Skocz do zawartości
karol1994

Belarus 952.4 v 1021.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
icy229    0

przecież to tylko różnica w mocy? belarus to belarus porobisz z 5 lat, zacznie się lać z niego i tyle w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    2

jak ktoś nie umie złapać klucza w rękę i tylko dupe wozi to bedzie sie lać i w każdym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

icy229    0

warta warta, pojeździsz 10 lat to będzie się lało jak z fontanny, u nas we wsi mtz ma to żaden z mechaników nie potrafi mu pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

To co wy macie za mechaników którzy z najprostszym ciągnikiem na rynku nie potrafią sobie poradzić?

 Ruskie zostały zrobione z myślą by prosty chłop radziecki który czasy nauki zamiast w szkole spędził w piwnicy pędząc bimber umiał go naprawić mając najmniej dwa promile we krwi. A u ciebie fachowcy wysiadają? 

Nie chwal się tym więcej bo to nie jest powód do dumy.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

warta warta, pojeździsz 10 lat to będzie się lało jak z fontanny, u nas we wsi mtz ma to żaden z mechaników nie potraf

Jeśli masz pisać takie głupie posty, to lepiej nie udzielaj się w ogóle, bo ręce opadają. Kolega wyżej ma rację, skoro u was żaden mechanik nie radzi sobie z mtz-em, to gratuluję:D W MTZ-ach często poci się mniej lub bardziej rozdzielacz, znajdujący się w okolicy kierownicy, więc olej zabrudza łączenie skrzyni i obudowy sprzęgła, co wygląda niezbyt estetycznie, ale jest proste do wyeliminowania, tym bardziej, że nowy oryginalny rozdzielacz z "Gidrosiły" kosztuje około 450 zeta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Pomijając to, że to śmieszna cena za rozdzielacz jak na ciągnik o tej mocy i uciągu bo do t25 rozdzielacz kosztuje coś koło 300zł..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×