Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie? Zrobilem w Pazdzierniku kapitalke silnika  i dzisiaj po odpaleniu i po 5 minutach chodzenia silmika na wyrzszych obrotach woda jest goraca!!! co to moze byc?i jaka powinna byc temperatra wody w takim zeroze???

Opublikowano

:D

 

Zimna raczej nie będzie  :)   Podejrzewam, że woda robi się gorąca od pracy silnika. "Silmik", cokolwiek to jest,  raczej nie ma na to wpływu.    ^^     Gorąca, to znaczy? w rękę Ci ciepło jak dotkniesz? Wrze?  jaką ma temperaturę?  Przy sprawnym termostacie powinien  80-90 stopni  trzymać. 

 

Zagadnienie na forum było omawiane,  a pytanie formułujesz, jakbyś pierwszy  raz  w życiu silnik spalinowy widział na oczy.   ;)   

 

 

Opublikowano

Dzieki wymienie    

i wiem za silnik musi miec80 a 90 stopni   tylko w porownaniu do innych traktorow ten bardzo szybko sie grzeje! A mamy zime a co bedzie latem?

I woda nie wrze, ale jak sie reka dotknie jest goraca!!! a zegar pokazuje 60 ale napewno zle dziala

Opublikowano

Zorganizuj sobie jakiś termometr ze skalą powyżej 100 stopni i sprawdź. Po za tym mogła mieć temperaturę taką jak wskaźnik pokazuje bo gdyby była normalna temperatura pracy silnika to raczej byś sobie paluchy poparzyl przy odkrecaniu korka chłodnicy. Takie jest moje zdanie ale mogę się mylić.

Opublikowano

Zdaje ci się że jest gorąca, jak palca włożysz to jest letnia., tak powinno być, pytanie jak pokazuje  zegar.

Jak by ci się grzał to zaczeło by wyrzucać przez korek.

Termostat masz nowy.

Opublikowano

i jaka powinna byc temperatra wody w takim zeroze???

 

 

 

i wiem za silnik musi miec80 a 90 stopni 

 

 

To wiesz, czy nie wiesz? Zdecyduj się. Te ciągniki nie mają wskaźnika temperatury silnika, tylko wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej.  ;)    

 

Jak piszą koledzy -doprowadź do kultury wskaźniki. Bo takie sprawdzanie na rękę to co najmniej śmieszne jest    :D

 

Wlasnie widze ze musze wymienic termostat i czujnik ,plus musze sprawdzic czy zegar dziala!!!

 

Bardzo słusznie, tylko nie krzycz już na nas.  Zdania oznajmujące kończymy kropką i jeden znak przystankowy w zupełności wystarcza.  Nie jestem jakimś mistrzem ortografii ( co widać :P ), ale  nóż mi się w kieszeni otwiera, gdy widzę "krzykacza !!!" 

Opublikowano

kolego ,a jaką dałeś uszczelkę pod głowicę ? Wszystkie kanały płaszcza wodnego silnika są odsłonięte ,bo niewiem czy w Polsce są dostępne uszczelki   z zaślepionymi kanałami ,ale takie były montowane na eksport do skandynawii i nie tak dawno temat był poruszany na tym forum

 
 
 
Opublikowano

kolego ,a jaką dałeś uszczelkę pod głowicę ? Wszystkie kanały płaszcza wodnego silnika są odsłonięte ,bo niewiem czy w Polsce są dostępne uszczelki   z zaślepionymi kanałami ,ale takie były montowane na eksport do skandynawii i nie tak dawno temat był poruszany na tym forum

 

Gdyby latem coś się działo niedobrego to może być właśnie wina jeszcze tej uszczelki, w agromie kiedy robiłem remont własnie taką mi dali z zaślepionymi kanałami ale wyciełem otwory przed montarzem tak jak były w starej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Snuff
      Witam szukam najlepiej wszystkich momentów dokręcania w silniku Zetora 8011  ponieważ kupiłem nowy wał i robię mały remont dołu bo ciśnienie wynosiło zero
      pytanie jeszcze wał podpisany Ursus c-385 pasuje do Zetora 8011 tak? Pytam dla pewności bo słyszałem że momenty dokręcania w zetorze są troszeczkę inne niż w ursusie i ciekawi mnie dlaczego

    • Przez Dzigit189
      Witam .
      Takie pytanie mam. Czy w zetorach 8011 i pochodnych montowane były wały korbowego z ciężarkami ?
      Mam okazję kupić taki nominalny ale nigdy się z czymś takim nie spotkałem jak dotąd akurat w tych traktorach 
    • Przez Kmiecio
      Witam.
       
      Mam taki oto problem. W moim Zetorze jeżeli rozgrzeje się olej w skrzyni biegów przy ciężkiej pracy zaczyna "gwizdać" i zaczyna się świecić jakaś kontrolka. Napęd ciągnie, myślę że ta kontrolka jest od wzmacniacza momentu bo jest podłączona pod jakiś czujnik w skrzyni biegów. Co może oznaczać to "gwizdanie"?? Czy winą może być mikropompka?
       
      Proszę o jakieś porady. Może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją lub wie dlaczego tak się dzieje??
    • Przez bubel500
      Witam.Przy wymianie uszczelki pod głowicą w Zetorze 8045 zauważyłem, że są zablokowane trzy otwory (kanały wodne) przez uszczelkę, chociaż wszystkie kanały pasują ze sobą między głowicą a blokiem. Dlaczego tak jest?
    • Przez ursusikc330m
      Witam,mam pytanie czy ma ktoś namiary na jakiś sklep z częściami do silnika Zetora 18345?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v