Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    0

Pompa prawdopodobnie do wymiany , a kiedy wymieniałeś filtry hydrauliki olej oczewiscie sprawdziłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr i olej wymieniałem jakiś miesiąc temu i zawsze wymieniałem filtr na czas, przed wymianą było tak samo .. Możliwe żeby tak szybko padła pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin8410    0

Niby jeszcze nie powinna ale wszystko na to wskazuje przy takich obiawach jak piszesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok spróbuje jeszcze sprawdzić jakie daje cisnienie. Wiesz może jakie powinno być prawidłowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja miałem podobne objawy przy agrotronie K90 ale nic nie robiłem przy pompie to nie wiem czy to samo ,w moim przypadku to elekrozawór na odpływie tam z tyłu nie łączył może spróbować poruszać kostka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Ciśnienie na hydraulice zewnętrznej powinieneś mieć 200+/-10 bar. A czy występuje tylko jeden filtr?? Jaki olej lejesz do skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

Filtr na tej pompie jest tylko jeden. Olej taki jak w katalogu zalecany musze zobaczyć na bańce bo nie pamiętam. W każdym razie hydrauliczny. Dziwi mnie to skąd bierze się to powietrze w pompie skoro nigdzie nie ma przecieku.

Edytowano przez adrian123292

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

to podaj dane z bańki. Filtr nie różnił się od starego?? Jest na obwodzie ssącym? I czy jest przykręcany do bloku skrzyni biegów czy jest to osobny korpus na przewodach metalowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ten elektro zawór tam z tyłu co olej spływa z rozdzielaczy do skrzyni on chyba blokuje hydrauliki po zgaszeniu ,bo nie rozumiem bo nawet słaba pompa powinna przeciesz sam olej prze pchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    0

Kristoffer ale kolega pisze że jak po dłuższym postoju odpowietrzy pompe to zaczyna działać,ale hydraulika działa słabo tak więc nie ma to nic wspólnego z elektrozaworem dla mnie to pompa, ale kolega jak juź coś ustali niech napisze co było przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr taki sam i tej samej firmy jak zwykle. Filtr jest przykręcany do obudowy. Pompa wydaje taki odgłos jakby ssała powietrze razem z olejem ale dopiero wtedy jak załączę jakiś odbiornik a tak jest cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thrillsicker    11

Miałem kiedyś podobny problem z hydraulika układ zapowietrzal się co się okazało zrobiła się rysa ( jak nie wiem do dzisiaj) ale przez nią uszkodził się uszczelniacz tłoka tylnego podnośnika po wymianie problem zniknął. Ale to działo się w starym NH 110-90 dawniej FiatAgri

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

To jedynie pompa słaba a dodatkowo wygląda jakby z ssało powietrze gdzieś w wysokim położeniu że nawet nie wycieka tak rozomuje nie wiem czy w dobrym kierunku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Ja wymienił bym uszczelniacz w pompie na wałku napędzanym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie głupi pomysł.. Tylko czy tam jest jakiś uszczelniacz? Jest to pompa typu tandem razem z pompą wspomagania. Zauważyłem dziś też że i wspomaganie mi jakoś ciężko chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Jest na pewno. Najczęściej jest zabespieczony pierscieniem zegera -łatwizna- ale bywa że trzeba odkręcić dekiel pompy i wydłubać uszczelniacz.  A opisałeś że filtr jest przykręcony do obudowy....????? 

Obudowa skrzyni biegów? czy obudowa jako osobny korpus? Podajesz że pompa jest zespolona.. a czy ssanie jest jedno czy do każdej pompy osobno??? Jeszcze miałś napisać jaki olej lejesz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak filtr ma oddzielną obudowę. Każda pompa ma swój filtr i oddzielny króciec ssący. Olej jaki zalałem to Fuchs 10w40 silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy . Spróbuje może wyjąć tą pompę ale dostęp nie za ciekawy bo do tego jeszcze jest rama od tura..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

obejrzyj dokładnie obudowy, do których przykręca się filtry, czy nie są do odkręcenia śruby z magnesem.. może utrudniać ssanie oleju, trzeba je oczyścić. Miałem taki problem też w DF trochę większym. Olej jaki podałeś stosujesz bdb jakości pod warunkiem, że jest to agrifarm stou MC PRO 10W40  firmy fuchs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany! Podociskałem opaski na wężach doprowadzających olej i problem znikł. Widocznie ssała pompa powietrze pod tym wężem jak robiło się podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5540    5

Mam R6,110 od nowego z turem od 2006r i jak byś miał jakiś problem to pisz, a na przyszłość - jeżeli ci pompa hydrauliczna siądzie objawem jest to że cały olej ze skrzyni (bąż zbiornika -jeśli jest w opcji) przeleje sie do silnika. przerabiałem to już i z góry przestrzegam przed kombinowaniem z wymianą samego zimmera bo tylko szkoda zachodu, wymieniasz pompe i jazda dalej, długo masz tura i jak często używasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez arkady12
      Panowie mam problem z pługiem huard obróci się do polowy i staje ani w lewo ani w prawo węże się  poruszają ogólnie wina leży po stronie pługa nie traktora i teraz jest problem bo siłownik jest nie typowy jak dla mnie ( załącznik z katalogiem ) czy miał ktoś taką  sytuacje ?  czym można by było zastąpić ten zamek rozważam zakup nowego siłowniika z zaworem przepływowym ale w nich nie ma wyjść na ten  zamek coś ktoś podpowie ??,
      rl.doc
    • Przez kuba24051
      witam. mam problem z opryskiwaczem Bury Pelikan Hydraulik. Komputer Bravo 180s. chodzi o to, że gdy zamknę jedną lub dwie sekcje (jest ich 5) to dawka oprysku na ha się utrzymuje, natomiast kiedy wyłącze 3 lub więcej sekcji to opryskiwacz nie utrzymuje mi dawki i cisnienie sie zmienia. moze ktos mial taki problem? mysle ze tkwi on w zaworach kompensacji które znajduja się z tyłu opryskiwacza (pokretła). tylko jak to wyregulować ? z gory dzieki za pomoc
    • Przez eela
      Witam
      Mam problem z ladowaczem czołowym firmy Quicke 970.  Jet on zamontowany na Case MX80C.  Podczas mycia ciagnika prawdopodobnie nastąpiło zwarcie i spaliła się puszka od sterowników(Tak stwierdzili fachowcy). Sterowniki są z firmy Walvoil, nie można ich nigdzie dostać oraz nieda się naprawić.
      Wiec w związku z tym poszukuję kogos kto by założył mi całą "instalacje" do tego tura od nowa. 
      Przesyłam fotki tego sterownika a tura podeślę później. 



    • Przez Kubek95
      Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 
       
      Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 
    • Przez tomek_firmaTr
      Chciałem wszystkich uczulić na bombę z opóźnionym zapłonem jaką możecie dostać od dawnego dilera Massey Fergusona.
      O ile wiadomo maszyna wyprodukowana w 2017r. i mająca więcej niż 90km nie może być obecnie zarejestrowana. Sprytny diler postanowił samemu Wystawiać Świadectwo Zgodności WE, a o ile wiem to może robić tylko producent. W tym że świadectwie traktor który ma 3 cylindrowy silnik o mocy ponad 90km, nagle na papierze ma już tych koni tylko 50 na silniku a o dziwo na wałku zyskuje 40km. Nie jestem specjalistą z Prawa ale sprawa wydaje się dziwna i podejrzana. Uwaga na te maszyny, żeby ktoś nie stracił przez to dotacji. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.