News
skamill

Case CX 80 żarówki kontrolek

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
skamill    0

Witam, proces doprowadzania mojego Case do stanu jaki sobie załozyłem trwa dalej...Teraz przyszła pora na wymianę kontrolek w tablicy rozdzielczej. Chodzi mi o te małe żaróweczki w czarnej obudowie, nigdzie nie mogę znaleźć a okazuje się, że 5 brakuje i jedna jest spalona...Może są mało istotne ale moim zdaniem skoro są ro powinny działać a niestety nie działają...Czy ktoś z forumowiczów zna może jakiś sklep gdzie można dostać owe żarówki? Będę bardzo wdzięczny :)

 

Przy okazji nakręslę jeszcze 2 problemy, które pojawiły się dzisiaj...Pierwszym jest wyciek oleju/płynu hamulcowego/hydraulicznego cięzko zidentyfikować miejsce oraz rodzaj wypływającego płynu. Cała podloga pod wykładziną była zalana owym olejem domyślam się, że może to wyciekać z hamulców ale pewności nie mam. Cieknie z lewej strony z tyłu po przewodzie biegnacym tuż obok koła do rozdzielacza przy tylnym moście niestety nie udało mi się zrobić dzisiaj zdjęć.Może ktoś z forumowiczów mial podobny problem?

 

Drugi problem to linka przy sprzęgle tzn jest połączona ze sprzegłem i biegnie w kierunku drążków biegów. Czy może mi ktoś powiedzieć co to za linka i do czego służy i czy ewentulanie da się pracować bez tej linki? Nie będę ukrywać jestem zielony w temacie mechanicznm :D

 

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi :)

 

W załączniku żaróweczki o które mi się rozchodzi :)

post-150719-0-27301400-1427142470_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

na moje oko to żarówka #W typ 5T  ( lub mniejsza 1,2W)

wyjmowalna z tej plastikowej "obudowy"

kupisz w każdym sklepie "moto"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

skamill    0

Właśnie sęk w tym, że nie mam ani żarówke ani "obudowy" jeśli można dostać razem z obudową będzie super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    31

Linka idzie do blokady drążka zmiany biegów, tak abyś bez sprzęgła ich nie mógł zmieniać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skamill    0

Akurat z tą konkretną żarówką jest problem bo nigdzie w okolicy nie ma identycznej, są podobne i w sumie działają co prawda różnią się wielkością a czy mocą tego juz nie wiem na starych nie ma żadnych informacji o mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzycho2607    1

wystarczy podjechac na pierwszy lepszy złom (auto szrot)z samochodami ciezarowymi i tam w desce rozdzielczej maszz mnustwo takich kontrolek zawsze cos wybierzesz tani i gospodarszy sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Bodzix89
      Witam. Mam problem z przednim napędem w moim Case mx 100c a polega on na tym że go nie rozłącza cały czas czuć że ciągnie. W czasie przełączania przycisku na pozycję 0 lub 1 słychać że przekaźnik reaguje. Nie bardzo wiem gdzie znajduje się elektrozawór od napędu może ktoś pomoże? Z góry dziękuję 
    • Przez Maikel1987
      Warto kupować takiego case ?? Mam jednego właśnie 2007 roku z turem i 6200 mth  przyjechał z Francji . Cena brutto 105 tys zł . Warto ? Jak te silniki iveco się spisują ? Czy może lepiej model jx 90 szukać ?? 
    • Przez grego
      Bawił sie już ktoś w te sprawy w MX? Mam dwa problemy w ciągniku, wentylator nie działa na pierwszy biegu, na pozostałych owszem, przełącznik sprawdzony. Uwalony rezystor? Nie miał bym wątpliwości gdyby działał tylko 3 bieg czyli pomijający rezystor. Oczywiście najłatwiej sprawdzić..., tylko czy ide w dobrym kierunku bo trzeba dach ściągać i sporo rozkręcać.
      Druga sprawa, klima słabo mi działała, więc został dobity czynnik, ale jak się okazało winny był zalepiony skraplacz w kabinie. Wyczyściłem go i dopiero powietrze zaczeło dmuchać. Klima się załącza, słychać pstryknięcia tylko po chwili włącza się kontrolka i klima nie działa. Działa za to na pierwszym uwalonym biegu gdy powietrze nie dmucha, gdy zacznie to moment i się rozłącza... WTF? Elektryka czy jednak coś z układem?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.