Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr i olej wymieniałem jakiś miesiąc temu i zawsze wymieniałem filtr na czas, przed wymianą było tak samo .. Możliwe żeby tak szybko padła pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kristoffer    4

Ja miałem podobne objawy przy agrotronie K90 ale nic nie robiłem przy pompie to nie wiem czy to samo ,w moim przypadku to elekrozawór na odpływie tam z tyłu nie łączył może spróbować poruszać kostka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Ciśnienie na hydraulice zewnętrznej powinieneś mieć 200+/-10 bar. A czy występuje tylko jeden filtr?? Jaki olej lejesz do skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr na tej pompie jest tylko jeden. Olej taki jak w katalogu zalecany musze zobaczyć na bańce bo nie pamiętam. W każdym razie hydrauliczny. Dziwi mnie to skąd bierze się to powietrze w pompie skoro nigdzie nie ma przecieku.

Edytowano przez adrian123292

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

to podaj dane z bańki. Filtr nie różnił się od starego?? Jest na obwodzie ssącym? I czy jest przykręcany do bloku skrzyni biegów czy jest to osobny korpus na przewodach metalowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ten elektro zawór tam z tyłu co olej spływa z rozdzielaczy do skrzyni on chyba blokuje hydrauliki po zgaszeniu ,bo nie rozumiem bo nawet słaba pompa powinna przeciesz sam olej prze pchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    0

Kristoffer ale kolega pisze że jak po dłuższym postoju odpowietrzy pompe to zaczyna działać,ale hydraulika działa słabo tak więc nie ma to nic wspólnego z elektrozaworem dla mnie to pompa, ale kolega jak juź coś ustali niech napisze co było przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr taki sam i tej samej firmy jak zwykle. Filtr jest przykręcany do obudowy. Pompa wydaje taki odgłos jakby ssała powietrze razem z olejem ale dopiero wtedy jak załączę jakiś odbiornik a tak jest cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thrillsicker    15

Miałem kiedyś podobny problem z hydraulika układ zapowietrzal się co się okazało zrobiła się rysa ( jak nie wiem do dzisiaj) ale przez nią uszkodził się uszczelniacz tłoka tylnego podnośnika po wymianie problem zniknął. Ale to działo się w starym NH 110-90 dawniej FiatAgri

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

To jedynie pompa słaba a dodatkowo wygląda jakby z ssało powietrze gdzieś w wysokim położeniu że nawet nie wycieka tak rozomuje nie wiem czy w dobrym kierunku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie głupi pomysł.. Tylko czy tam jest jakiś uszczelniacz? Jest to pompa typu tandem razem z pompą wspomagania. Zauważyłem dziś też że i wspomaganie mi jakoś ciężko chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Jest na pewno. Najczęściej jest zabespieczony pierscieniem zegera -łatwizna- ale bywa że trzeba odkręcić dekiel pompy i wydłubać uszczelniacz.  A opisałeś że filtr jest przykręcony do obudowy....????? 

Obudowa skrzyni biegów? czy obudowa jako osobny korpus? Podajesz że pompa jest zespolona.. a czy ssanie jest jedno czy do każdej pompy osobno??? Jeszcze miałś napisać jaki olej lejesz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak filtr ma oddzielną obudowę. Każda pompa ma swój filtr i oddzielny króciec ssący. Olej jaki zalałem to Fuchs 10w40 silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy . Spróbuje może wyjąć tą pompę ale dostęp nie za ciekawy bo do tego jeszcze jest rama od tura..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

obejrzyj dokładnie obudowy, do których przykręca się filtry, czy nie są do odkręcenia śruby z magnesem.. może utrudniać ssanie oleju, trzeba je oczyścić. Miałem taki problem też w DF trochę większym. Olej jaki podałeś stosujesz bdb jakości pod warunkiem, że jest to agrifarm stou MC PRO 10W40  firmy fuchs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany! Podociskałem opaski na wężach doprowadzających olej i problem znikł. Widocznie ssała pompa powietrze pod tym wężem jak robiło się podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5540    5

Mam R6,110 od nowego z turem od 2006r i jak byś miał jakiś problem to pisz, a na przyszłość - jeżeli ci pompa hydrauliczna siądzie objawem jest to że cały olej ze skrzyni (bąż zbiornika -jeśli jest w opcji) przeleje sie do silnika. przerabiałem to już i z góry przestrzegam przed kombinowaniem z wymianą samego zimmera bo tylko szkoda zachodu, wymieniasz pompe i jazda dalej, długo masz tura i jak często używasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
    • Przez marcin117384
      Witam Wszystkich posiadaczy Case-ów Może ktoś podpowie z mechaników  jak postępować w przypadku takiego problemu . Oto kupiliśmy w tym roku takiego Case-a 895 (długo stał u handlarza i u poprzedniego na Zachodzie też )... i odłożyła się w oleju skrzyniowym woda . Wymieniłem  (odkręciłem dwa korki spustowe zaraz za wałem przedniego napędu i na skrzyni (to znaczy trochę bardziej do tyłu ) olej na nowy  (HY-TRAN )  tyle że nie mam miarki i nie wiem ile powinienem wlewać {TU LICZĘ na Waszą pomoc drodzy forumowicze -ile ? }   Wymieniłem  też  pompę hydrauliczną  i mam duży kłopot bo zalany olej wygląda jak ten który wylałem  jest to szarobiała maź ....  Tu pytanie do mechaników jak pozbyć się wody zalegającej w uchyłkach skrzyni biegów - ręce mi opadają . Olej jest drogi a ja zarzynam nową pompę . Spuszczając poprzednim razem olej czekałem dobę aż ścieknie ... założyłem nową pompę filtr i zaraz musiałem pozbyć się filtru bo był sklejony przez wodę  . Teraz jest sporadycznie używany i chodzi bez filtracji ... chciałem ponownie wymienić olej ale myślę że to nic nie da bo dalej jest woda w skrzyni ... Jakieś pomysły ????
    • Przez Przemo222
      Witam mam problem z hydraulika po zamontowaniu tura przeciolem zasilanie i podlaczylem bezpośrednio rozdzielacz od tura jest on prawdopodobnie od cyklopa A był przy ursusie  i u mnie mocno buczala pompa i coś pstyklo i nie burczy już i wolno podnosi co mogło się stać 
    • Przez Danielkoltun
      Witam , trochę przewałkowałkowałem tematów o stollu ale nie znalazłem odpowiedzi , mianowicie kombajn nie reaguje na ruch tym automatem prawo , lewo , góra i dół nic się nie dzieje . Jak biorę z joysticka to wszystko działa normalnie i przy braniu Lewo\Prawo na tych czujnikach ( czerwonych ) zaświecają się diody , tak samo gdy opuszczam na dolnym czujniku się zaświeca dioda a jak biorę do góry to zaświeca się dioda w takim palcu nad tym czujnikiem . Problem jest taki ogólnie że zero reakcji , tak jakby napięcie nie dochodziło . Może ktoś z was miał coś podobnego ? , z góry dziękuję za każdą wskazówkę . 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.