Skocz do zawartości
rafalfalk1

ursus 1014 olej w chłodnicy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
rafalfalk1    10

Rok temu robiony był kapitalny silnika.dosłownie wszystko wraz z planowaniem bloku,głowicy itd.robiony był bo ciągle wywalało uszczelkę pod głowicą a i cylindry nie były za ciekawe.całe lato woził słomę,jesienią obornik i wszystko było ok.teraz ma ok 200mtg od remontu i podczas wiosennych prac zagrzał się na 100 a tu olej w chłodnicy znowu.dodam że w zimę codziennie był odpalany ale na chwilę że nie mógł się rozgrzać(wożenie beli).chłodniczka oleju silnikowego jest ok.(sprawdzana powietrzem na 9atm.)silnik bardzo ładnie odpala chodzi normalnie ale gdzieś wali olejem w układ chłodzenia.pytanie gdzie?

Edytowano przez rafalfalk1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kanako339    6

wydaje mi się że może tylko przez głowice może (uszczelka) albo blok silnika bo jedynie tam mogą spotkać się te dwa płyny, a nie ma śladów płynu w oleju silnikowym (nie przybywa albo nie pieni sie)bo dziwne że tylko w jedną stronę miesza..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

miesza w tą stronę gdzie ma mniejsze opory czyli olej ma większe ciśnienie i pcha się do płynu chłodniczego który ma znikome ciśnienie. w moim ursusie też pojawiał się olej w chłodnicy i myśleliśmy że może uszczelka pod głowicą i na marne była oryginalna głowica rozkręcana, okazało się ze właśnie ta chłodnica oleju silnikowego ciekła, ale jeśli mówisz że chłodniczka jest w porządku no to jedynie głowica zostaje albo może coś z tulejami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    545

Usunąłem bo nie doczytałem do końca tematu.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    10

zdjąłem misę,wyjąłem chłodnicę i połączyłem przewodem górę z dołem. nabiłem w układ chłodzenia 3 atm. i nic nie leci nigdzie.normalnie rozkładam ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

aha to masz ten stary typ chłodzenia oleju w misie olejowej? ja miałem problem z wymiennikiem który znajduje się na  zewnątrz silnika, rok ciągnika 1999r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    10

to jest nowy typ 1991r.zdjąłem głowicę.uszczelka ok.widać że dosłownie przyklejona była wokół kanału olejowego.wstępnie sprawdzałem sprężarką kanały olejowe i nic nie widać aby coś było pęknięte 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    545

Pytanie czy po zakręceniu korka i włożeniu wężyka przelewowego nie pojawiały się bąble, bo może to kompresja dmucha.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    10

okazało się że głowica pęknięta pod gniazdami zaworów ssących a dodatkowo kanał olejowy.sprawdzane pod ciśnieniem 8-10atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.