Skocz do zawartości

Przyczepa Rolnicza D-47


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam mam takie pytanie. Chcę wzmocnić ramę w swojej przyczepie D-47. Nie mam pomysłu jak i z czego to zrobić. Macie jakieś pomysły, może ktoś z was już to robił i chciałby się ze mną podzielić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Właśnie kątownik czy lepiej cownik?  I jaka długość po całej długości ramy najlepiej?

Opublikowano

do tej przyczepy wystarczy jak zamkniesz dolna rame np spawając blachę do niej i to wystarczy chyba ze chcesz 10t wozić. Tez sie tym kiedys interesowalem i na tym forum sporo ludzi to polecało

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a jakieś pomysły na naprostowanie ramy ?

Opublikowano

To już szybciej zrobisz nową rame z ceownika zanim naprosujesz. Jka rama prosta to ją zamknąć blachą kolega ma wożą pszenicy coś koło 7 ton kiprowana zawsze na tył przez szyber i sie trzyma ten pomysł z filmu tez niezły a prostowanie to juz nie to samo i koszta duże szybciej i w sumie nie wiem czy nie taniej wyjdzie wyspawać od nowa rame tylko mocną z hutniczzych elementów odrazu zrobić wywrot na kule i luks przyczepka.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A wiesz może ile kosztuje tak na oko ceownik taki?

Opublikowano

będziesz spawał nową to zrób dłuższą i zamknij ten łuk z przodu

do pełni szczęścia wypadałoby jeszcze wywalić belkę tylną i wstawić coś lepszego, zaczep automat na sztywno i wspomniane wyżej kule

Gość Profil usunięty
Opublikowano

spawać nowej nie będę tylko chcę ją wzmocnić 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Już dziś zakupiłem ceownik 12

Opublikowano

Też jestem na etapie remontu D-47A i myślałem o ceowniku tylko że 140x60x5 kosztuje około 28zł/mb (120x60x5 26zł/mb) i na wspawanie w dolną ramę trzeba prawie 6mb, jednak chyba lepszym rozwiązaniem jest wspawanie blachy czyli zamknięcie ramy. Tylko że arkusz blachy 5x100x200 kosztuje 220 zł i jest troszkę więcej cięcia. Myślę że wspawana blacha będzie się mniej rzucała w oczy na przeglądach i przy kontrolach drogowych.  

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja już zakupiłem ceownik 120x55x7 

Wolę wspawać ceownik niż zamykać to blachami. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pacio
      Witam,
      Jestem zainteresowany tą przyczepą. Zauważyłem ze nie ma obrotnicy , dyszel idzie bezpośrednio do osi.
      Czy to jest jakaś wada , jak to się ma w praktyce ?
      Link do ogłoszenia:
      https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-ruska-wywrotka-CID757-IDybBtt.html#29c7c012de;promoted
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez Mariusz998
      Witam,
      Czy ktoś posiada przyczepę hakową.
      Zastanawiam się nad zakupem.
      Chciałbym poznać opinię na temat tego typu przyczep.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    • Przez gadzet
      Mam na zbyciu części do przyczepy KRONE HSD 5002T. Jak by ktoś potrzebował.
    • Przez przemek111447
      Witam.Szukam oferty na nowa przyczepe 8 T( 2 sztuki) rozwazam kazda opcje firmowa...ktora waszym zadniem jest dobrym wyborem??Transport głownie zboża..opony nie regenerowane 385/55 r22 hm metal tech DB podobaja mi sie ale maja dosc wysoko osadzona skrzynie..w gre wchodzi pronar oraz auto tech
    • Przez Damian54
      Witam. 
      Mam problem z hamulcami w przyczepie (hamulce dwuobwodowe). Gdy podepne ciągnik (MF 6150) hamulce w przyczepie się blokują ale gdy nadepne pedał hamulca hamulce w przyczepie puszczają. Jaka jest przyczyna tego zjawiska i jak to naprawić? Z góry dziękuję za odpowiedź 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v