Skocz do zawartości

Rura czy tłumnik w ursusie 1014


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam otóż dylemat bo mam tłumnik i zrobilem wzmocnienia do ramy ponieważ już raz te kolanko pękło co trzyma tłumnik i wożąc bale widze że znów pracuje

mimo że założone są śrub 10,8. Myśle żeby ten tłumnik zmienić na rure ale czy przez nią nie bedą wylatywać iskry. Czy warto kupić taką rure bo moim zdaniem nie bedzie tak latać.?:)

 

Opublikowano

ja w dwóch ciągnikach  mam rury i nie zamienił bym ich na żadne tłumiki... jak założysz i usłyszysz jak chodzi turbina to tez nie będziesz żałował, tylko jakaś kwasówkę załóż ... ;) zerknij do mojej galerii :)

Opublikowano

Ze sklepu są chyba czarne znaczy się farba a nie emaliowane (przynajmniej jak rok temu pytałem). Ja zakładałem z kwasówki, spód mi zrobił ślusarz, całość wyszła 30-40zł taniej niż ta czarna rura ze sklepu (pospawali ładnie że na razie nie rdzewieje na spawach). Hałas minimalnie wyższy ale mi to nie przeszkadza.

Opublikowano

Kup sobie na allegro rurę z kwasówki odpowiedniej średnicy i długości, dorób sobie flansze z blachy, niech ktoś Ci to ładnie pospawa i będziesz miał ładny i dobry tłumik na długie lata i taniej Cię to wyjdzie niż byś miał kupować w sklepie emaliowany ze zwykłej blachy. Ja mam w swoim Ursusie też tłumik z kwasówki i fajnie się to prezentuje i dźwięk jest fajny.

Opublikowano (edytowane)

Czyli mówisz że te ze sklepu to zwykła blacha i rura ? :)

Połączone

bo znalazłem używana ale ona była kupowana w sklepie i facet chce ja sprzedać za 100 ale trochę na niej jeździł bo widać ja nowka . :) nie wiem co myśleć

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

ja mam klasówkę ok 90 mm bo to jest trochę większy rozmiar, niz te oryginalniej klapki na tłumik od 1614, na twoim  miejscu zmierzyłbym średnice rury w tłumniku i takiej szukał,...

Opublikowano

Jakie macie średnice tych kwasówek do Ursusa 1014 ? 70 czy 76 mm?

 

Robiłem z 76mm. Rura z allegro z jakiejś firmy co robił tłumiki. Po roku czy dwóch wygląda ładniej niż malowana czarną farbą. Koszt niższy niż z grene czy farmexpert.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v