takie banalne pytanie bo nie raz można zapomnieć, te dźwignie przy rozdzielaczu pod kierownica cofnąłeś z pozycji pływającej na pozycje neutralną(stop)

 

f022ca754e63.jpg

 

Edytowane przez StaryKumurun

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v