Skocz do zawartości
papryk

TD80D grzeje się

Polecane posty

papryk    0

Witajcie,

 

Czy ktoś z was miał problem z grzejącym się silnikiem? Od kilku sezonów mam problem z temperaturą, gdyż wskazówka w orce podchodzi pod czerwone pole i muszę stawać ciągnikiem po to, aby się schłodził. Problem jest szczególnie odczuwalny gdy jest gorąco. Kiedyś w takich samych warunkach ciężko go było rozgrzać do połowy zielonego pola. Wymieniłem termostat wyczyściłem chłodnicę, ale nic to nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Wydaje mi się, że tak. Jak próbuje odkręcić korek to idzie ciśnienie. Bez obciążenia trzyma normalną temperature.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

morfi81    30

jeszcze można by było sprawdzić pompę płynu chłodzącego, ale jak płyn w chłodnicy jest gorący przy obciążeniu to coś nie tak z silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Dodam, że po rozgrzaniu silnika np. orce albo transporcie czy nawet po pracy z agregatem słychać dziwny klekot w silniku, który kiedyś opisywałem tutaj na forum. Klekot się tłumi, gdy działam hydrauliką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    13

olej bierze? jaki dym puszcza na zimnym i na cieplym? ubywa ci plyn chloddniczy? sprawdz czy nie masz wody w oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Mój nie miał zbiorniczka wyrównawczego ale teraz mu założyłem i nic to nie dało. Myślę, że problem jest jakiś w silniku, może jest to związane z tym klekotem? Nie wiem. Szukam po prostu osoby, która miała podobny problem do mojego. Zapomniałem dodać, że jeszcze olej zaczęło wypluwać do filtra powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    13

sprawdz sobie uszczelke pod kolektorem ssacym bo u mnie razu jednego bylo tak ze do kolektora mi sie lal plyn bo uszczelka puscila

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

. Zapomniałem dodać, że jeszcze olej zaczęło wypluwać do filtra powietrza.

no to masz problem i to duży, najprawdopodobniej turbina, 

wyczyść sobie też odmę, albo ściąg ją i jedz w pole , zobaczysz co się będzie działo, tylko zaślep dziurę w którą odma wchodzi a ten wąż wyprowadź w dół aby olej lał się nie po silniku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Na czerwone nigdy nie weszło bo to kontrolowałem. Nawet jeśli to pierścienie powodują wywalanie oleju do filtra to co powoduje grzanie silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    25

zobacz czy z "odmy " olejem nie rzuca ... jesli tak to pewny znak że z pierścieniami nie halo ... a olej w filtrze może uciekać przez uszkodzony zawór w głowicy .. nie domyka i drobne ilości mogą być przez niego wydmuchiwane ...

Edytowano przez bartekm66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RYZYNH    3

Jakie że świeży temat może się dołącze tyle że mam inny problem. Mam ciągle problem z podnośnikiem opadającym na dół. 2 razy regenerowałem tuleję i raz wymieniałem ale po jakimś czasie problem wracał. Dzisiaj przy pracy z talerzówką jak olej się zagrzał to na wolnych obrotach opada od razu na dół. Wiecie może co zrobić żeby wkońcu się z tym uporać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8

tak na chłopski rozum jak słychac klekot i olej leci do filtra to zawory zle ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Zawory są dobrze wyregulowane, klekot dochodzi z okolic rozrządu i zaczyna go być słychać dopiero na rozgrzanym oleju. Gdy operuje hydrauliką skręcam kołami albo podnoszę maszynę klekot cichnie. Ale może się tak dzieje ponieważ temperatura oleju jest zbyt wysoka. Tego oleju w filtrze jest nie dużo ale jest. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

Wskaźnik wskaznikiem, według mnie albo uszczelka pod głowicą Ci padła albo z garami miesz biede, jak czytałem w Twoich wcześniejszych postach w chłodnicy masz spaliny czyli bedzie to uszczelka, spaliny Ci wałi do ukladu chłodzenia. A jak zdejmiesz głowice zobaczysz co z garami sie dzieje, bo może byc że Ci sie przyciera.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Możesz mieć rację. Zdejmę głowicę i zobaczę jak wygląda sprawa od środka. Dzięki za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

U mnie cała, zapewne i tam tak samo, pokrywki od klawiatury bedą tylko dzielone, a co uszczelki powiem Ci że to będzie pewnie jego przyczyna, dziś w C 330 zdjełem głowice też myślałem że uszczelka lezy bo w chlodnicy ciśnienie sie robiło, po zdjeciu głowicy i zobaczenia na garki załamałem się 2 lata po remoncie i myślałem że kurwi***y dostane, zetorowskie tuleje i tłoki złom syf i czeski szajs, zaczynał sie przycierac, i tez w lekkiej pracy jakos siakoś, jak troche ciężej gotował sie ale chodził.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

na mój gust to ja bym szukał najpierw w uszczelce problemu skoro czuć spaliny w płynie. Może oddawałeś wtryski do regeneracji i złe ciśnienie masz ustawione?

Ewentualnie za ciężko ma w robocie;)

Pasek od pompy i wentylatora się nie ślizga?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papryk    0

Przy tym traktorze nic nie było robione poza uszczelnieniem pompy wtryskowej oraz zdemontowania pokrywy rozrządu w celu zdiagnozowania tego klekotu i ustawienia luzu zaworowego. Dodam jeszcze, że odpala normalnie moc ma oleju jest ok, wiadomo ucieka tyle co do tego filtra, nie kopci wcale, tylko przy odpaleniu i trochę na zimnym zakopci na niebiesko ale na ciepłym jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CignikiPL    0

ja w pronarze też pokazwyalo ze się grzeje wszystko rozkrecilismy ale nic nie bylo ale okazało się ze czujnik sie zepsuł ale u cb to che nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RYZYNH
      Miał ktoś problem z wyskakującymi biegami podczas obciążenia lub wie ktoś jaka może być tego przyczyna?
    • Przez pawelll66692
      Witam mam problem z New holland td5050 chodzi o to że słabo podnosi pług który waży 1300 kg.
      Jeśli olej w skrzyni jest zimny to podniesie do końca bez problemu ale gdy się rozgrzeje muszę dawać dużo gazu żeby go wyrwać, dodam że ma założony dodatkowy siłownik wspomagający (który miał dać 1000kg dodatkowego udźwigu) lecz on nic nie pomógł. 
      Zauważyłem , że grubera który mam też zaczyna mieć problemy (1200 kg) . Pytanie czy to wina pompy czy raczej zawór przeciążeniowy? 
      Przyczepy unosi bez problemu więc wyjścia zewnętrzne chyba są ok...może ktoś wie czy da się zawór przeciążeniowy jakoś podkręcić?proszę o pomoc 
    • Przez papryk
      Czy mógłby ktoś wrzucić fotkę z zamontowaną klimatyzacją w ciągniku New holland TD80D lub pochodnych? Chodzi mi o mocowanie sprężarki klimatyzacji oraz skraplacza. 
    • Przez grzesiek12456
      Witam,czy jest mozliwosc wlaczenia z panelu w ciagniku wypalania dpf, bo w instrukcji niby sie da ale nie moge tego znalezc
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.