Skocz do zawartości
traktorpolo

CASE INTERNATIONAL 956 955 REMONT POMOCY

Polecane posty

traktorpolo    0

WITAM UŻYTKOWNIKÓW TYCH MASZYN posiadam 956 z 83roku sprawuje się ok ale czas by w nim poprawić kilka bardzo ważnych usterek    ogólnie czas na remont   proszę o informacje które pomogą nie tylko mnie lecz nam wszystkim    ROLNIKOM     

 

---- najważniejszy jest wyciek oleju pomiędzy silnikiem a skrzynią, to olej silnikowy!!! czy to jakiś uszczelniacz czy inne cuda puszczają olej na odrzutnik oleju żeby nie wylewał na sprzęgło,  sprzęgło jest ok , czy w ogóle jest odrzutnik jak w polskich starych ciągnikach??? czy tylko jakiś uszczelniacz--oby  ,  wykapuje dość sporo wiadomo brudzi i braki trzeba płacić, ok 1l na 5-6h pracy dużo!,  WYCIEK TO USZCZELNIACZ LUB .....   silnik na zimnym kopci na niebiesko jak stodoła ma siłe jeszcze ma ale już nie igra z ogniem  oleju raczej dużo nie bierze tylko tyle co się wyleje  jak się rozgrzeje to na czarno czyli chyba ok,

NIEBAWEM KOLEJKA U MECHANIKA SIE ZWOLNI A JA CHCE COŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT SWOJEJ MASZYNY

 SUMA SUMARUM ciągnik będzie rozjechany na pół niebawem ale proszę o informacje czy ktoś coś takiego już w Polsce robił na takim modelu case raczej international 956  95kn 83rok podejrzenia są  ze może być 955 ale to szczegół     dziękuje   wszystkim za informacje z góry   pozdrawiam   ps sorki za błędy admin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest na uszczelniaczu , a jak kopci na niebiesko to przepala olej. Niech mechanik sprawdzi cisnienie sprezania silnika, a jak do tego wyjmie wtryskiwacze to niech je sprawdzi profilaktycznie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

czyli nie ma w tych ciągnikach tego odrzutnika oleju?  wystarczy tylko rozjechać i uszczelniacz wymienić miedzy silnikiem a sprzegłęm????????????????          jak z kabiną trzeba podnosić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jacek62    4

Kabiny nie potrzeba podnosić jest tylko okienko do regulacji sprzęgła pod pedałami i raczej nie ma tam odrzutnika tylko uszczelniacz-kup dobry oryginalny bo rozbierania sporo więc raz a dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Z własnego doświadczenia mogę dodać, że uszczelniacz trzymał by, gdyby wał nie miał luzu... 

moim zdaniem czeka cię szlif wału i wymiana panewek a powodem jest jeżdżenie na nic niewartym oleju!!!!!

A jeżeli dymi na niebiesko -tak jak kolega wyżej pisze- to pali olej, może być to spowodowane wyrobieniem prowadnic zaworów. 

Jeśli nie masz paru tysięcy w kieszeni to wymień tylko uszczelniacz i nie baw się w remont silnika częściowo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Simmeringi też się zużywają, normalna sprawa więc wiązanie tego od razu z luzem na wale jest znacznie przesadzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

NO DZIEKI KOLEDZY   DUŻO MI TO DAŁO DO MYŚLENIA ALE SIE NIE BOJE JAKOS TO BEDZIE NAPISZE CO I JAK JAK ZA TYDZIEN BEDZIE W POŁOWIE, KOLEDZY GDZIE TAKIE USZCZELNIACZE ZAKUPIĆ CHCE COS DOBREGO MOZE JAKIS NAMIAR NA JAKĄŚ PODCZCIWĄ FIRME Z CZEŚCIAMI, DZIEKI POZDRAWIAM,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Jeśli mechanik Ci go robi, zostaw temat dla niego, on będzie miał większe rozeznanie i może mieć rabaty w hurtowniach. Powiedz mu tylko, że chcesz to mieć złożone na dobrych częściach (np. w przypadku simmeringów to Corteco - największa firma która je produkuje).

Edytowano przez szymonl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Cena nie jest znów taka straszna -zamknie się w granicach do 70 zł z przesyłką .Wpisz w Google: uszczelniacz wału korbowego tylni Case 956 numer katalogowy 3228401R91 rozmiar: 78X100X13mm  -wyskoczy ci tam kilka -bierz markę Corteco i zapytaj się od razu o uszczelką pokrywy w której zabudowany jest uszczelniacz -bo o ile się nie mylę to również będzie potrzebna ,chyba że mechanik dorobi ci ją z materiału uszczelkowego -też tak można .Co do dużych luzów na wale to jak go rozpołowicie to mechanik zaraz ci powie co jest grane.Praktycznie jak miał byś już go rozebranego to nie wahał bym się wymienić tarczę sprzęgłową ,łożysko oporowe oraz nie wiadomo jaki jest stan docisku -bo jak pisałem rozbierania sporo a tak wszystko od razu wymienione i spokój.Daj znać jak sobie poradziłeś.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Nie orientuję się jaka tam jest tarcza, ale jeśli nie jest ze spieków to docisk i koło powinny być w dobrym stanie więc w tym wypadku nie ma co ich wymieniać. 

Mając wymiary podane przez Jacek62 wystarczy wpisać te wymiary, już nie trzeba mówić nic więcej poza tym corteco ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

koledzy nie jest żle, kabiny nie trzeba było podnosić ,wszystko jak na razie zgodnie z planem, fajny widok mojego caseja w połowie, do rzeczy   oczywiście sprzęgło ok, docisk ok całe szczęście,  uszczelniacz do wymiany przy okazji łożysko w wieńcu i oczywiście oporowe na sprzęgle, części w drodze nie byle co zgodnie z podpowiedziami za które dziekuje bo mi dużo pomogły zamówiłem orginalny uszczelniacz+2 łożyska = 300  ps jak na razie hehe, oczywiście pozdrawiam tych co każą remontować cały silnik po prostu uszczelniacz był jakiś made in tajwan i puścił jeszcze ktoś był na tyle inteligetny ze założył osłone bez uszczelki ale to już było przecież jeszcze się nikt taki nie urodził żeby wszystkim dogodził,   koledzy dziekuje za informacje te dobre i również te gorsze bo zawsze w naprawach maszyn wiekowych jest duże ryzyko wtopy ps jak na razie nie jest zle,  powiadomie o dalszych postępach, a przy okazji pytanie czy uszczelka na dekiel od uszczelniacza może być z mazideł przystosowanych do oleju np. silikonu specjalistycznego do oleju ??? pozdrawiam mechaników a konkretnie tego co naprawia mój sprzęt   dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

WITAM koledzy ciągnik już złożony sprawny wszystko jak na razie ok, nie było dużych problemów, części i robocizna zamieściłem się w 2000, na razie jest ok pójdzie w pole to się więcej będzie wiedzieć, części do tych modeli przyzwoite ceny dużo jest zamienników dostep również, prosty ciągnik bez elektroniki mechaniczny to i każdy mechanik znający się na rzeczy da sobie bez większych problemów rade, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


    • Przez koda92
      Witam 
      Co może oznaczać błąd L 5 w Case MXM 140? W książce serwisowej ten błąd oznacza niby '' Próg zadziałania potencjometru przedniej osi jest niższy niż ustawiony poziom'' ale ja nie mam zawieszanej przedniej osi. Mam zwykłą mechaniczną oś. Miga już od dłuższego czasu i nie wiem co z tym zrobić. 
       
      Pozdrawiam

      Skoro nikt nie wie o co chodzi z tym błędem to może ktoś wie jaką temperaturę silnika powinien pokazywać wskaźnik ( ile kresek)? Pokazywało mi 3 kreski i bez obciążenia szybko spadało do 1. Wymieniłem termostaty i teraz pokazuje 5 kresek i tyle jest nawet bez obciążenia. Czy to jest dobra temperatura czy może czujnik temperatury jest wadliwy?
×