Skocz do zawartości
Maniek333333

Bialorus Jumz-M6 - pompa hydrauliczna .

Polecane posty

Witam =)

 

 

Mam pewien problem z pompa hydrauliczna otoz , podczas gdy ciagnik jest odpalony i chce wlaczyc pompe hydrauliczna , tym wichajsterkiem w srodku kabiny , slysze zgrzytanie i nie chce sie ona zalaczyc , (czasami sie zalacza)  . Wiecie moze w czym tkwi problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

Sprzęgło wyciskaj do końca niskie obroty silnika jak najniżej jak się da i wbijasz wom .lub już jest tak tuleja przesuwna obrobiona że nie chce się załączać A wersja to rolnicza czy budowlana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

GucioJUMZ    283

to już służy jako Ciągnik rolniczy czy koparka i czy masz wom z tyłu ciągnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    62

Problem tkwi że tam że tak powiem w braku synchronizacji tych zebatek czasami ci się uda ale nie zawsze trzeba po prostu gasić ciagnik (wyłaczyć jest łatwo pompę hyd) tak samo cięzko właczyć sprężarkę w ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

Problem jest bo niema synchronizacji to racja ale jak się zejdzie z obrotów silnika to dość sprawnie można wbić wom Pracuje Jumzem z prasą to wiem jak jest dobrze załączać wałek to nie pompy tylko prasa i najczęściej idzie to z nogi bez zgrzytu gasić i zapalać to by mi prądu zbrakło co raz odpalać . ten wom jest tak dobrze włączyć jak kolega wyżej sprężarkę w MTZ . pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli z tego wszystkiego wynika ,ze pompe trzeba wlaczyc przed urochomieniem ciagnika ? .

GucioJumz tak posiada walek przekaznika mocy czyli poprostu WOM .

Jak juz tak dobrze zrozumialem to nie wada pompy, lecz zla synchronizacja ukladu zebatego , wynika z tego ,ze wszystkie Jumzy maja tą oto wade ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mironeks    6

Masz nie wyregulowany drugi stopień sprzęgła , aby ustawić drugi stopień wkręcasz do oporu trzy śruby ze sprężynami na docisku i odkręcasz 1,5 obrotu .

A pompe hydrauliczną załancza sie z lewej strony przy silniku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez promokator
      Witajcie, szukam u Was pomocy bo nie mogę sobie poradzić z pompą wtryskową w T-25.
       
      Pompa jest po regeneracji, założyłem ją ale ciągnik raz odpali dobrze, raz się męczy. Na przykład w poniedziałek odpali a we wtorek już nie.
      Zauważyłem, że pompa wydaje dziwny dźwięk w czasie pompowania pompką ręczną.
      Nagrałem film, link poniżej:
       
      https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uTkxHMG5nZUVSWms
       
      Podejrzewam, że to syczy zawór zwrotny na pompie, ale nie jestem pewien, nie chcę jej niepotrzebnie znów wyciągać.
      I jeszcze jedna rzecz, przed regeneracją pompy wtryskowej, gdy dobijałem ciśnienie pompką ręczną to widać był przepływ paliwa w przewodach nadmiarowych (powrotnych)  z wtryskiwaczy (przewody są z przezroczystej rurki), a teraz gdy pompuję pompką ręczną to już nie widzę ruchu paliwa w tych przewodach. Mam wrażenie, że właśnie ten zawór powrotny syczy w pompie i nie utrzymuje w niej ciśnienia.
      Czy mam rację, pomóżcie.
×