Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdzie w południowej Polsce naprawie moduł Autotronic, komputer sterowania skrzynią z MF 3080? Znalazłem jedną firmę co robi elektronikę maszyn rolniczych i budowlanych i orzekli 950zł netto za naprawę funkcji blokady tylnego mostu... resztę mam sprawną. Nie wiem czy to aż taka skomplikowana naprawa czy po prostu szukają jelenia? Jest ta cena uzasadniona? nawet nie pytałem o szczegóły bo przecież i tak się na tym nie znam. Wiem dobrze, że blokadę można włączać dodatkowym przełącznikiem no ale lubię mieć wszystko sprawne

Opublikowano

Blokadę włączam dodatkowym przyciskiem.. po za komputerem... ot prąd na elektrozawór i działa. Chce doprowadzić to do stanu fabrycznego no ale o ile się da to w rozsądnych pieniądzach, tym bardziej że czasem mi to działało prawidłowo więc se umyśliłem, że to może coś źle polutowane tylko i nie łączy

Opublikowano (edytowane)

prąd od przycisku do sterownika idzie zawsze..... za każdym wciśnięciem (sprawdzałem żarówką) za to na elektrozawór idzie od czasu do czasu... w zasadzie to 2x zauważyłem poprawne działanie. Wg książki blokada nie działa jeśli jest niskie ciśnienie oleju (kontrolka mi nie świeci), albo traktor jedzie powyżej 14km/h. No i oczywiście gdy podnośnik idzie w górę... Wydaje mi się, że sobie to dobrze zdiagnozowałem i został padnięty komp

 

http://olx.pl/oferta/naprawa-autotronic-massey-ferguson-sterownik-CID757-ID8zOVd.html

 

Ktoś zna? korzystał z usług?

Edytowane przez lukaslukas
Opublikowano

a więc tak... trochę to trwało bo nie było z początku czasu a potem http://studiomaszyn.pl/ niby naprawiali, przyjechali sprawdzić, zabierali i tak kilka razy do momentu aż już nic nie działało. Mechanicznie po części zmasakrowali mi ten moduł ale najważniejsze oddali kasę a mi polecili poszukać czegoś sprawnego...yyyyy.

Także Studio maszyn z Żor omijać szerokim łukiem. Kuzynowi zezłomowali częściowo sprawny w momencie oddawania do naprawy wyświetlacz z wózka widłowego... W końcu sam sobie go naprawił

 

 

Tak jak kolega wyżej napisał.... Zadzwoniłem do Agroelektronix, nagadać się z nim nie umiałem, potężna wiedza i lubi się nią chwalić :) Po kilku dniach z ciekawości dzwonie co z moimi szczątkami a on, że poszły na części i szykuje dla mnie paczkę z innym regenerowanym modułem. Koszt mnie rozbawił bo relatywnie tanio jak za taką naprawę tak więc polecam ;)

Opublikowano

najlepsze to, że prawdopodobnie popełniłem zonk i naprawiany był być może sprawny sterownik ;/ od Agroelektronix dowiedziałem się, że aby blokada zadziałała ciągnik musi być w ruchu..... tego nigdzie nie wyczytałem ale z jakiś powodów handlarz podpiął ją poza kompem wiec może jednak było coś walnięte w tym sterowniku... życie

Opublikowano

W zasadzie to tak tego nie sprawdzałem, na postoju zapali się kontrolka od blokady. A napęd sprawdzam tak że zaczepiam się do wbetonowanego słupa na podwórku i po kolei włączam napęd i most, więc w zasadzie włączam to w ruchu, mam aktualnie 3065 na warsztacie i z ciekawości muszę sprawdzić czy masz rację :) 

Opublikowano

Kolega Agroelektronix to naprawdę porządna i uczciwa firma. Wiedza naprawdę potężna. Kiedyś pomógł mi w naprawdę nietypowej usterce. Także polecam jego usługi z czystym sumieniem.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Zajmuję się naprawą elektryczną systemów Autotronic i EHR w Massey Ferguson serii 30XX-31XX-36XX-61XX-81XX Jesli masz problemy ze sterownikiem bądź masz zamontowane przekaźniki omijające sterownik a chcesz do stanu fabrycznego chętnie pomogę, przywrócę do stanu fabrycznego. dojeżdżam do klienta. Mój kontakt 669-487-271. mieszkam w okolicach Leszna

Edytowane przez przemo2115
Opublikowano

Witam kupilem mf 3070 i mam problem pólbieg oraz ehr chodzi bez zarzutu natomiast po pierwszym wyjeździe na pole wylaczyl mi sie przekaźnik blokady przedniego mostu nie moge wyłączyć oraz nie moge przerzucić na polowe. Sprawdzilem bezpieczniki na masce kolo aka wymienilem jeden bo byl spalony. Nie wydaje mi sie ze to elektrozawory bo jak zaskoczy to dziala wszystko i prąd na elektrozaworach jest natomiast jak mu odbije to nie ma pradu i nie wiem co jest na moje to modol szaleje jutro mase wyczyszcze i przykrece i musze sprawdzic czy prad do modulu dobrze dochodzi . A tak w sumie to wysle chyba ten sterownik do tej firmy agroelektronix. Ktos pomoze co moze byc ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v