Skocz do zawartości

MX80C problem z ręcznym hamulcem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Do tej pory wszystko było ok, ręczny trzymał jak się należy, może i przy samej górze skoku dźwigni, ale trzymał mocno. Ostatnio chciałem sobie stanąć pod maszynąlekko z górki i zaciągam ręczny, a on wogóle nie trzyma, nic, a nic. A mimo to, dźwignia chodzi tak samo jak kiedyś, robi się opór przy zaciąganiu, u samej góry. I teraz pytanie, co mogło się stać? W zjechanie tarczki wątpie, bo nikt nie jeździł na ręcznym... Czy mógł się oberwać wieloklin na tarczce? Bo to mi przychodzi do głowy, że może kiedyś delikatnie ruszyłem na ręcznym... Czy to cośjeszcze innego? A drugie, to jak się dostać do tego ręcznego? Czy trzeba rozjeżdżać skrzynie? Czy jest jakaś inna opcja? ak ewentualnie zdiagnozować go, żeby się nie narobić, a okaże się, że to coś inego? :)

Z góry dzięki wszystkim i pozdrawiam :)

Opublikowano

zeby sie dostac do mechanizmu hamulca nie trzeba ingerować w skrzynia wystarczy zdemontować obudowe tylnej osi i mamy wszystko na wierzchu możemy zweryfikować co sie tam dzieje wtedy.

Opublikowano

I stamtad jest możliwość ewentualnej wymiany tarczek od ręcznego? Czy wogóle rozebrania jego mechanizmu?


Tylko czy Ty na pewno mówisz kolego o MX? :) Bo ja ścągałem zwolnice w MTX-ie, a to to samo prawie i bez wózka widłowego nawet w trzy osoby byłoby ciężko ją zdjąć, a nie mówiąc już o założeniu :)

No i najważniejsze, czy da sięstamtą wymienć te tarczki, bo jak ja mam na nie tylko stamtąd popatrzeć, to szkoda roboty :)

Opublikowano

Witam Panie Rowan 

 

Coś wyszło z tym ręcznym ? 

Mam Pumę 155 i z tego co czytam ten sam problem a przynajmniej podobny 

Klocki są tarcze są i wygląda na to jakby docisk się blokował i nie chce docisnąć klocków do tarczy 

Prosiłbym o odpowiedź jeśli to możliwe 

Pozdrawiam 

 

 

 

20250102_135219.jpg

20250102_131021.jpg

20250102_131043.jpg

Opublikowano

Ręczny hamulec w MX wygląda całkiem inaczej, jest w środku w skrzyni. Tak więc tutaj nie pomogę

I swoją drogą to co tam koledzy pisali kilka lat temu, to niestety są to bzdury, do ręcznego aby się dostać w MX, trzeba odjechać tylnym mostem od skrzyni biegów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v