Skocz do zawartości
News
traktorpolo

CASE INTERNATIONAL 956 955 REMONT POMOCY

Polecane posty

traktorpolo    0

WITAM UŻYTKOWNIKÓW TYCH MASZYN posiadam 956 z 83roku sprawuje się ok ale czas by w nim poprawić kilka bardzo ważnych usterek    ogólnie czas na remont   proszę o informacje które pomogą nie tylko mnie lecz nam wszystkim    ROLNIKOM     

 

---- najważniejszy jest wyciek oleju pomiędzy silnikiem a skrzynią, to olej silnikowy!!! czy to jakiś uszczelniacz czy inne cuda puszczają olej na odrzutnik oleju żeby nie wylewał na sprzęgło,  sprzęgło jest ok , czy w ogóle jest odrzutnik jak w polskich starych ciągnikach??? czy tylko jakiś uszczelniacz--oby  ,  wykapuje dość sporo wiadomo brudzi i braki trzeba płacić, ok 1l na 5-6h pracy dużo!,  WYCIEK TO USZCZELNIACZ LUB .....   silnik na zimnym kopci na niebiesko jak stodoła ma siłe jeszcze ma ale już nie igra z ogniem  oleju raczej dużo nie bierze tylko tyle co się wyleje  jak się rozgrzeje to na czarno czyli chyba ok,

NIEBAWEM KOLEJKA U MECHANIKA SIE ZWOLNI A JA CHCE COŚ WIEDZIEĆ NA TEMAT SWOJEJ MASZYNY

 SUMA SUMARUM ciągnik będzie rozjechany na pół niebawem ale proszę o informacje czy ktoś coś takiego już w Polsce robił na takim modelu case raczej international 956  95kn 83rok podejrzenia są  ze może być 955 ale to szczegół     dziękuje   wszystkim za informacje z góry   pozdrawiam   ps sorki za błędy admin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest na uszczelniaczu , a jak kopci na niebiesko to przepala olej. Niech mechanik sprawdzi cisnienie sprezania silnika, a jak do tego wyjmie wtryskiwacze to niech je sprawdzi profilaktycznie:)


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

czyli nie ma w tych ciągnikach tego odrzutnika oleju?  wystarczy tylko rozjechać i uszczelniacz wymienić miedzy silnikiem a sprzegłęm????????????????          jak z kabiną trzeba podnosić???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jacek62    4

Kabiny nie potrzeba podnosić jest tylko okienko do regulacji sprzęgła pod pedałami i raczej nie ma tam odrzutnika tylko uszczelniacz-kup dobry oryginalny bo rozbierania sporo więc raz a dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Z własnego doświadczenia mogę dodać, że uszczelniacz trzymał by, gdyby wał nie miał luzu... 

moim zdaniem czeka cię szlif wału i wymiana panewek a powodem jest jeżdżenie na nic niewartym oleju!!!!!

A jeżeli dymi na niebiesko -tak jak kolega wyżej pisze- to pali olej, może być to spowodowane wyrobieniem prowadnic zaworów. 

Jeśli nie masz paru tysięcy w kieszeni to wymień tylko uszczelniacz i nie baw się w remont silnika częściowo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Simmeringi też się zużywają, normalna sprawa więc wiązanie tego od razu z luzem na wale jest znacznie przesadzone


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

NO DZIEKI KOLEDZY   DUŻO MI TO DAŁO DO MYŚLENIA ALE SIE NIE BOJE JAKOS TO BEDZIE NAPISZE CO I JAK JAK ZA TYDZIEN BEDZIE W POŁOWIE, KOLEDZY GDZIE TAKIE USZCZELNIACZE ZAKUPIĆ CHCE COS DOBREGO MOZE JAKIS NAMIAR NA JAKĄŚ PODCZCIWĄ FIRME Z CZEŚCIAMI, DZIEKI POZDRAWIAM,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Jeśli mechanik Ci go robi, zostaw temat dla niego, on będzie miał większe rozeznanie i może mieć rabaty w hurtowniach. Powiedz mu tylko, że chcesz to mieć złożone na dobrych częściach (np. w przypadku simmeringów to Corteco - największa firma która je produkuje).

Edytowano przez szymonl

Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Cena nie jest znów taka straszna -zamknie się w granicach do 70 zł z przesyłką .Wpisz w Google: uszczelniacz wału korbowego tylni Case 956 numer katalogowy 3228401R91 rozmiar: 78X100X13mm  -wyskoczy ci tam kilka -bierz markę Corteco i zapytaj się od razu o uszczelką pokrywy w której zabudowany jest uszczelniacz -bo o ile się nie mylę to również będzie potrzebna ,chyba że mechanik dorobi ci ją z materiału uszczelkowego -też tak można .Co do dużych luzów na wale to jak go rozpołowicie to mechanik zaraz ci powie co jest grane.Praktycznie jak miał byś już go rozebranego to nie wahał bym się wymienić tarczę sprzęgłową ,łożysko oporowe oraz nie wiadomo jaki jest stan docisku -bo jak pisałem rozbierania sporo a tak wszystko od razu wymienione i spokój.Daj znać jak sobie poradziłeś.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    2

Nie orientuję się jaka tam jest tarcza, ale jeśli nie jest ze spieków to docisk i koło powinny być w dobrym stanie więc w tym wypadku nie ma co ich wymieniać. 

Mając wymiary podane przez Jacek62 wystarczy wpisać te wymiary, już nie trzeba mówić nic więcej poza tym corteco ;)


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

koledzy nie jest żle, kabiny nie trzeba było podnosić ,wszystko jak na razie zgodnie z planem, fajny widok mojego caseja w połowie, do rzeczy   oczywiście sprzęgło ok, docisk ok całe szczęście,  uszczelniacz do wymiany przy okazji łożysko w wieńcu i oczywiście oporowe na sprzęgle, części w drodze nie byle co zgodnie z podpowiedziami za które dziekuje bo mi dużo pomogły zamówiłem orginalny uszczelniacz+2 łożyska = 300  ps jak na razie hehe, oczywiście pozdrawiam tych co każą remontować cały silnik po prostu uszczelniacz był jakiś made in tajwan i puścił jeszcze ktoś był na tyle inteligetny ze założył osłone bez uszczelki ale to już było przecież jeszcze się nikt taki nie urodził żeby wszystkim dogodził,   koledzy dziekuje za informacje te dobre i również te gorsze bo zawsze w naprawach maszyn wiekowych jest duże ryzyko wtopy ps jak na razie nie jest zle,  powiadomie o dalszych postępach, a przy okazji pytanie czy uszczelka na dekiel od uszczelniacza może być z mazideł przystosowanych do oleju np. silikonu specjalistycznego do oleju ??? pozdrawiam mechaników a konkretnie tego co naprawia mój sprzęt   dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktorpolo    0

WITAM koledzy ciągnik już złożony sprawny wszystko jak na razie ok, nie było dużych problemów, części i robocizna zamieściłem się w 2000, na razie jest ok pójdzie w pole to się więcej będzie wiedzieć, części do tych modeli przyzwoite ceny dużo jest zamienników dostep również, prosty ciągnik bez elektroniki mechaniczny to i każdy mechanik znający się na rzeczy da sobie bez większych problemów rade, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZbigniewK
      Witam.
      Od niedawna jestem posiadaczem Case 1420. W tym roku będą to moje pierwsze żniwa z tym kombajnem i w związku z tym mam do was kilka pytań. Mianowicie, wyjechałem nim pierwszy raz w pole aby sprawdzić jak maszyna działa i zaobserwowałem kilka problemów, z którymi nie mogę sobie poradzić.
      -> Kombajn tnie słomę, (sieczkarnia jest schowana, nie chcę, żeby była pocięta). Zauważyłem, że jest pocięta bardzo drobno już na rotorze. 
      -> Słabo czyści zborze, w zbiorniku jest pełno kłosów
      Bardzo proszę was o pomoc, jakieś rady co zrobić, ewentualnie, jeśli moglibyście przyjechać i pokazać co i jak, lub zaprosić mnie do siebie aby wyjaśnić jak wszystko dobrze ustawić. 
    • Przez Emil9
      Witam 
      Kto teraz serwisuje CASE w Lubelskim 
    • Przez zulus
      Jak w temacie nowy czy stary mam belarusa 920 to wiem co to ciągnik ze wschodu ,case troche znam smam obawy jeden nowy ale awaryjny a drugi też ma wady i zalety poradzcie co zrobić z góry dziękuje
    • Przez Oleksy
      Blokuje mi prawe kolo w case 5140 przy szybszej jezdzie. Trzeba czesto naciskac hamulec zeby nie blokowalo bo inaczej pedal robi se sztywny I staje kolo. Mam tez case 5120 . Brak hamulcy. Jesli dluzej sie wciskalo hamulec to z czasem sie znalazly I trzymaly ok dzien. Zmienilem.zestaw naprawczy pompki - hamulce byly tydzien I na tym sie skonczylo. Olej w zbiorniczku jest I doplywa, do skrzyni tex jest przelew. Macie sugestie?
    • Przez marcin21n
      witam mam kolejny problem z case. olej w skrzyni jest strasznie gorący po przejechaniu ok 15km. przewody od zalaczania przedniego napędu też. czy to tak ma być? pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.