Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z hydrauliką w moim agrotronie k110. Otóż po odpaleniu po dłuższym postoju (1 noc) nie działa w ogóle hydraulika, ani podnośnik ani tur, ani hydraulika zewnętrzna. Wtedy muszę poluzować nakrętkę węża ciśnieniowego przy pompie na odpalonym silniku, wyleci trochę powietrza z pod niej i hydraulika zaczyna działać. I tak za każdym razem po odpaleniu muszę robić. Niestety nie działa ona za specjalnie.. Jest strasznie wolna i słychać taki jakby opór gdy podnoszę podnośnik czy inne urządzenie.. Ciągnik mam od nowości od 2007r i dotychczas było wszystko w porządku. Nie ma żadnych wycieków na zewnątrz, filtr oleju oraz olej nowy.. Pomocy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    0

Pompa prawdopodobnie do wymiany , a kiedy wymieniałeś filtry hydrauliki olej oczewiscie sprawdziłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr i olej wymieniałem jakiś miesiąc temu i zawsze wymieniałem filtr na czas, przed wymianą było tak samo .. Możliwe żeby tak szybko padła pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kristoffer    4

Ja miałem podobne objawy przy agrotronie K90 ale nic nie robiłem przy pompie to nie wiem czy to samo ,w moim przypadku to elekrozawór na odpływie tam z tyłu nie łączył może spróbować poruszać kostka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Ciśnienie na hydraulice zewnętrznej powinieneś mieć 200+/-10 bar. A czy występuje tylko jeden filtr?? Jaki olej lejesz do skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr na tej pompie jest tylko jeden. Olej taki jak w katalogu zalecany musze zobaczyć na bańce bo nie pamiętam. W każdym razie hydrauliczny. Dziwi mnie to skąd bierze się to powietrze w pompie skoro nigdzie nie ma przecieku.

Edytowano przez adrian123292

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

to podaj dane z bańki. Filtr nie różnił się od starego?? Jest na obwodzie ssącym? I czy jest przykręcany do bloku skrzyni biegów czy jest to osobny korpus na przewodach metalowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ten elektro zawór tam z tyłu co olej spływa z rozdzielaczy do skrzyni on chyba blokuje hydrauliki po zgaszeniu ,bo nie rozumiem bo nawet słaba pompa powinna przeciesz sam olej prze pchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    0

Kristoffer ale kolega pisze że jak po dłuższym postoju odpowietrzy pompe to zaczyna działać,ale hydraulika działa słabo tak więc nie ma to nic wspólnego z elektrozaworem dla mnie to pompa, ale kolega jak juź coś ustali niech napisze co było przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr taki sam i tej samej firmy jak zwykle. Filtr jest przykręcany do obudowy. Pompa wydaje taki odgłos jakby ssała powietrze razem z olejem ale dopiero wtedy jak załączę jakiś odbiornik a tak jest cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thrillsicker    10

Miałem kiedyś podobny problem z hydraulika układ zapowietrzal się co się okazało zrobiła się rysa ( jak nie wiem do dzisiaj) ale przez nią uszkodził się uszczelniacz tłoka tylnego podnośnika po wymianie problem zniknął. Ale to działo się w starym NH 110-90 dawniej FiatAgri

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

To jedynie pompa słaba a dodatkowo wygląda jakby z ssało powietrze gdzieś w wysokim położeniu że nawet nie wycieka tak rozomuje nie wiem czy w dobrym kierunku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie głupi pomysł.. Tylko czy tam jest jakiś uszczelniacz? Jest to pompa typu tandem razem z pompą wspomagania. Zauważyłem dziś też że i wspomaganie mi jakoś ciężko chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Jest na pewno. Najczęściej jest zabespieczony pierscieniem zegera -łatwizna- ale bywa że trzeba odkręcić dekiel pompy i wydłubać uszczelniacz.  A opisałeś że filtr jest przykręcony do obudowy....????? 

Obudowa skrzyni biegów? czy obudowa jako osobny korpus? Podajesz że pompa jest zespolona.. a czy ssanie jest jedno czy do każdej pompy osobno??? Jeszcze miałś napisać jaki olej lejesz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak filtr ma oddzielną obudowę. Każda pompa ma swój filtr i oddzielny króciec ssący. Olej jaki zalałem to Fuchs 10w40 silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy . Spróbuje może wyjąć tą pompę ale dostęp nie za ciekawy bo do tego jeszcze jest rama od tura..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

obejrzyj dokładnie obudowy, do których przykręca się filtry, czy nie są do odkręcenia śruby z magnesem.. może utrudniać ssanie oleju, trzeba je oczyścić. Miałem taki problem też w DF trochę większym. Olej jaki podałeś stosujesz bdb jakości pod warunkiem, że jest to agrifarm stou MC PRO 10W40  firmy fuchs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany! Podociskałem opaski na wężach doprowadzających olej i problem znikł. Widocznie ssała pompa powietrze pod tym wężem jak robiło się podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy5540    5

Mam R6,110 od nowego z turem od 2006r i jak byś miał jakiś problem to pisz, a na przyszłość - jeżeli ci pompa hydrauliczna siądzie objawem jest to że cały olej ze skrzyni (bąż zbiornika -jeśli jest w opcji) przeleje sie do silnika. przerabiałem to już i z góry przestrzegam przed kombinowaniem z wymianą samego zimmera bo tylko szkoda zachodu, wymieniasz pompe i jazda dalej, długo masz tura i jak często używasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez mirek18
      Mam problem, z moim Belarusem, podczas pracy w polu grzeje się olej, natomiast dźwignia podnoszenia pługa chodzi ciężko. Pompę już wymieniłem, a rozdzielacz jest szwedzki po regulacji. Spotkał się ktoś kiedyś z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedzi. 
×