Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Rok temu robiony był kapitalny silnika.dosłownie wszystko wraz z planowaniem bloku,głowicy itd.robiony był bo ciągle wywalało uszczelkę pod głowicą a i cylindry nie były za ciekawe.całe lato woził słomę,jesienią obornik i wszystko było ok.teraz ma ok 200mtg od remontu i podczas wiosennych prac zagrzał się na 100 a tu olej w chłodnicy znowu.dodam że w zimę codziennie był odpalany ale na chwilę że nie mógł się rozgrzać(wożenie beli).chłodniczka oleju silnikowego jest ok.(sprawdzana powietrzem na 9atm.)silnik bardzo ładnie odpala chodzi normalnie ale gdzieś wali olejem w układ chłodzenia.pytanie gdzie?

Edytowane przez rafalfalk1
Opublikowano

wydaje mi się że może tylko przez głowice może (uszczelka) albo blok silnika bo jedynie tam mogą spotkać się te dwa płyny, a nie ma śladów płynu w oleju silnikowym (nie przybywa albo nie pieni sie)bo dziwne że tylko w jedną stronę miesza..?

Opublikowano

miesza w tą stronę gdzie ma mniejsze opory czyli olej ma większe ciśnienie i pcha się do płynu chłodniczego który ma znikome ciśnienie. w moim ursusie też pojawiał się olej w chłodnicy i myśleliśmy że może uszczelka pod głowicą i na marne była oryginalna głowica rozkręcana, okazało się ze właśnie ta chłodnica oleju silnikowego ciekła, ale jeśli mówisz że chłodniczka jest w porządku no to jedynie głowica zostaje albo może coś z tulejami 

Opublikowano

to jest nowy typ 1991r.zdjąłem głowicę.uszczelka ok.widać że dosłownie przyklejona była wokół kanału olejowego.wstępnie sprawdzałem sprężarką kanały olejowe i nic nie widać aby coś było pęknięte 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v