Skocz do zawartości
Maaniekk

Problem z przednim napędem Mtz 82 89r

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Maaniekk    0

Witam mam problem z przednim napędem mianowicie gdy mam włączony przedni napęd i skręce kolami na maksa w prawo i w lewo i jak ruszam to zaczyna mi tak jak by blokować kola i kola idą tak jak by pod skosem ? Pomocy.. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

Jak pod skosem? W ruskach jest jeden feler. Żeby działał automatyczny napęd przednie koła muszą pokonywać mniejszą drogę niż tylne. A według ogólnych zasad ma być na odwrót. Dla tego w ruskim na oryginalnych rozmiarach opon przy skręcie na max przednie koła są pchane. 

Jakie masz opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maaniekk    0

opony orginal ale wcześniej takich problemow nie mialem a jak wylacze przedni to normlnie tylko jak wlacze przedni to kola zaczynaj isc tak jak by pod skosem... sam nie wiem jak to opisac dokladnie ..


opony Oryginał ale wcześniej takich problemow nie mialem a jak wylacze przedni to normlnie tylko jak wlacze przedni to kola zaczynaj isc tak jak by pod skosem... sam nie wiem jak to opisac dokladnie ..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bel920    7

sprawdz przednie zwolnice miałem podobnie a winą było poluzowanie się śrub od ośki przedniego koła , skapowałem się jak mi koło odleciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maaniekk    0

bel920  sprawdzalem wszystko jest ok .. juz niewiem coo mu może byc .. :/

Edytowano przez Maaniekk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

jeśli koło siedzi sztywno to zobacz czy nie ma luzu na tulejach tych na osi z góry na duł , jeśli ok to nie mam pomysłu , może dyfer przedni siada albo jezdzij aż samo wyjdzie co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

Nawet luz osiowy na sworzniach osi i jej przesuwanie się przód/tył może  może powodować stuki. Ciężko będzie znaleźć odpowiedz nie będąc świadkiem tych stuków. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

Witam w tamtym roku robiłem przystawke od napędu a mianowicie wymieniłem te tarczki wszystko było dobrze a teraz od jakiegoś czasu słychać z tamtąd wycie, niema napędu gdy cofam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×