Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Gówno prawda z siłownikami powinien dać rade niech lepiej sprawdzi regulator przepływu oleju pod siedzeniem paproch jakis siedzi i pompa wyje i filtry w hydraulice wymenić trzeba wkład filtra puszkowego i filtr wstępny można rozebrac regulator i zwiekszyć przepływ oleju na podnisnik lub na hydraulike

Opublikowano

To nie jest trudne z regulatorem jak go rozkrecisz to samemy dojdziesz bo bedzie wszystko widac jak w srodku działa ja już nie pamietam jak to sie robi reguluje się taką srubką małą w srodku


Ja ten regulator dawno robiłem  nie pamietam trzeba rozkrecic przemyc wszystko i najlepiej przedmuchać sprężarką

Opublikowano

"lolo12" mówi chyba o głównym zaworze podnośnika... znajduje się on pod siedzeniem operatora, dochodzą do niego dwie linki od sterowania podnośnikiem. 4 śrubki od fotela i fotel na dwór, a zawór jest przymocowany na dwóch śrubkach. Musisz zdemontować te dwie linki będzie wygodniej go wyjąć o dobrze obczyścić blok najlepirj sprężarką...  A póżniej położyć na nim szmate bo jak wyciągniesz zawór to troszke oleju pocieknie. Przy wyjmowaniu delikatnie bo jest on uszczelniony oringami i szkoda by je porwać. Ja u siebie i tak nowe założyłem bo stare były zużyte jak te zewnętrzne i wewnętrzne.  Gdybyś kupował drugie oringi to bierz fosforowe one są odporniejsze na olej tak mi doradził znajomy mechanik, który pracował w serwisie DF a obecnie w NH. A regulacji dokonujesz poprzez wkręcenie o jeden pełny obrót śrubki przy której jest oznaczenie "S" bądz "H" nie pamiętam już dokładnie.

Opublikowano

Ja w lato napisałem do sokółki z zapytaniem:

- o wzmocnienie podnosnika to odpisali tak:

 

Jeżeli chodzi o udzwig podnosnika to należy wymontować z podnosnika zawór główny rozdzielacza, znajduje się z przodu podnośnika, do którego dochodzą dwie linki skrętne( od pokręteł żółw zając i otwarte zamknięte). W tylnej częsci zaworu znajdują się dwie śruby. Przy jednej z nich jest literka S . Tą srubę należy wkręcić o jeden pełny obrót. wówczas zwiększymy udźwig podnośnika i przestanie wyć.

 

- o głośną pracę hydrauliki:

 

Opracowaliśmy nowy system układu sterowania hydrauliką poprzez wyeliminowanie regulatora przepływu i zastąpienie go dodatkowa sekcją rozdzielacza. Spowoduje to, że układ będzie pracował cicho, ale nie będa pracowały jednocześnie podnosnik i hydraulika zewnętrzna. Pracuje podnośnik lub hydraulika zewnętrzna. Może również ulec zmniejszeniu siła udzwigu podnośnika i hydrauliki zewnętrznej.

 

- o pulsowanie podnosnika:

 

Jeżeli podnośnik w górnym położeniu, przy pracującym silniku, pulsuje tzn opada i podnośnik to wypłukany jest oring znajdujący się pomiędzy cylindrem, a korpusem podnośnika (13,5 x 2,5)

 

- cena pompki hamulcowej w Sokółce:

 

Pomka hamulcowa kosztuje 68,67 Pln

 

Musisz wkręcić tą z literką S. Tutaj na forum znalazłem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez Miki7211
      Po wstępnych oględzinach działu zboża stwierdziłem ze jest masa podobnych tematów. Dla tego zakładam ten temat i go przyklejam po to zeby wszystkie wasze problemy dotyczace zbóż ozimych opisywac własnie tu
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez DamianGabana
      Witam ,
      Panowie powiedzcie jak z kontraktacją kukurydzy mokrej na nowy zbiór????????????????
       
      U mnie w Lubelskim 420 - 450 netto 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v