Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, jarecki napisał:

Wiesz jak jest z przeglądami ? zresztą sam robie przegląd na wygodnej mi zmianie , jak cie nie przepusci na przeglądzie to pojedziesz do drugiego punktu i tyle kiedyś z rodziny pracował na stacji to mówił że z połowa samochodów nie powinna przejsc przeglądu a przechodziła ,   kiedy ustawiałeś  zbieżnosc kół  w swoim samochodzie Wiesio ?

jak chce to sie przyczepi do 20 latka jak i do 2letniego auta i śmie watpic ze do rocznego 

Edytowane przez DANDYS
Opublikowano

te kanciaki nie podobają mi się jakoś, a i klimy nie mają, bo w areskach to praktycznie w każdej. Do tura to ma być sprzęt, jeszcze trochę na valtry patrze i może MF, woła z niego nie będzie ale w turze prawie nic nie spali a robotę i tak zrobi.  JD serii xx20 super do turka ewentualne nawet xx10 ale co oglądam to wytłuczone masakrycznie no i ta cena za 20 letni traktor albo i starszy ponad 100 tyś i jeszcze często laczki do wymiany to już koszty zrobi konkretne oczywiście jak jeszcze nie trzeba będzie skrzyni ruszać albo silnika.

Opublikowano

uziu szkoda ze do mnie tak daleko. Wsuadl bys sobie w moja valtee 6350 i sobie pojezdzil to mysle ze bys mocno poszedl w te strone. Moja ma jeszcze miekki przod na pneu.atyce wiec i ma uklad pneumatyczny prosto z fabryki a nie dorabianiec u dilera. Moja ma 11 tys h przywieziona ponad rok temu z francji, zrobilem ok 500 h i palcem nie dotykalem procz malowania maski i kol. Na calym bloku ori farba i jeszcze zadna sruba nie dotknieta kluczem. Valtra dosc specyficzny ciagnik i zdaje sobie sprawe ze czesto sie nie podoba z wygladu, ale jest kat na robote.

Ps. moja ma ten sam tyl i skrzynie biegow co moja druga t170 wiec mozesz sie latwo domyślić ze 100 km silniczek szybko tego tylu nie rozwali a pompa ma 70L wiec mala tez nie jest.

Opublikowano
1 godzinę temu, soltys48 napisał:

Tu już zapitala

 

Pomysł wydaje się ciekawy jako samojezdny ładowacz zamiast cyklopa czy unhz, ale wydajność tragiczna.

@soltys48 a 715 mocno się różni od 710? @giziulek ma 715, może jego zapytasz?

Opublikowano
31 minut temu, Mikruss napisał:

uziu szkoda ze do mnie tak daleko. Wsuadl bys sobie w moja valtee 6350 i sobie pojezdzil to mysle ze bys mocno poszedl w te strone. Moja ma jeszcze miekki przod na pneu.atyce wiec i ma uklad pneumatyczny prosto z fabryki a nie dorabianiec u dilera. Moja ma 11 tys h przywieziona ponad rok temu z francji, zrobilem ok 500 h i palcem nie dotykalem procz malowania maski i kol. Na calym bloku ori farba i jeszcze zadna sruba nie dotknieta kluczem. Valtra dosc specyficzny ciagnik i zdaje sobie sprawe ze czesto sie nie podoba z wygladu, ale jest kat na robote.

Ps. moja ma ten sam tyl i skrzynie biegow co moja druga t170 wiec mozesz sie latwo domyślić ze 100 km silniczek szybko tego tylu nie rozwali a pompa ma 70L wiec mala tez nie jest.

te starsze specyficzne są wlaśnie, te nowsze już optycznie ładnie np c90, jedną oglądałem ale styrana była, w środku fajnie.

Opublikowano

c90 jest mniejsza gabarytowo od 6xxx i nki. Slabsza przednia os ale caly tyl czyli skrzynia podnosnik to tak jal reszta czyli 6x50 nki i seria t. Plus w seri t bo ma rozbudowana hydrauloke w podlokietniku i wszystko na elektrozaworach i maly joy do tura. Minus jest taki ze jedna para elekteozaworow ok 5 tys zl i malo kiedy jest szansa by to malym kosztem uruchomic bo cewki sa bardzo specyficzne, wąska  kabina i brak amortyzowanej osi w tej serii.

Jezeli juz bedziesz takiej  szukal to szukaj na common rail bo silnik zrywniejszy jak na vp30 boscha i zarazem mniej problematyczne i mniej sterownikow po drodze.

Jezeli chodzi o serie n to pierwsze roczniki to wnetrze idento jak w mojej 6350, zreszta cala skorupa kabiny jest taka sama chyba nawet cos do ok 2015 roku ale mialy inny kokpit boczny od 2007 roku. Ale co by nie bylo kanciaki z ostatnich lat produkcji trzymaja lepiej cene jak pierwsze nki a c90 sa dosc tanie bo jest ich malo i malo popularne a mechanicznie niemal identyczne jak wieksze modele wiec o czesci nie trzeba sie bac (o dostepnosc bo cena jest ze hoho).

Opublikowano
14 godzin temu, bratrolnika napisał:

Każdy prywaciarz dorobkiewicz taki jest, chłopaki-pracownicy jeżdżą najczęściej 20-letnim busem, na sznurki powiązanym, a szef musi mieć nowe auto, oczywiście nie Skodę, tylko marka premium, a chłopakom płaci 12/h, bo "pieniędzy nie ma, on do tej firmy cały czas dokłada"

opisałeś firmę budowlaną w mojej wsi 🤬

  • Haha 1
Opublikowano
11 godzin temu, jarecki napisał:

no niestety jeszcze wróce do tematu , w związku z tragicznym wypadkiem dzisiaj , ja wiem wyobraznia itd . itp , ale auto co ma 200 tys najechane lub 10 lat nie trzyma sie drogi tak samo jak młodsze , a naprawić można wszystko ale .....

Ale masz fantazję. Moje auto ma 11lat, 250000km przebiegu i w pełni oryginalne i w 100% sprawne zawieszenie. Co do trzymania się drogi, to bez problemu objeżdżam 90% nowych. Przeglądy od x lat robię na stacji, gdzie sprawdzają wszystko bardzo dokładnie, łącznie ze spalinami.

Opublikowano
9 godzin temu, witejus napisał:

opisałeś firmę budowlaną w mojej wsi 🤬

w każdej wsi jest taka firma, nie zależnie czy budowlanka, czy skup złomu, czy cokolwiek innego, bus najczęściej kupiony 20-letni, progi z pianki, silnik z patelnią pod spodem żeby olej zbierała, ale na boku okleina za 2tys.zł że ''najlepsza firma w okolicy''

prezes oczywiście jeździ klasą premium, jak go już stać to nową, w leasingu żeby koszty robiła, jak jeszcze go nie stać to starą-ale koniecznie limuzyna albo suv, koniecznie na dużej feldze-bo wszyscy wiedzą że to znak wysokiego statusu

 

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano
44 minuty temu, jacek1296 napisał:

Moje aut. Co do trzymania się drogi, to bez problemu objeżdżam 90% nowych. 

Co to dokładnie znaczy? Bo ostatnio co chwilę pokazują takich co objeżdżają wszystkich A lądują na przystankach 😊

Opublikowano
55 minut temu, jacek1296 napisał:

Ale masz fantazję. Moje auto ma 11lat, 250000km przebiegu i w pełni oryginalne i w 100% sprawne zawieszenie. Co do trzymania się drogi, to bez problemu objeżdżam 90% nowych. Przeglądy od x lat robię na stacji, gdzie sprawdzają wszystko bardzo dokładnie, łącznie ze spalinami.

to ok . wiec wygląda na to że tylko  w mojej okolicy stacje przeglądy robią niektórym po znajomosciach . a spalin nigdy nie miałem robionych , 

Opublikowano

Nie, u mnie też takie są, tam jeżdżę z innymi pojazdami, ale samochód musi być na tiptop.

Ursus, może mało precyzyjnie się wyraziłem. Moje stare 11letnie auto dużo lepiej trzyma się drogi niż 90% nowych. Nigdy nie siedziałem nawet w rowie, mimo że wolno to ja raczej nie jeżdżę.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v