Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM UŻYTKOWNIKÓW TYCH MASZYN posiadam 956 z 83roku sprawuje się ok ale czas by w nim poprawić kilka bardzo ważnych usterek    ogólnie czas na remont   proszę o informacje które pomogą nie tylko mnie lecz nam wszystkim    ROLNIKOM     

 

---- najważniejszy jest wyciek oleju pomiędzy silnikiem a skrzynią, to olej silnikowy!!! czy to jakiś uszczelniacz czy inne cuda puszczają olej na odrzutnik oleju żeby nie wylewał na sprzęgło,  sprzęgło jest ok , czy w ogóle jest odrzutnik jak w polskich starych ciągnikach??? czy tylko jakiś uszczelniacz--oby  ,  wykapuje dość sporo wiadomo brudzi i braki trzeba płacić, ok 1l na 5-6h pracy dużo!,  WYCIEK TO USZCZELNIACZ LUB .....   silnik na zimnym kopci na niebiesko jak stodoła ma siłe jeszcze ma ale już nie igra z ogniem  oleju raczej dużo nie bierze tylko tyle co się wyleje  jak się rozgrzeje to na czarno czyli chyba ok,

NIEBAWEM KOLEJKA U MECHANIKA SIE ZWOLNI A JA CHCE COŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT SWOJEJ MASZYNY

 SUMA SUMARUM ciągnik będzie rozjechany na pół niebawem ale proszę o informacje czy ktoś coś takiego już w Polsce robił na takim modelu case raczej international 956  95kn 83rok podejrzenia są  ze może być 955 ale to szczegół     dziękuje   wszystkim za informacje z góry   pozdrawiam   ps sorki za błędy admin

Opublikowano

Silnik jest na uszczelniaczu , a jak kopci na niebiesko to przepala olej. Niech mechanik sprawdzi cisnienie sprezania silnika, a jak do tego wyjmie wtryskiwacze to niech je sprawdzi profilaktycznie:)

Opublikowano

czyli nie ma w tych ciągnikach tego odrzutnika oleju?  wystarczy tylko rozjechać i uszczelniacz wymienić miedzy silnikiem a sprzegłęm????????????????          jak z kabiną trzeba podnosić???

Opublikowano

Kabiny nie potrzeba podnosić jest tylko okienko do regulacji sprzęgła pod pedałami i raczej nie ma tam odrzutnika tylko uszczelniacz-kup dobry oryginalny bo rozbierania sporo więc raz a dobrze.

Opublikowano

Z własnego doświadczenia mogę dodać, że uszczelniacz trzymał by, gdyby wał nie miał luzu... 

moim zdaniem czeka cię szlif wału i wymiana panewek a powodem jest jeżdżenie na nic niewartym oleju!!!!!

A jeżeli dymi na niebiesko -tak jak kolega wyżej pisze- to pali olej, może być to spowodowane wyrobieniem prowadnic zaworów. 

Jeśli nie masz paru tysięcy w kieszeni to wymień tylko uszczelniacz i nie baw się w remont silnika częściowo!!!

Opublikowano

NO DZIEKI KOLEDZY   DUŻO MI TO DAŁO DO MYŚLENIA ALE SIE NIE BOJE JAKOS TO BEDZIE NAPISZE CO I JAK JAK ZA TYDZIEN BEDZIE W POŁOWIE, KOLEDZY GDZIE TAKIE USZCZELNIACZE ZAKUPIĆ CHCE COS DOBREGO MOZE JAKIS NAMIAR NA JAKĄŚ PODCZCIWĄ FIRME Z CZEŚCIAMI, DZIEKI POZDRAWIAM,

Opublikowano (edytowane)

Jeśli mechanik Ci go robi, zostaw temat dla niego, on będzie miał większe rozeznanie i może mieć rabaty w hurtowniach. Powiedz mu tylko, że chcesz to mieć złożone na dobrych częściach (np. w przypadku simmeringów to Corteco - największa firma która je produkuje).

Edytowane przez szymonl
Opublikowano

Cena nie jest znów taka straszna -zamknie się w granicach do 70 zł z przesyłką .Wpisz w Google: uszczelniacz wału korbowego tylni Case 956 numer katalogowy 3228401R91 rozmiar: 78X100X13mm  -wyskoczy ci tam kilka -bierz markę Corteco i zapytaj się od razu o uszczelką pokrywy w której zabudowany jest uszczelniacz -bo o ile się nie mylę to również będzie potrzebna ,chyba że mechanik dorobi ci ją z materiału uszczelkowego -też tak można .Co do dużych luzów na wale to jak go rozpołowicie to mechanik zaraz ci powie co jest grane.Praktycznie jak miał byś już go rozebranego to nie wahał bym się wymienić tarczę sprzęgłową ,łożysko oporowe oraz nie wiadomo jaki jest stan docisku -bo jak pisałem rozbierania sporo a tak wszystko od razu wymienione i spokój.Daj znać jak sobie poradziłeś.

 

 

Opublikowano

Nie orientuję się jaka tam jest tarcza, ale jeśli nie jest ze spieków to docisk i koło powinny być w dobrym stanie więc w tym wypadku nie ma co ich wymieniać. 

Mając wymiary podane przez Jacek62 wystarczy wpisać te wymiary, już nie trzeba mówić nic więcej poza tym corteco ;)

Opublikowano

koledzy nie jest żle, kabiny nie trzeba było podnosić ,wszystko jak na razie zgodnie z planem, fajny widok mojego caseja w połowie, do rzeczy   oczywiście sprzęgło ok, docisk ok całe szczęście,  uszczelniacz do wymiany przy okazji łożysko w wieńcu i oczywiście oporowe na sprzęgle, części w drodze nie byle co zgodnie z podpowiedziami za które dziekuje bo mi dużo pomogły zamówiłem orginalny uszczelniacz+2 łożyska = 300  ps jak na razie hehe, oczywiście pozdrawiam tych co każą remontować cały silnik po prostu uszczelniacz był jakiś made in tajwan i puścił jeszcze ktoś był na tyle inteligetny ze założył osłone bez uszczelki ale to już było przecież jeszcze się nikt taki nie urodził żeby wszystkim dogodził,   koledzy dziekuje za informacje te dobre i również te gorsze bo zawsze w naprawach maszyn wiekowych jest duże ryzyko wtopy ps jak na razie nie jest zle,  powiadomie o dalszych postępach, a przy okazji pytanie czy uszczelka na dekiel od uszczelniacza może być z mazideł przystosowanych do oleju np. silikonu specjalistycznego do oleju ??? pozdrawiam mechaników a konkretnie tego co naprawia mój sprzęt   dzięki

Opublikowano

WITAM koledzy ciągnik już złożony sprawny wszystko jak na razie ok, nie było dużych problemów, części i robocizna zamieściłem się w 2000, na razie jest ok pójdzie w pole to się więcej będzie wiedzieć, części do tych modeli przyzwoite ceny dużo jest zamienników dostep również, prosty ciągnik bez elektroniki mechaniczny to i każdy mechanik znający się na rzeczy da sobie bez większych problemów rade, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v