Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim Case 1055 79r. Mianowicie podczas orki podniosłem pług i juz nie moglem go opuscić ani podnieść bardziej tak jakby coś się zacięło. Pług jest obrotowy normalnie wszystko się obraca wiec pompa raczej jest ok. Zawór od regulacji opuszczania rozkrecony na szybkie opuszczanie nic to nie daje, gdzie szukać usterki. Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

Po 1 - poziom oleju, pewnie normalnie sprawdzasz poziom oleju w skrzyni, bo zapewne tak jest, chyba że masz osobny.

Po 2 - sprawdz podnoszenie opuszczanie w różnych pozycjach ciągnika, no chyba ze na rowninach robisz

Po 3 - skoro obracac możesz pługiem a nie możesz działac nic podnosnikiem, hmm zostaw go na jakis czas czy cos opadnie ten pług czy nic. Na logikę to po dłuższym zastanowieniu się po użyciu dzwigni podnosnika nie ma reakcji, tzn że dzwignia nie daje dalej impulsu - rozdzielacz? Ale zanim od razu przejdziesz do rozdzielacza to może po prostu wyczyść filtr oleju hydrauliki przyczyn może byc trochę. Nie znam ciągnika.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź czy ośka od podnoszenia się kręci bo może sama dźwignia się tylko porusza (może coś się poluzowało, ścięło wypusty, itd. czy wszytko rusza się aż do rozdzielacza)

Jeżeli tam jest ok. to zaciął się zawór (pług opada na zgaszonym silniku po jakimś czasie?)

Edytowane przez macin87
Opublikowano

Problem jest w sterowaniu rozdzielacza lub w samym rozdzielaczu. Oleju nie masz co sprawdzac skoro hydraulika chodzi. A skoro podnosnik ani nie podnosi ani nie opuszcza to znaczy ze rozdzielacz jest w pozycji neutralnej

Opublikowano

Pług przez noc troszkę opadł tak normalnie zawsze się tak działo musiałem go ściągnąć wózkiem widłowym bo nie dało się opuścić. A jak odblokować tan rozdzielacz z tego położenia neutralnego. Olej jest w skrzyni i w zbiorniku od hydrauliki ma dwa osobne skrzynie i hydraulikę. Wajchy wszystko działa olej był spuszczony dostałem się do okienka przy rozdzielaczu wszystko się rusza jak wajchami się rusza. Mam do niego schemat hydrauliki może komuś to pomoże wyśle na email jak by miało to coś podpowiedzieć.

Opublikowano

Witam .Sprawdz zawór przy filtrach ,które są obok pompy hyd.przynajmniej przy 1056 zacinał sie zawór i nie opuszczał pługa.


Witam.Mógł zaciąc sie zawór przy filtrach hyd.przy pompie.Ja tak miałem przy 956

Opublikowano

Witam .Sprawdz zawór przy filtrach ,które są obok pompy hyd.przynajmniej przy 1056 zacinał sie zawór i nie opuszczał pługa.

 

Witam.Mógł zaciąc sie zawór przy filtrach hyd.przy pompie.Ja tak miałem przy 956

 

A masz moze jakies zdjecie tego zaworu bo ja tam mam filtr taki maly i taki rozdzielacz oleju.

Opublikowano (edytowane)

u mnie inaczej się działo, ale to cała hydraulika się zacinała,razem  ze wspomaganiem , najgorzej jak ciągnik długo stał po odpaleniu po trochę zacinał  jak chciałem np podnieść agregat, tak jakby szarpał, po trochu ,tak samo z opuszczeniem agregatu jak się zacięło tak stało, po gazowałem i opadł, spróbuj u siebie dać gaz na ful może opadnie jak  u mnie, tak samo ze wspomaganiem, raz było raz nie, ale po jakimś czasie przestawało i ok było, może też ten zawór co kolega wyżej wspomina, poczekamy może podpowie gdzie się znajduje :), Jacek na pewno odpowie konkretny chłop .  tylko u mnie pewnie gdzieś indziej będzie bo posiadam case 1056 , u mnie przy filtrach jest zawór z elektromagnesem pewnie to ten

 

Edytowane przez suzuki18l
Opublikowano

Po prawej stronie silnika znajdują sie trzy filtry połączone razem.Zawór znajduje sie pod srubą na klucz chyba 19 nie jest to elektromagnes.


Jest to sprezyna i taki grzybek na trzpieniu.

 


Ale suzuki 18 ma racje przegazówa nie raz pomaga,lub kilkakrotne zgaszenie i odpalenie

 

Opublikowano

U kolegi jest inne sterowanie podnośnikiem niż w naszych i nie znajdzie tam przy pompie tego zaworu (bo jest to starszy model od mojego, sterowanie w nowszych było hydrauliczne a nie mechanicze- w ster. hydraulicznym mamy przy silniku taki srebrny filtr i w nim  znajduje się dzielnik strumienia dodatkowo w kabinie mamy pokrętło od sterowania pracą pływającą i siłową, itd. nie będę opisywał bo to nie w tym ciągniku)

CZAREKDRD masz w swoim siłownik wspomagający podnośnik (ten zewnętrzny)? Jak masz to odkręć przewód i spuść olej, a ramiona opadną. Następnie spróbuj odpalić i może zaskoczy jeżeli to tylko zanieczyszczenie 

Jeżeli mechanicznie działa wszystko poprawnie tz. dzwigienki poruszają się, cięgno od położenia podnośnika nie odczepiło się itd. sprawa tkwi w zaworze który znajduje się w mechanizmie rozdzielacza podnośnika 

No chyba że masz sterowanie hydrauliczne???

Opublikowano

Tak jak napisał marcin87 tam mam tylko ten filtr hydrauliki i nie mam tych dodatkowych wspomagających siłowników. Jutro dodam zdjęcia tych rozdzielaczy i osprzętu przy silniku. 

Opublikowano

Suzuki pompa siada od wspomagania

raczej nie, takich objawów by nie było, ze raz jest ok a czasem złapie ze brak wspomagania, i zgaszę ciągnik odpalę i znowu ok, lub dam w palnik

Suzuki pompa siada od wspomagania

raczej nie, takich objawów by nie było, ze raz jest ok a czasem złapie ze brak wspomagania, i zgaszę ciągnik odpalę i znowu ok, lub dam w palnik

Opublikowano

Panowie mój case nie chce odpalić akumulator dobry a nie kręci czy może to być wina rozrusznika??  ciągnik to case 1055

 

W jakich temp próbujesz go uruchomić? Akumulator dobry? Dobry to nie jest dobre stwierdzenie. Skoro nawet nie zakręci, a twierdzisz że aku dobry to może tylko prąd nie dopływa do rozrusznika. Sprawdz cały obieg przewodów - akumulator-rozrusznik-masa. Zdejmij klemy i przeczysc je papierem ściernym, na aku + i - tez przeczysc.

 

Opublikowano

akumulator dobry bo w innym ciągniku kręci dobrze nie wiem jak z prądem jutro sprawdzę ale wydaje mi się że dochodzi tylko tak jak by rozrusznik go pobierał a nie kręći tzn kręci ale bardzo słabo podpinałem nawet prostownik bezpośrednio do rozrusznika i też słabo kręcił 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v