Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?

 

 Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.

post-80264-0-21677300-1418653486_thumb.jpg

post-80264-0-18054000-1418653560_thumb.jpg

post-80264-0-10299500-1418653623_thumb.jpg

post-80264-0-03810500-1418653663_thumb.jpg

Opublikowano

Tak wiem ale czy nie będzie się przycinać wiem na przykładzie mojego zetora i t-25 sąsiada przy moim zetorze (7245) chodzi wszystko płynnie a u sąsiada się przycina zwłaszcza zimą wiem że to może mieć mało wspólnego z tematem ale mam obawy że przy 330 będzie podobnie jak przy t-25 ale mogę się mylić ??

Opublikowano

Przycinanie orbitrola  może być spowodowane złą wydajnością pompy (za duża ) . Prosty przepis : orbitrol od Bizona ,pompa wspomagania 130 bar od BMW i olej hydrauliczny (to chyba jasne) i filterek

 

Opublikowano (edytowane)

Odnośnie  wiadomości na pocztę. Samo dorobienie koła zębatego to koszt ok 1000 zł. Koło  wykonane profesjonalnie ( nawęglane i hartowane)

 

Proszę pytać.

 

Pozdrawiam!

 

post-80264-0-03768700-1418753912_thumb.png

Edytowane przez pawelgruta
Opublikowano (edytowane)

Tak myślałem, że wkrótce pojawią się kopie tego co ja robię. Mostów nie skracasz? 

Edit: przycinanie się orbitrola jest też spowodowane biciem wałka w kolumnie kierowniczej, tam musi być wszystko idealnie zrobione. Mi też orbitrol przycinał się i za drugim razem dopiero doszedłem do tego co jest grane.

Edytowane przez wladyslaw1
Opublikowano

Jaka kopia?? Tylko most od Land Rovera który jest powszechnie dostępny jak i od UAZ-a ,Honkera, Stara, itd. więc most nie jest niczyim  patentem. Most nie jest skracany  ale jest wzmacniany i skręt tez wzmacniany.Na wzmacnianie mostu i skretu mam swój patent.Na wspomaganie zrobione przy tym moscie tez mam swój patent przetestowany. Zakładałeś napęd do C 330 M ? A po skracaniu robisz  obróbkę technologiczną półosi?Ta M-ka obsługuje 80 sztuk bydła + obornik od 2009 w takim zestawieniu.

Opublikowano

Co się pieklisz, przecież szpilką Cię nie dziabłem? Robię to tak długo, że to żadnych tajemnych technik przede mną nie ma. A napędy zakładałem do wszystkiego (328,330, 335,330m,360).

Opublikowano

Dobrze że jest ktoś kto to robi bo nie wszyscy to potrafią wykonać sami tak że trzeba im pomóc.Żaden z tego zarobek a Ci co maja takie ciagniki nie bedą w nie wiele inwestować.Ursus lata 60-te jakiej technologi tam oczekiwać.

 

W razie pytań pomagam.

 

 

Opublikowano

Gdzie przymocować dostawkę od napędu?Czy trzeba wycinać w skrzyni okienko na nią ?I czy napędy które są do kupienia na alegro do c360 będą pasowały do c330 (oczywiście dostawka pewnie inna) 

Opublikowano

a jaki most chcesz zamontować bo to ma znaczenie?jesli ma byc z boku to trzeba wyciąć , a jeśli z dołu to zależy czy  ta M-ka ma na dole okenko.Most do C 360 by pasował  raczej , ale   na jakich kołach i opona to ma pracować i jaki skręt  ma być i czy będzie wspomaganie?

Opublikowano

Powiedzmy że ma być wspomaganie a jakie mosty są dobre to nie mam pojęcia.Podoba mi się ten co jest na tych zdj u góry ,mógłby byc nawet taki sam jeżeli dobrze się sprawuję i do trzydziestki chciałbym dołożyć tura od razu  powiem.Opony na przód na pewno nie szersze niż tylne.A wiecie ,ciężko jest wyciąć te okienko czy lepiej kupic nową obudowę skrzyni?

Opublikowano (edytowane)

Ja bym polecał ten most co ja mam . juz go przetestowalem w takich warunkach że mam pewność co do wytrzmałości.(ale skręt jest wzmocniony i nie jest skracany) na ten ładowacz 1 tona to nie problem unosi wiecej i ten most  wytrzymuje.Ładowacz pracuje z wycinakiem szczekowym 1,5 m  i obornik ten nim kłade ( Pełne szczeki). Moje wspomaganie radzi sobie dobrze z tymi oponami i ładowaczem.A jakie opony  i koła  chcesz dac?Nie kupisz gotowej obudowy z wyjsciem z boku na przedni napęd do c 330.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UUrBRA-Rrbs

Edytowane przez pawelgruta
Opublikowano

Most i przystawkę już sprzedałem. A jesli chodzi o tura to zalezy od tego jakiej firmy się kupi chyba że chodzi o takiego jak ja robie?kwestja decyzji. jaka pompa ma go zsilać? ma miec joystick ? i jaki udzwig? to mój projekt tego tura co mam?

 

post-80264-0-81407900-1419084274_thumb.png

Opublikowano (edytowane)

OD POCZĄTKU. Początek projektu C 330 M 4x4 + ładowacz obył się w 2008 roku ale wdrążony zaostał w 2009 roku.

 

1. ładowacz czołowy:

Założenia do projektu:

- euro ramka

- samopoziomujący

- 3 sekcyjny

- udzwig 1200 kg

- wzmocnienie konstrukcji ciągnika

- praca z wycinakiem szczekowym 1.4 m

- osobna ,szybsza pompa do 200 bar z osobnym obiegem oleju założona z przodu

post-80264-0-63327100-1419322951_thumb.png

post-80264-0-12606900-1419323086_thumb.jpg

post-80264-0-08201300-1419323154.jpg

post-80264-0-86735900-1419323264_thumb.jpg

post-80264-0-25493200-1419327660_thumb.jpg

Edytowane przez pawelgruta
Opublikowano (edytowane)

2. Wspomaganie :

 - orbitrol od bizona

 - pompa od BMW 130 bar + zbiorniczek oleju

 - siłownik własnego wykonania ( może być od zetora)


3. Napęd 4x4

Założenia:

Most

- most od Land Rovera z przełożeniem 3,538

- opony 280/16 ale tamtego czasu były dostepne 260/16 i takie są

- felgi 16/9"

- wzmocniony skręt dodatkowymi łożyskami i most ceownikiem

- wał napędowy ukryty w ramie ładowacza


3 Napęd 4x4

Przystawka

-wykorzystanie półosi od C 330 wraz z sprzęgłem kłowym

- obliczenie i dorobienie koła zębatego

- wykonanie przystawki


4. przygotowanie ciągnika do przystawki:

- koło posrednie które jest zamontowane na wałku WOM bylo na tulejce ale obecnie jest na 2 łozyskach.

- tulejka włączania WOM jest skrócona

- wałek WOM został zmodyfikowany poprzez wywiercenie nowego otworu i wytoczenie rowka pod pierścień osadczy

- wycięcie lub wyfrezowanie otworu w korpusie

post-80264-0-25006300-1419323879_thumb.png

post-80264-0-14703900-1419323902.jpg

post-80264-0-44936500-1419323924.jpg

post-80264-0-31810600-1419324917_thumb.jpg

post-80264-0-72104900-1419324954_thumb.jpg

post-80264-0-26600000-1419325164_thumb.jpg

post-80264-0-46620500-1419326026_thumb.jpg

post-80264-0-22337900-1419326071_thumb.jpg

post-80264-0-98223700-1419326102_thumb.jpg

post-80264-0-35767500-1419326873_thumb.jpg

post-80264-0-73349700-1419326954_thumb.jpg

post-80264-0-68141500-1419326997_thumb.png

post-80264-0-84723000-1419327080_thumb.jpg

post-80264-0-88046400-1419327101_thumb.jpg

post-80264-0-76896400-1419335848_thumb.jpg

Edytowane przez pawelgruta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v