Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, Ostatnio ogladajac ostrówki doszedłem do wniosku że ma duzy udzwig oraz jest masywnie wykonany, 3 sekcyjny. Czy ktoś przerabiał załozenei ładowacza od ostrówka do c360 lub innego ciagnika? A moze ktos widział lub przerabiał? Wiadomo koła balonowe obowiazkowo na przód, oś płaska lub zetor, wspomaganie. Lecz interesuje mnie czy ma to sens i jakie jeszcze przeróbki trzeba wykonac.

Opublikowano

Montowanie na zwykłym ciągniku ma sens jak kupisz ładowacz z siłownikami za grosze do c360 będzie trudno zamontować taki ładowacz bo ten ciągnik nie ma ramy i wydajność pompy hydraulicznej może być za mała . Jak sam byś zamontował na ciągniku taki ładowacz to miało by sens bo za założenie ładowacza do ciągnika przez jakiś warsztat to może tyle kosztować że bez problemu kupisz cały ostrówek ;)

Opublikowano

Własnie tak doszedlem do wniosku rame przez cały ciagnik z celowników grubych skreconych zrobic nie problem, tak jak w turach 3b, mocowowanie z przodu pod obciaznikami z boku tak jak org i z tyłu za zwolnice, tanio wyrwac cały ładowacz z wierzyczkami co sa przy kabinie z siłownikami, pompe załozyc wzmocniona, rozdzielacz.  Felgi z oponkami balonowe, oś masywniejsza. No i wspomaganie ewentualnie jakis inny pomysł. Zrobic wszystko masywnie i ładowacz marzenie. Wykonałbym wszystko we własnym zakresie.

Opublikowano

No i kosztować cię to będzie tyle co kupno oryginału. Ostrówek ma wszystko na osobnej ramie zamocowane. Tył wisi na pochwach zamocowany cybantami a z przodu nie ma wspornika osi jak w 60-ce tylko całkiem inna oś jest osadzona w ramie na której wspiera się też przód silnika. Wzmacnianą pompę 60-ki to sobie można wsadzić w gnojnik. 30 litrów na minute szału nie zrobi przy siłownikach jakie są w turze ostrówka. On się prawie nie będzie ruszał. Szkoda zachodu. Taniej wyjdzie kupić tura lub ostatecznie zrobić wzorując się na gotowych modelach chociaż przy cenie tura do 60-ki miał bym to w nosie. Nieopłacalne.

Nawet jeśli weźmiesz tylko samego tura bez ramy to kiepski pomysł bo ta kawał żelaza, nie będziesz wstanie go wykorzystać opierając się na konstrukcji 60-ki bez mocowania ramy  ostrówka. 

Opublikowano

Pytałem w dwóch miejscach kpl ładowacz z podstawami [jedynie sanie samemu dorobic pod ciagnik oraz pompe wydajniejsza] 1,5k-2k, wiec nie tak drogo. A czasem idzie gdzies dorwac ostrówek po cenie złomu, lub stojący gdzies w krzakach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v