Skocz do zawartości

[Połączone] Ursusy 934, 1034, 1134 info.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w styczniu kupiłem Ursuska 1134 i jest to rewelacyjny traktorek jedyna wada to mała kabina wolałbym osobiscie tak ze 30cm szersza. Posiada on przedni tuz i wom (narazie nie wykorzystuje tego ale moze kiedys dorobie sobie wał na przedni tuz i bede smigał podczas orki) Bardzo przyjemnie sie robi tym sprzetem pracuje on z przyczepami w transporcie z pługiem 5*35 agregatem scierniskowym 2,7 i z agregatem aktywnym za rok moze jeszcze dorobie hydropak i bedzie smigał z siewnikiem. Narazie na niego nie narzekam

 

POZDRAWIAM :)

Opublikowano

Co tu dużo gadać- ulepszony 1224, ale z kabiną M87, innym wnętrzem, maska trochęinna no i szczegóły.... Expertem ne0e0i jestem ale tak to wygląda. Poza tym był w mniejszych ilosciach robiony i prawdopodobnie bardziej na jakość, przez co są bardziej trwałe, ale to tylko te pierwsze, bo potem to jakość zszedła na psy...

Opublikowano

Agrotechnik bzdury piszesz, 1232/1234 to poprostu modernizacja ciagników 1222/1224 i nie wmawiaj głupot że pierwsze były lepszej jakości itp. Jeśli chodzi o wyposażenie kabiny to mi sie przyjemnie pracuje w takim ciagniku.

Opublikowano

1234 od 1224 różni się kabiną, skrzynią biegów, wnętrzem no i pedałami podwieszanymi tak jak np. w zetorze 7211. Pedały te są sterowane poprzez wyprzęgniki. 1234/1232 to bliźniacza konstrukcja zetora 12245/12211.

Opublikowano (edytowane)

ursus 934 - 81KM martin (U914)

ursus 1044 - 92.6KM perkins (ten sam piec co 4514, 5314, 6014 tylko turbo i pompa inne. odpowiednik 6614 - podobny do 4514-6014 tylko 92,6KM)

1034 - 96KM martin (1014, 1134)

1134 - 96KM maritn (1014, 1034)

dwa ostatnie różnią sie tylko drobiazgami typu klamki uchwyty w kabinie z ty że 1034 był dedykowany na export a11-stka na kraj jako wypasiona 1014, to samo było z 6614-export, 1044-na kraj 6614 to typowy mały perkins skrzynia jak w 4514 8/2 po prostu wyżyłowany na maxa, a 1044 to taki cięzki ursus z silnikiem perkinsa taki rodzynek;D

Edytowane przez lukeczl
Opublikowano

kupiłem 1134 i mam problem. tam są dwie sekcje hydrauliki i jedna pracuje a nie wiem jak używać drugiej. czy to sie jakoś przestawia no bo hydrauliki to tylko jedna dźwignia jest obok podnośnika no i dalej z tyłu to chyba to reg pozycyjna mieszana i pływająca.

Opublikowano

Witam.Chciałbym prosić kolegów o wszystkie informacje dotyczące ursusa 1434. Bo na forum nie znalazłem. Może macie jakieś linik na temat tego ciągnika? Albo moze ktorys z klegów go posiada.:)

Opublikowano

A ja słyszałem, że wszystkie Ursusy serii x34 były eksportowe :lol:

 

Ursus 1434 od Ursusa 1634 różnił się jedynie pompą paliwową, stąd mniejsza moc, nie 155 tylko 135KM, i nic poza tym.

Opublikowano (edytowane)

Teściu ma takiego dokładnie 1434.Niczym się nie różni od 1634.Wszystko to samo.3 biegi normalny podnośnik.Nawet wyjścia od hydrauliki ma 4 a nie 6 szt.Różnica przy silniku jest tylko na pompie.Nawet inny nr. pompa posiada.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

@Scarface głupie pytanie zadajesz. To zależy jak o niego będzie dbał, czy go nie przegrzejesz, czy stan oleju będzie zawsze odpowiedni a sam olej wymieniany na czas. Jeżeli Spełnisz wszystkie te warunki to na pewno pochodzi długo. Nie ma tu na forum jasnowidza, który powie Ci,że Twój U 1234 na Twoim areale wytrzyma 1503,25 mth i będzie potrzebował remontu generalnego....

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zgadza się 10xx to jest silnik 912, 914, ale jest turbina i moc 98KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez oMajsteRo
      Witam, mam problem z Ursusem 1204.
      Na ciepłym silniku powyżej 1500 obr. coś stuka w silniku.
      Silnik jest po remoncie.
      Zawory są dobrze ustawione.
      W załączniku film z pracy silnika.
      2222.mp4
    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v