Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja pierwszy raz wymieniłem zgodnie z intrunstrukcją czyli po 500 mtg, a kolejny raz bedzie po 1000 oleje i filtry. Uważam że powinno się stosować do instrukcji bo po pierwszej wymianie był pełen opiłków. Ja oleje z pierwszych wymian po przefiltrowaniu zastasowałem w c-360.

To zalezy od Ciebie jjak uważasz teoretycznie mozesz po 1000 ale czy nie stracisz wtedy gwaracji?

Opublikowano

No z tymi linkami to uje.... w tych ciągnikach. Moją urwaną oddałem do takiego zakładu i ponownie zaprawili, ale znowu pancerze delikatne i popękały przy wyciąganiu. Dość mam tego ciągnika, chyba stracę zaufanie do DF.

Opublikowano

Mam dodatkowy zbiornik. Dolałem oleju do hyd. zew. i jakby lepiej ale pewnie musi byc górny poziom bo przy polowe oleju na miarce nadal buczy a miałem dno... stawka za litr zabija :P

 

A jak klimatyzacja w upały? Robi lodówke czy tylko powiewa chłodem? Ja na biegi nie narzekam, ale mogłyby się lżej włączać.

Opublikowano

Dziś koło zdjąłem i przy skrzyni jak poruszałem ręką to te biegi tak ciężko chodzą, to co mówić że linka musi pchać to lub ciągnąć, ma co robić. Klima jak klima, tak ustawisz nawiewy na siebie to daje radę, ale po mojemu za dużo jest tych nawiewów i dlatego słabo wieje bo się wszystko rozchodzi. 

Opublikowano

Jak dla mnie klima jest spoko dobrze chłodzi tylko trzeba dbać, jak jest zbyt gorąco to tylnie nawiewy ustawiam tak aby dmuchały w otwory gdzie zasysa ponownie powietrze w kabinie. I niestety najgorzej boli to że jak sie popsuje to nie da sie robić. Zrobiłem mały test w wakacje na zewnątrz 37, z klima w środku ok 25. Po właczeniu w srodku urosło do 50,a po otwarciu drzwi i okien spadła 30 gdzie nie było wcale lepiej bo owiewało Cię suche gorące powietrze od silnika które zbierały drzwi

Opublikowano

Z tym wyjącym chyba orbitrolem to ja też mam problem. Już próbowali naprawiać odginali rurki mierzyli ciśnienie w układzie dolewali oleju i nic to nie dało. Jak jest zimny to jest ok a jak się nagrzeje to wyje. Już sobie dałem z tym spokój bo chyba tak ma być taka przypadłość Deutza . A mam to od poczatku w 3 letnim ciągniku

Opublikowano

a na jakiej podstawie tak stwierdzasz Miałeś ten problem i wymiana podkładek coś zmieniła To buczenie jest na rozgrzanym silniku na zimnym jakby mniej słychać

Opublikowano

Filtry paliwowe daję oryginalne, a reszta zamienniki

Mam pytanie , opada mi przy K420 tylny TUZ, jak zgaszę silnik przy rozgrzanym oleju, to leci dość szybko

Gdzie szukać przyczyny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v