Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e tam nie prawda. Ja moim 360 3P robie ok 500 mtg i już 4 rok na tej samej pompie jade na oranżadzie i nie widze różnicy więc po co przepłacać. Dodam tylko że czasem dolewam mixol do oranżadki:)

Opublikowano

gasnica nie widzisz różnicy bo cały czas pracujesz swoim C-360 3p na opale a przesiądź sie na taki sam sprzet tylko zeby w zbiorniku miał ON wtedy różnice poczujesz na pewno ;)

Gość JohnDeere6030
Opublikowano
"oo jest niby tansze aleprawda jest inna wiecej pali ciagnik jest słabszy noi szkoda silnika"

 

To prawda, chłopak ma racje, sam cos o tym wiem. Jak zatankuje do swojego zetora 7211 oo to kopci jak po********ny i jest słabszy, a jak dostanie ON to juz inna sprawa, moc jest taka jak powinna i wogule maszyna chodzi elegancko ;)

Opublikowano

Muszę potwierdzić, że MF 255 to ciągnik bardzo wrażliwy na paliwo. Sąsiad jeździ na oranżadzie i co pół roku oddaje pompę do regeneracji. Faktem jest że ciagnik nie ma u niego lekko. Tak więc do tego ciagnika wskazany jest prawdziwy ON

Opublikowano

Nasz 3p przepalil w swoim zyciu okolo 15 tys litrow opalu i jeszcze pompy nie odkrecałem...Nie wiem skad wy opał kupujecie ze tak pompy leca i ze slabszy niby jest.Teraz na ropie nie chce chodzic a jak opalu naleje to zapier... jak glupi.JD tez na opale chodzil 5 lat i nic sie nie stalo.

Opublikowano
z tego forum ;) gdzies pisali ze to to samo-wiec ja sie na tej opini opieram.

 

 

nie bo OO jest suchszy z początku sie opłaca <ale teraz mają zwracać 1zł. do litra i my vat odliczamy to taniej wychodzi niż OO > ale u nas perkinsy jeżdżą na tym i ciągnik kopci jak zwykła 360 a nasz 3p nic - więc czegoś brakuje w tym OO

Opublikowano

Panowie a najlepiej to lać pół na poł. Można też dodać mixolu dla lepszego efektu (pompy wirowe są smarowane paliwem, OO nie ma takich właściwości smarowniczych jak ON wieć lepiej dodać troche oleju)

Opublikowano
We Francji jeżdżą na czerwonym paliwie, ale nie jest to opał, tylko paliwo rolnicze. Mój MF jak przyjechał z Francji też był zalany czerwonym, ale z opałem nie miało to nic wspólnego ;) .

Ja również jak przywiozłem traktor zauważyłem że w baku ma czerwone paliwo od razu pomyślałem że opał ale się myliłem,może to paliwo jest przeznaczone w Francji tylko do rolnictwa.

Opublikowano

Mam 2 Masseye z silnikami Perkinsa i oba chodzą na zwykłej ropie kiedyś do 255 lany był opał ale przestało się to opłacać pompa jest jeszcze orginalna ma 18 lat bez remątu za to w Mf 3080 miała już remąt ale była to spowodowane wypracowaniem się części a nie paliwem złej jakości. Do kombajnu z silnikiem perkinsa też czasem lany był olej Rzepakowy ;)

Opublikowano

Po mojemu poco męczyć pompe wtryski i inne podzespoły paliwowe na Opale jak morzno wlać zwykły Olej Napędowy

u mnie jezdziliśmy na opale dopuki nas inspekcja z ARiMR nie dopadła w tydzień czasu trzeba było wymienic wszystkie dystrybutory z OO na ON

i też byłą niezła sumka za Kare od nich

a więc teraz nie ryzykujemy najlepiej jezdzić na ON

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v