Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Czy ktoś z was miał problem z grzejącym się silnikiem? Od kilku sezonów mam problem z temperaturą, gdyż wskazówka w orce podchodzi pod czerwone pole i muszę stawać ciągnikiem po to, aby się schłodził. Problem jest szczególnie odczuwalny gdy jest gorąco. Kiedyś w takich samych warunkach ciężko go było rozgrzać do połowy zielonego pola. Wymieniłem termostat wyczyściłem chłodnicę, ale nic to nie pomogło.

Opublikowano

Dodam, że po rozgrzaniu silnika np. orce albo transporcie czy nawet po pracy z agregatem słychać dziwny klekot w silniku, który kiedyś opisywałem tutaj na forum. Klekot się tłumi, gdy działam hydrauliką.

Opublikowano

Mój nie miał zbiorniczka wyrównawczego ale teraz mu założyłem i nic to nie dało. Myślę, że problem jest jakiś w silniku, może jest to związane z tym klekotem? Nie wiem. Szukam po prostu osoby, która miała podobny problem do mojego. Zapomniałem dodać, że jeszcze olej zaczęło wypluwać do filtra powietrza.

Opublikowano

. Zapomniałem dodać, że jeszcze olej zaczęło wypluwać do filtra powietrza.

no to masz problem i to duży, najprawdopodobniej turbina, 

wyczyść sobie też odmę, albo ściąg ją i jedz w pole , zobaczysz co się będzie działo, tylko zaślep dziurę w którą odma wchodzi a ten wąż wyprowadź w dół aby olej lał się nie po silniku 

Opublikowano

Na czerwone nigdy nie weszło bo to kontrolowałem. Nawet jeśli to pierścienie powodują wywalanie oleju do filtra to co powoduje grzanie silnika?

Opublikowano (edytowane)

zobacz czy z "odmy " olejem nie rzuca ... jesli tak to pewny znak że z pierścieniami nie halo ... a olej w filtrze może uciekać przez uszkodzony zawór w głowicy .. nie domyka i drobne ilości mogą być przez niego wydmuchiwane ...

Edytowane przez bartekm66
Opublikowano

Jakie że świeży temat może się dołącze tyle że mam inny problem. Mam ciągle problem z podnośnikiem opadającym na dół. 2 razy regenerowałem tuleję i raz wymieniałem ale po jakimś czasie problem wracał. Dzisiaj przy pracy z talerzówką jak olej się zagrzał to na wolnych obrotach opada od razu na dół. Wiecie może co zrobić żeby wkońcu się z tym uporać ?

Opublikowano

Zawory są dobrze wyregulowane, klekot dochodzi z okolic rozrządu i zaczyna go być słychać dopiero na rozgrzanym oleju. Gdy operuje hydrauliką skręcam kołami albo podnoszę maszynę klekot cichnie. Ale może się tak dzieje ponieważ temperatura oleju jest zbyt wysoka. Tego oleju w filtrze jest nie dużo ale jest. 

Opublikowano

Wskaźnik wskaznikiem, według mnie albo uszczelka pod głowicą Ci padła albo z garami miesz biede, jak czytałem w Twoich wcześniejszych postach w chłodnicy masz spaliny czyli bedzie to uszczelka, spaliny Ci wałi do ukladu chłodzenia. A jak zdejmiesz głowice zobaczysz co z garami sie dzieje, bo może byc że Ci sie przyciera.

Opublikowano

U mnie cała, zapewne i tam tak samo, pokrywki od klawiatury bedą tylko dzielone, a co uszczelki powiem Ci że to będzie pewnie jego przyczyna, dziś w C 330 zdjełem głowice też myślałem że uszczelka lezy bo w chlodnicy ciśnienie sie robiło, po zdjeciu głowicy i zobaczenia na garki załamałem się 2 lata po remoncie i myślałem że kurwi***y dostane, zetorowskie tuleje i tłoki złom syf i czeski szajs, zaczynał sie przycierac, i tez w lekkiej pracy jakos siakoś, jak troche ciężej gotował sie ale chodził.

Opublikowano

na mój gust to ja bym szukał najpierw w uszczelce problemu skoro czuć spaliny w płynie. Może oddawałeś wtryski do regeneracji i złe ciśnienie masz ustawione?

Ewentualnie za ciężko ma w robocie;)

Pasek od pompy i wentylatora się nie ślizga?

 

 

Opublikowano

Przy tym traktorze nic nie było robione poza uszczelnieniem pompy wtryskowej oraz zdemontowania pokrywy rozrządu w celu zdiagnozowania tego klekotu i ustawienia luzu zaworowego. Dodam jeszcze, że odpala normalnie moc ma oleju jest ok, wiadomo ucieka tyle co do tego filtra, nie kopci wcale, tylko przy odpaleniu i trochę na zimnym zakopci na niebiesko ale na ciepłym jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v