Polecane posty

Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr i olej wymieniałem jakiś miesiąc temu i zawsze wymieniałem filtr na czas, przed wymianą było tak samo .. Możliwe żeby tak szybko padła pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kristoffer    4

Ja miałem podobne objawy przy agrotronie K90 ale nic nie robiłem przy pompie to nie wiem czy to samo ,w moim przypadku to elekrozawór na odpływie tam z tyłu nie łączył może spróbować poruszać kostka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Ciśnienie na hydraulice zewnętrznej powinieneś mieć 200+/-10 bar. A czy występuje tylko jeden filtr?? Jaki olej lejesz do skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr na tej pompie jest tylko jeden. Olej taki jak w katalogu zalecany musze zobaczyć na bańce bo nie pamiętam. W każdym razie hydrauliczny. Dziwi mnie to skąd bierze się to powietrze w pompie skoro nigdzie nie ma przecieku.

Edytowano przez adrian123292

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

to podaj dane z bańki. Filtr nie różnił się od starego?? Jest na obwodzie ssącym? I czy jest przykręcany do bloku skrzyni biegów czy jest to osobny korpus na przewodach metalowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ten elektro zawór tam z tyłu co olej spływa z rozdzielaczy do skrzyni on chyba blokuje hydrauliki po zgaszeniu ,bo nie rozumiem bo nawet słaba pompa powinna przeciesz sam olej prze pchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    0

Kristoffer ale kolega pisze że jak po dłuższym postoju odpowietrzy pompe to zaczyna działać,ale hydraulika działa słabo tak więc nie ma to nic wspólnego z elektrozaworem dla mnie to pompa, ale kolega jak juź coś ustali niech napisze co było przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr taki sam i tej samej firmy jak zwykle. Filtr jest przykręcany do obudowy. Pompa wydaje taki odgłos jakby ssała powietrze razem z olejem ale dopiero wtedy jak załączę jakiś odbiornik a tak jest cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thrillsicker    15

Miałem kiedyś podobny problem z hydraulika układ zapowietrzal się co się okazało zrobiła się rysa ( jak nie wiem do dzisiaj) ale przez nią uszkodził się uszczelniacz tłoka tylnego podnośnika po wymianie problem zniknął. Ale to działo się w starym NH 110-90 dawniej FiatAgri

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

To jedynie pompa słaba a dodatkowo wygląda jakby z ssało powietrze gdzieś w wysokim położeniu że nawet nie wycieka tak rozomuje nie wiem czy w dobrym kierunku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie głupi pomysł.. Tylko czy tam jest jakiś uszczelniacz? Jest to pompa typu tandem razem z pompą wspomagania. Zauważyłem dziś też że i wspomaganie mi jakoś ciężko chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Jest na pewno. Najczęściej jest zabespieczony pierscieniem zegera -łatwizna- ale bywa że trzeba odkręcić dekiel pompy i wydłubać uszczelniacz.  A opisałeś że filtr jest przykręcony do obudowy....????? 

Obudowa skrzyni biegów? czy obudowa jako osobny korpus? Podajesz że pompa jest zespolona.. a czy ssanie jest jedno czy do każdej pompy osobno??? Jeszcze miałś napisać jaki olej lejesz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak filtr ma oddzielną obudowę. Każda pompa ma swój filtr i oddzielny króciec ssący. Olej jaki zalałem to Fuchs 10w40 silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy . Spróbuje może wyjąć tą pompę ale dostęp nie za ciekawy bo do tego jeszcze jest rama od tura..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

obejrzyj dokładnie obudowy, do których przykręca się filtry, czy nie są do odkręcenia śruby z magnesem.. może utrudniać ssanie oleju, trzeba je oczyścić. Miałem taki problem też w DF trochę większym. Olej jaki podałeś stosujesz bdb jakości pod warunkiem, że jest to agrifarm stou MC PRO 10W40  firmy fuchs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany! Podociskałem opaski na wężach doprowadzających olej i problem znikł. Widocznie ssała pompa powietrze pod tym wężem jak robiło się podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5540    5

Mam R6,110 od nowego z turem od 2006r i jak byś miał jakiś problem to pisz, a na przyszłość - jeżeli ci pompa hydrauliczna siądzie objawem jest to że cały olej ze skrzyni (bąż zbiornika -jeśli jest w opcji) przeleje sie do silnika. przerabiałem to już i z góry przestrzegam przed kombinowaniem z wymianą samego zimmera bo tylko szkoda zachodu, wymieniasz pompe i jazda dalej, długo masz tura i jak często używasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Problem dotyczy deutz fahr 5120c gs 5 biegów 3 zakresy z 2015r przebieg 500 godz.
      Liczę na odpowiedź użytkowników właśnie tego modelu.
      Jestem ciekaw w ilu przypadkach wystąpiła wada skrzyń biegów objawiająca się silnymi drganiami i hałasem przenoszącym się przez dźwignię zmiany biegów, w tym przypadku na biegu 4. wodzik ewidentnie chodzi po kole przesuwnym. Dodatkowo serwisanci twierdzą, że zastosowane zostały odchudzone wadliwe synchronizatory.
      Mimo iż wada występowała od nowości, brak reakcji serwisu ponieważ jak twierdzą, te skrzynie tak pracują.
      Kontakt z przedstawicielstwem sdf również kończy się odbiciem piłeczki.
      Nie wydaję opinii odnośnie marki i modelu tylko chcę wiedzieć czy to odosobniony przypadek czy norma.
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


    • Przez Marecki2922
      Witam , mam prośbę do użytkowników tego modelu lub podobnego , otóż mam w moim ciągniku dwie sekcje hydrauliki jedna jest dwustronnego działania a druga jednostronnego i chciałbym przerobić na dwustronne tylko gdzie wpiąć przewód i czy coś trzeba zaślepić 
      Będę wdzięczny za podpowiedź 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.