Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co roku zmieniają te modele, szału można dostać ciekawe kiedy wejdą do produkcji, wolałbym żeby wogóle nie weszły. Co oni poprawili? Jedynie elektroniki dowalili tyle co nie miara a wygląd jest okropny, Robili ładne t6 i t7 ale nie trzeba wygląd zmienić na badziewny, patrząc na tego NH to wydaje mi się że będzie bardzo mułowaty, jak te nowe JD ponieważ dadzą jakiś DPF albo inne gó*no. Zmieniają maski kabiny i dodają elektroniki ale konstrukcji wspomagania nadal nie zmienili, nadal jest 1 siłownik+ drążek normalnie jak w starym zetorze z XX wieku, ale oczywiście cena pójdzie w górę a jakość spadnie, no cóż teraz tak to jest pojeździć kilka tyś godzin i ciągnik do wymiany na nowy, bo teraz to tyle elektroniki że naprawiać nie będzie się opłacało :/

Opublikowano

już sam dach będzie praktyczniejszy, ponieważ będa miały oświetlenie tzw 360' w kwestii wyposażenia i elektroniki nic się szczególnego nie zmieni - nadaj będzie jej dużo, jeśli jej nie chcesz to kup sobie Farmtraka lub MTZa a najlepiej to konia :D CNH raczej nie odejdzie od Adblue i nie będzie żadnych filtrów. A jeśli ciągnik oceniasz po wyglądzie że będzie mułowaty to pozdro.
A, i co jest w złego w ich wspomaganiu?

Opublikowano (edytowane)

@TheBociek1996 Ja nie mam nic przeciwko elektronice, fajnie się pracuje i jest ok, ale wnioskując po zdjęciach to dadzą skrzynie AC i wszystko ok fajnie ale cena pójdzie dużo do góry i przepraszam za co ? za nową maske która wygląda okropnie, jedynie oświetlenie 360 jest to dobre rozwiązanie, w dodatku teraz już będą tylko 4 cyl a 6 to chyba w największym modelu t6. Teraz ma AdBlue ale nie wiadomo na jak długo, ponieważ teraz jest moda na filtry DPF a przez to ciągnik gorzej idzie. Jeśli chodzi o wspomaganie to sam sie przyjrzyj: http://www.grostracteurspassion.com/Actu/Nouveau-T6--le-voila-2207.html  drugie  zdjęcie, widać na nim że jest drążek i pewnie jest rozwiązanie jak w starszych t6 czyli jeden siłownik dwustronnego działania i drążek a mogliby zrobić w ten sposób http://olx.pl/oferta/john-deere-sera-7420-oraz-7520-os-przednia-CID757-ID3kEew.html

Edytowane przez kurde5
Opublikowano (edytowane)

to w t6 jest jeden siłownik? u nas w maxxumie są 2 siłowniki, zresztą na tych zdjęciach z linku tez widać że są 2 siłowniki

 

co do mody na dpf to nie ma na niego mody, 2 nowych maxxumach i t6 dpf nie będzie

Edytowane przez qazi
Opublikowano

Możliwe że są 2 siłowniki, widziałem z bliska nh t6050 i tam był jeden siłownik i drążek, nwm może w tych nowych dali 2, ale drążek nadal jest nie wiem po co w t5 już nie ma i jest inaczej rozwiązane. Po prostu podobają mi się te t6 i maxxumy co teraz produkują a te nowe to średnio , każdy ma inny gust więc kłócić się nie będę, i te koła na zdjeciach jak by nie mogli dać takich jak w Case.

 

Opublikowano

Dokładnie, wąskie koła, mam nadzieje że wersje europejskie będą na normalnych bo teraz to nie wygląda na ciągnik do ciężkich prac

Opublikowano

Temat cos ucichl, a u dilerow Case juz nie mozna zamawiac serii maxxum w 6 cylindrach, wiec w niedlugim czasie musza wprowadzić nowa serie maxxum, wersja Europejska NH t6 tez juz zaprezentowana na targach FIMA niedawno, ale oficjalnie Maxxuma nowego nikt jeszcze nie widział niestety.

Opublikowano

Na stronie NH jest juz nowy T6.
6 cylindrów tylko w najmocniejszym 150km.
Wazna zmiana: Wszystkie modele będą mieć jednakowy rozstaw osi i bedzie on dłuższy od obecnych 6 cylindrowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v