Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

odkręciłem te trzy ale to nic nie daje bo piasta nie przejdzie przez kołnierz zostaje tylko odkręcenie kołnierza ale śruby są tak wkręcone ze raczej na pewno sie ukręcą i trzeba bedzie sie męczyć z wykręcaniem a moze nawet z gwintowaniem 

pozostaje ściągnąć piaste ale nie mam takiego ściągacza ....

doradźcie coś ...

Opublikowano

Pompa juz odkręcona a wiec dla tych co nie wiedzą ,odkręca sie 3 nakrętki od piasty a od pompy nie rusza sie żadnych tylko od tego kołnierza co jest pod sprężarką  wykręca sie 4 śruby i pompa wychodzi z piastą bez problemu .

Opublikowano (edytowane)

pisałeś ze ma 350 mtg i już pompę wyjmujesz ? jak ma muła to zobacz na których śrubach jest plomba , wykręć z obrót i bedzie szedł jak rakieta , tyle że chmura dymu będzie.

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano

Mój ltz z silnikiem mtz d240 ciężko odpala pierwszym razem trzeba długo kręcić i leci dym ciemno siwy wziąłem przedstawiłem zapłon o dwa otwory kręcąc pompą w prawo i o dziwo silnik odpala na pół obrotu tylko mam wrażenie że za ostro chodzi i słychać taki ryk przy dodawaniu gazu nie wiem to dobrze czy źle?  Silnik wydaje mi się o wiele zrywniejszy niż wcześniej 

Opublikowano

Cześć, widziałem że kiedyś miałeś problemy z pompą Motorpal w mtz i jestem ciekawy czy doszedłeś z tym do jakiegoś ładu albo czy chociaż mógłbyś mi trochę naświetlić jak tam można coś podregulować. Mam taki problem że traktor od samego początku jest dziwnie przymulony i słabo się zbiera, jak sie daje gaz to jakby tylko powietrze przedmuchiwał zero jakiegoś dymka jakby miał strasznie małą dawkę paliwa. Mam mtzety bez turbo to sie zbierają dużo lepiej niż 1025 z tą czeską pompą. Odkręcałem ten dekielek na tyle pompy są tam trzy śrubki jedna tak z boku całkiem i jedna wyżej i druga nizej zakontrowane na klucz 10mm, jest też ten taki dekielek okrągły u góry pompy gdzie podobno jest jakaś spreżyna, tam idzie też rurka z powietrzem taka na holenderek ale tego nie ruszałem, byłbym wdzieczny za jakąś wskazówke, pozdrawiam.

Opublikowano

 

5 minut temu, hemi napisał:

Zdemontuj i zawieź albo wyślij do gościa do Czechowic Dziedzic , moc wróci.

Tylko ta moc się jakby nie straciła, on ma kilkadziesiąt motogodzin a serwis się wypina twierdząc że nie umiem jezdzić turbodoładowanym ciągnikiem gdzie trzeba mu dawać 2000 to wtedy będzie jechał dobrze, tyle że wcale nawet na dużych obrotach nie przebija poczciwego mtz 82-820

Opublikowano

Zgadza się one są tak ustawione oszczędnie. Gość wie o co chodzi z tymi pompami i potrafi lepiej ustawic. Nie dawno robiłem takiego przymuła 820 i mogę polecieć.

Opublikowano

A miałbyś jakiś kontakt?

1 godzinę temu, hemi napisał:

Zgadza się one są tak ustawione oszczędnie. Gość wie o co chodzi z tymi pompami i potrafi lepiej ustawic. Nie dawno robiłem takiego przymuła 820 i mogę polecieć.

a miałbyś jakiś kontakt ? Bo w tej miejscowości jest pare firm od takich rzeczy.

Opublikowano

Nie daje mi to spokoju i zrobiłem taki test dzisiaj, że dałem tam jakiś średni bieg ustawiłem reczny gaz na 1500 i traktor se jechał, wcisnąłem hamulec zdusiło bez problemu, zapaliłem dałem obroty 1900 na tym samym biegu ruszyłem wcisnąłem hamulec ile wlazło z całej siły a silnik tylko czarny dymek i ciągnie jak oszalały tylko gwizda. Ale bez jaj ze bede wszystko robil na 2000obr bo do 1800 to prawie nic siły i jakiegoś zrywu tylko tak leniwie ledwo co jakby samo powietrze miał ani kszty dymka.

Opublikowano

Jakby ktoś mial identyczny problem jak ja to doszedłem z tym co zrobic zeby od spodu była moc, była to kwestia tego korektora, powinno sie to na maszynie zrobić ale pomalutku i z głową da się to ogarnąć też na ciągniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v